en eigenlijk he..............eigenlijk zou je het moeten zeggen, dat als ze haar kind en strijk bij je dropt, dat dat jou een rotgevoel geeft. Dat je dat soort dingen voor haar doet omdat ze je vriendin is, maar dat je het eigenlijk wel wat ver vind gaan. Dat ze weinig rekening met je gezin houd en dat dat net diegene zijn waar jij het aller allermeest om geeft. Dat je nog graag haar vriendin wilt zijn maar dan wel op gelijkwaardige voet, dus of ze van de week even jou ramen kan zemen want jij wilnaar de bioscoop met je gezin
Juud Suus spuugt eigenlijk altijd s'avonds, die heeft een verborgen reflux maar nu spuugt ze sinds gistermorgen heel veel, maar nu ook diarre, die heeft echt een virusje te pakken. Ik hou dr maar aan het drinken en af en toe koekje. Ik geef ook vaak 4mnd potje banaan als ze ziek zijn, dat werkt vaak lekker omdat er suikers in zitten. Heb ik standaard in huis,... Hoe is het met Elio?
Ik kan niet anders dan beamen!!! Ik ga mn leven beteren echt waar! Ik zal jullie het mailtje dat ik vanmorgen nog kreeg besparen, maar het gaat 95% over haar (kind) en vraagt en passant hoe het met de bril van Leonie is die haar zoon verrot heeft gemaakt omdat ze dan de verzekering moet bellen voor een brilletje van 70 euro. Ik zou GRAAG een vriendin hebben zoals ik ben, maar zou dr wel zuiniger op zijn! Overigens krijg ik niet nooit wat, 2 jaar geleden hebben wij een nieuwe auto gekocht die zij helemaal opgepimpt hebben. Dat zal iets van 750 euro gekost hebben, nu doen zij dat tegen inkoop en het personeel dat het monteert moet toch wel betaald worden. Maar ja voor die tijd heb ik ook 4 maanden lang (onderhand hoogzwanger van Suus) in hun huis op kind gepast elke woensdag. Hmmmm nee erg eerlijk is het allemaal niet. (ik kan onderhand een eigen forum openen)
Goed opletten dat ze niet uitdroogt, want dat gebeurt erg snel als ze overgeven en diarree hebben. Eten is niet zo belangrijk, maar drinken wel.
Ik ben vanmorgen even gaan shoppen met mijn moeder. Ik had zulke leuke tuinmeubelkussens gezien in het krantje van Bas v.d. Heijden. Ik had deze vorig jaar al gezien in het tuincentrum, maar daar waren ze rond de 30,- p. st. en nu 7,99 bij Bas. Ik had niet verwacht dat ze er zouden zijn, want meestal zijn die aanbiedingen zo weg, maar ze waren er nog, jippie! Ook nog even nw gympies voor Jasper gehaald. Hij heeft zwart met rode nike's uitgezocht. Toen zag ik ook nog een leuk setje voor Thomas en voor beide een leuk shirt. Ik heb alleen het setje gedaan, maar toen heeft mijn moeder de shirtjes gekocht, dus dat was wel weer erg lief.
Haha, nou het was eigenlijk niet echt de bedoeling... Zeker nu die gemeentelijke heffingen en waterschap rekeningen net binnen zijn, maar ja... Jeroen is volgende week ook nog eens jarig en heb een vrij duur cadeau gekocht, dus dat wordt water en brood de komende tijd haha. Goed voor de lijn !
Uitslag van mijn tantes bloedonderzoek is binnen: Chemo is niet meer mogelijk, dat kan ze niet meer aan :x
@duster wat een klotenieuws! Sterkte! @pp ik moet me zooo inhouden op fb niks onaardigs te zeggen tegen je 'vriendin"
Hahhaha het lukt je wel, je zegt zelfs iets bijna-aardigs. Hij zit op dansles omdat een ander meisje er ook op zit en dan geeft ze hem meestal mee aan die vrouw met dat kindje. Zie je nu wat ze moppert en ze heeft het stikgoed hoor, beter dan menigeen op het forum hier bij elkaar. Ik noem alleen al een zwangerschap die bijna op commando gelukt is, daar dromen veel vrouwen hier van en dan heb ik het niet over de materiele zaken want daaraan ontbreekt het ze echt aan niets. Ik heb die overhemden staan strijken 200 euro per stuk is niks. (en nee ik heb er geen een vergald goed he) Zal ik nou echt geen "Kneus Liesbeth probeert assertiever te worden forumpje" openen?? Ik voel me beetje tot last met mn gemauw. De anderen schrijven amper meer,...
Liesje gaat zo langs Sjorsje om cupcakes af te geven omdat ze mee mocht rijden naar Judiths' babyshower,... Heeft even geduurd maar beter laat dan nooit he?
800 euro?????? jemig klopt dat wel dan? Dat is toch geen doen? Aangezien ik toch altijd lief ben, zal ik eten komen brengen??
Pp is goed hoor. Ik heb alleen geen tijd gehad om ook maar iets op te ruimen en het ziet er dus uit alsof een bom ontploft is.