@ duster, wat een verdrietig nieuws, getver, Je zou toch maar zulk nieuws te horen krijgen. Misschien is het een idee om haar 3 keer per week een kaartje te sturen met wat ze voor je betekend, of met mooie teksten/gedichtjes @ passiepaard, geen nieuw topic openen hoor, is echt niet nodig. wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat wat het meest belangrijk is voor de meeste, het meest word besproken en soms is dat over blije dingen en soms over moeilijke dingen en soms over hele verdrietige dingen @ marleen, tis heerlijk als je iets leuks voor weinig kan scoren. wat heb je voor jeroen gekocht? @ sjorsje, bofferd, krijg je gewoon heerlijke cupcakes
Duster, oh wat erg! En wat heftig ook! Knuffel! Pp, nee joh, gewoon hier schrijven! Kan niet nog een topic bijhouden! Zit het boodschappenspel te doen, dus ga ff opletten
Portable I-phone/pod docking station van Bose. Alle muziek van de band staat op de i-pad en zijn zijn i-phone en met deze set kan hij het overal (incl thuis) afluisteren. Er zit een geweldige sound in dat ding en daar kan hij nu eenmaal helemaal blij van worden haha! Het is alleen niet iets wat je zomaar even koopt, dus vond het wel een mooi cadeau voor zijn verjaardag. Ik schrok me alleen dood van de prijs, maar goed...
Ben weer op m'n werk. Pp is langs geweest met de cupcakes die er echt waanzinnig goed uit zien. Heb er meteen een ingepakt om straks hier op te eten. Duster, veel sterkte meid.
Haha nu wil ik natuurlijk weten hoe duur het was, aagje dat ik ben Ik ben net even naar de bieb geweest met roos en suze en dan mogen ze zelf ook boeken uitzoeken. Hoe doen jullie dat want zij pakken allebei de eerste de beste boeken. Of komt de goede smaak vanzelf
Ik kon me het al niet voorstellen dat alles moest wijken voor het boodschappenspel van omroep max haha Maar je weet maar nooit natuurlijk
Weten jullie dat we in november/december ons 5 jarig jubileum kunnen vieren. Daar moeten we echt een datum en een plan voor bedenken. Uit eten zonder man/kinderen?
@ Petraagje : SoundDock Portable digital music system | Bose Dus niet iets wat ik elk jaar ga geven haha!
@ petra jaaaa ik wil mee uiteten Boeken huren ook hier grijpt ze het 1e wat ze ziet en ze vind het leuk!
Hij werkt vreselijk hard en verdiend met het optreden ook lekker bij en dat krijg ik vaak in mijn handen. Nu is hij in huis ook lekker bezig, dus hij heeft het wel verdiend. Volgend jaar krijgt ie alleen tekeningen van de kids en een zoen van mij . Oja, hij wordt ook nog eens 40, dus hij wil een beetje hip blijven haha!
We zijn weer thuis! Suus heeft de film aan de achterkant van dr oogjes bekeken maar niet gespuugd. Leonie vond het hartstikke leuk, en wij ook. Ach dankzij de Rabobank hadden we 4 kaarten voor de prijs van 2 dus ik vind het prima dat ze tukkie heeft gedaan, doe je niks aan. Ze hangt nu op mn schoot. Hahahahha ik ben Joyce niet binnen geweest maar jullie grap vond ik briljant! Over briljant gesproken dat idee van Petra is ook briljant, ik ben van de partij! Sjorsje waren ze ook lekker? En de kids? Ik heb er nog foto's van gemaakt, mn kunstwerkje. Nu zal ik de mail van din eens gaan beantwoorden. PPppff die stuurt ze vanmorgen en gaat dan op fb vragen of ik em wel heb gehad,...