Leonie is ook vaak moe hoor, die gaat straks wrs ook eerst 3 ochtenden naar school, vanaf 1 januari 4 ochtenden en pas vanaf 5 jaar 5 ochtenden. Vrije school is tot 8 jaar maar tot half 1 iedere dag naar school. Zij red het anders echt niet. EN ik ken een kindje van kdv ook onze leeftijdscat, die slaapt smiddags van half 2 tot half 5 en gaat e rom half 8 weer in, die heeft dat ook en mankeren niks. Super dat je het na laat kijken, er kan iets zijn maar maak je nog niet gek. Bedankt dat jullie mn liefdadigheidsacties nog even helpen corrigeren. Heb op mn fb gezet dat ik doodmoe ben (is ook zo) vraag me af of ze gaat schrijven. Lies, kan ik iets voor je doen? Denk het niet namelijk,... Is Kim al terug, kunnen we date plannen. Ik heb dr zin an!
@ Lauwie: Ik vergeet je helemaal te feliciteren met je moeder (Dank je wel Alieke ). @ Alieke: Met 1 ben je toch een dreumes? @ Duster: Thomas was ook altijd een slaapkop. Op het KDV begonnen ze er met ruim 3,5jr over om zijn middagslaapje af te bouwen omdat hij naar school moest, maar hij had het gewoon nodig. Jasper slaapt ook nog regelmatig 's middags en die kan dan rustig ruim 3u achter elkaar slapen. Ik zou je gevoel volgen en als je denkt dat er meer achter zit, moet je er zeker mee naar de ha. Ik duik lekker op tijd mijn bed in. Mijn eetlust is nog niet helemaal terug en ook mijn darmen rommelen nog, bah! Ik heb wel echt een hele relaxte middag/ avond met de kids achter de rug, ze waren echt heel erg lief. Geen geruzie, heerlijk!
Ik had er bijna op gereageerd, maar heb me ingehouden. Je mag hier alles van je af schrijven meis. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik je graag een schop onder je kont had willen geven omdat je die strijk gedaan hebt .
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik maak me niet echt zorgen om het middagdutje, maar meer omdat hij gewoon altijd moe is. Hij wil ook steeds minder: eerder weg uit de efteling, niet naar de psz. En dat niet omdat hij geen zijn heeft.... Ach zal me idd wel zorgen maken om niks, maar wil dat toch graag door de HA bevestig d hebben
Zou ik ook doen hoor. Eigenlijk hoort een kind wel energiek te zijn. Bijtank dagen okay, maar altijd moe is toch best vreemd? Hihi Marleen (zij heet ook Marleen). Tja toen ik vanmorgen daar binnenkwam en haar lekker uitgeslapen net uit de douche met haar op zolder zag lopen voelde ik me maar een kneus. Had de overhempjes uit de auto gehaald en die aan haar trap gehangen. Mandje wasgoed erbij, kindje nog tekening laten maken voor zn zieke mama (die gisteren toch echt om half 3 vanaf de zaak belde en niet vanuit een ziekebedje) Kind kusje gegeven en bedankt he! Hele bijzondere situatie, dat moet eigenlijk niet meer gebeuren. Slaat helemaal nergens op! LIES WORD NU EENS STERKER!!!:x (ik voel die schoppen onder mn kont denk ik) Als ze toch dit forum zou lezen, dan hoefde ik nooit meer te strijken en ze is zwanger dus wellicht ziet ze het licht een keer om hier mijn Passiepaard berichten te gaan zoeken.
Haha; ja druk dagje gehad. En dan wordt je kind zo ineens van een dreumes een peuter haha. Ja dames, Eline wordt eerst een peuter (al heeft ze soms de eigenwijzigheid al van een peuter)
Ik zag je berichtje ook op fb PP en ik moest me echt inhouden om niet te zeggen datje ook wat meer aan jezelf moet denken en niet zoveel hooi op je vork moet nemen voor anderen. Maar volgens mij heeft jou "vriendin" een enorm bord voor d'r bakkes denk niet dat ze het door zou hebben of wel? @ Marleen, heerlijk genieten dus van je mannetjes! @ Duster, knuffel meis! @ Alieke, vervelend dat ze zo'n last heeft van die tandjes. Hopelijk wordt ze snel wakker met een compleet gebit die peuter/dreumes/kleuter/puber/tiener van jou Slaap lekker allemaal! Ik ga zo nog even een boek lezen in bed.
@Duster, pff das niet niks, succes!!! @Lauwie, gefeliciteerd!! en graag gedaan @Delilah, jemig weer schrikken dus. Zijn ze nu weer thuis? Ik heb het fotoboek af! Nu nog even horen of het goed is voor ik het bestel. Nog even chill en dan lekker naar bed!!
@ Lique, chill'se Nee ze zijn nog in het zkh. duurt meestal wel een paar uur. Hopelijk geen nachtwerk want mijn man moet ze ophalen.
Duster, he bah, wat een rotnieuws! mijn moeder is ook wel eens met mij naar de huisarts geweest omdat ik als kind vaak op de grond ging liggen. heb nog steeds geen hoog energieniveau, maar heb verder niks lichamelijks. dus het noeft niks te zijn, maar wel goed om even na te kijken. als het bijv een tekort van iets is, is het goed op te lossen. Delilah, vervelend voor je schoonvader, zeg! en voor jullie ook! Morgenochtend verjaardag van de overbuurvrouw, maar heb nog geen cadeautje. Ben niet zo'n ochtendmens dus zie er een beetje tegenop om op mijn vrije ochtend zo vroeg al met 2 kids op pad te moeten... Petra, vergat nog te zeggen: de blauwe schoentjes kunnen in de was! wel even de zooltjes eruit halen. zijn echt superschoentjes. ga ze voor deze zomer weer voor ot zoeken! pp, zullen we je helpen met een smoezenlijst? . misschien dat je merkt hoe goed het voelt en je straks gewoon ook de waarheid durft te zeggen!
smoezenlijst voor passie; * oei, ik zou heel graag willen maar ik kan niet (das de beste want je laat in het midden waarom niet * de 25e zei je? ik moet even in mn agenda kijken (tijd rekken zodat je de smoes kunt verzinnen * ik heb niet zo'n zin (is ook een goede want wat moet de ander daar nou tegenin brengen?)
Ik wilde jullie dus om hulp vragen met smoezen, toppie van jullie! Ik ga ze opschrijven,... Ik kan niet gaat er niet in, want dan vraagt ze waarom niet en aangezien in wrs lieg (al heb ik het nog zo druk bij Lies kan alles) val ik door de mand. Geen zin????? whahahhaahha ze ziet me aankomen, dat kan alleen andersom. (ik had gevraagd of ze mn hond 3 dagen wil hebben als ik naar Eurodisney ga, maar euh euh) Ja kalender kijken is een goede! Dan kan ik even mn lijstje met smoezen van jullie bekijken welke ik in de strijd gooi. Lauwie: weinig energie?? Maar wijfie moet je dan niet wat eerder naar je mandje? Alieke: lekker geslapen? Ik heb lekker geslapen! Gisteren een nieuwe wekkerradio gekocht voor Leonie met cd speler, nu heb ik met haar afgesproken dat ze pas naar ons toe mag komen als muziek van Woezel en Pip er is. Nou dat werkt, ze stond pas half 7 bij mn bed ipv 5 uur half 6. Ik hoop dat het blijft werken en ik de tijd nog iets op kan schuiven in het weekend bijvoorbeeld. Toen Suus wakker werd stond ik meteen in de kots, die spuugt zoveel, niet normaal. Nu lag de rand van dr bed en de vloer weer vol en ze had gisteravond al 3 flinke hopen gedaan. Kind heeft heel de dag dorst, en ik probeer kleine beetjes te geven maar z egilt om meer, maar dan gaat ze spugen, lastig hoor. Nou ladies werkse en anders fijne dag. WIj gaan aar de film vanmiddag, heb er zin lekker met mn gezinnetje weg!
smoezenlijst voor passie; * oei, ik zou heel graag willen maar ik kan niet (das de beste want je laat in het midden waarom niet * de 25e zei je? ik moet even in mn agenda kijken (tijd rekken zodat je de smoes kunt verzinnen * ik heb niet zo'n zin (is ook een goede want wat moet de ander daar nou tegenin brengen?) *Sorry, maar ik was gisteren ziek en ik heb moeten overgeven, ik wou wel komen, maar durfde niet, bang dat ik op jou overgaf. Oftewel je bent niet zo lekker
Hahhaha ze heeft een braakfobie, das een goeie. het woord kots krijgt ze het al van! Over kots gesproken, Suus blijft maar spugen maar is nog nog wel fit, zou ik de huisarts moeten bellen? Die film met zn vieren kan ik wel shaken!
Goedemorgen, Pp als je niet weet wat je moet zeggen als ze vraagt waarom je niet kunt dan zeg je toch dat je hebt afgesproken met mij of met Juud. Beterschap voor Suus.