Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Pp ik zal 'm dadelijk tijdens m'n pauze eens gaan proeven. Maar ze zien er in ieder geval echt geweldig uit. Eigenlijk zonde om op te eten.

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    #4082 marleen2109, 7 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
    @ PP: Dan zeg je dus dat je cupcakes aan het maken was en die naar iemand gebracht hebt die jou enorm geholpen heeft. En dat je daarna met je gezin op stap was en dus gewoon even geen tijd had!

Bekijk bijlage 228739

Thomas met zijn nw setje en Jasper met zijn nw shirt.
    Voor Thomas heb ik ook nog een lime groen shirt gekocht.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Marleen, leuk hoor!! En wat hebben ze een lekkere bekkies, haha.

4. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Oh Marleen gaaf dat aqua shirtje met broekje zeg. OOOhh en wat een leuke knullen!! Wil al die kids een keer in het echt zien. Strand bij Kim! Kim weet van niks maar ja,...

Nou ik heb Marie net geantwoord en dan zal ik wel weer een heel lang relaas terug krijgen over schoolkeuze van dr zoontje. Ik heb die weloverwogen beslissing net gemaakt dus ze denkt dat ik haar wel van al mijn info kan voorzien, amaj,...ik heb er enorme kopzorgen van gehad.

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dank u :D!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @pp wat was het dan voor mail moet jij gaan beslissen waar hun zoon heen gaat?
    @mar haha wat een bekkies!!

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Nee zeg, ik doe het toch nooit goed. Ik zou je bijna het mailtje sturen, dit zijn echt van die mailtjes die zij stuurt. Ratel ratel ratel en aan het einde vragen hoe het mij gaat. Nou ja in dit geval Leonie dr bril. Naar mij vraagt ze niet zo vaak. Ze is gewend dat ik gewoon door ga en niet zeik. Ben nu tegen jullie ook vreselijk aan het zeiken,...

Wat gaan jullie doen vanavond?

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dus zoals ze in het echte leven ook is zo mailt ze je ook :( omg ik word pissig van zulke mensen!
    En je zeikt absoluut niet hoor! Je bent welkom :)

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Pp de cupcake was heerlijk.

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Hier sluit ik me bij aan!

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    PP; ik ga me steeds meer afvragen wat voor figuur die 'vriendin' van jou is. Vind het toch echt wel erg als je zo met een ander om kunt gaan. Beetje interesse in een ander is toch wel zo fijn zeg. En alles zomaar aannemen van een ander zonder een fatsoenlijk dankj e wel kan ik al helemaal niet tegen!

Marleen; wat supergaaf die foto! Leuk hoor! En lief die mams van je die ook wat heeft gekocht. Doet mijn mams ook altijd :D
    Mooi cadeau hoor voor manlief! Issie vast blij mee

Juud; waarom is dat geld afgehouden dan? Asociaal veel zeg!

@geld; hier ook een maandje water en brood. Waren net zo blij dat er een fatsoenlijk bedrag op de spaarrekening stond. Nud us de zolder aan het verbouwen, kost je ook zo 750 euro. Moest nieuwe banden en velgen voor mijn auto,dus ping ping en tja toen tot overmaat van ramp mijn bril ook bina 600 euro. Daag centjes!

@Duster; wat een vreselijk nieuws van je tante zeg. Probeer te genietne van de tijd die jullie nog samen hebben

uhm uhm uhm. De rest weet ik echt even niet meer.

Morgen nog maar 1 dagje werken, dan is het alweer weekend. Heerlij hoor. de dagen vliegen voorbij. Dit weekend lekker naar K3. Heb er zin in!

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
  13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Dag dames!

Alieke: krijg je niks terug dan van je bril van de verzekering?
    Oh leuk zeg k3! tis mij jammer genoeg net iets te ver rijden maar hoop dat ze volgend jaar weer dichterbij komen!

Duster: Pff wat een slecht nieuws van je tante! Sterkte er mee!

PP: jij zeikt niet hoor! Lees altijd met plezier jou teksten moet er vaak om lachen! Enne nog een smoes: Heb het zo druk met de kids dat red ik echt niet...

Marleen: wat een schatjes!!! En leuk setje van thomas en shirt van jasper! Waar heb je dat weg??
    Gaaf kado zeg voor Jeroen! Moet voor Mark ook nog wat bedenken die is volgende week zaterdag jarig.

Zo ben net thuis kon gelijk uit het werk door naar de dierenarts want onze kat kon niet meer lopen. Pff vanaf 20 over 6 tot half 8 daar geweest... Malou was mee nou dat wordt echt een kwebbel hoor...die heeft haar mond niet stil gehad.

Nu maar lekker patatjes eten! Eten maken geen zin meer in! (kids gewoon een boterham gehad en die liggen al lekker op bed)

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @alieke ja heel gezeik met de belasting ik snap er zelf geen reet meer van :( Gaat iig over 2010 en ik heb iets dubbel ingevuld maar geen bezwaar ingediend wat moest en dat was me te laat verteld en nu kan het niet meeR??? Ik snap er geen bal van! En komende maand dus ook weer 800 he :O zo raak je achter met de rest etc etc etc.
    Kom je koffie drinken zondag? Ik woon op 10 min lopen van Ahoy :D

@miepie wat heeft de kat?
    Wanneer ga jij nu verhuizen?

@mar angelo gaat denken :D

@chan,vogel,mik,carmen, miranda waar zijn jullie??

15. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Alieke: krijg je van de verzekering niks terug? Ik krijg 350 euro per 2 jaar voor mij maar ook voor Leonietje,..
    Is toch mooi meegenomen.

We zijn allemaal aan het verbouwen he? Geven de economie weer een boost. Merk jij straks veel van die bezuinigingen die ze nou door gaan voeren in het onderwijs?

16. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Die zijn mij beu :)

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Maar Juud de belastingdienst kun je altijd 5 jaar bezwaar maken of ergens aanspraak op maken dus ik zie het probleem niet,..
    Je moet echt even een briefje schrijven hoor.

(Ik voel een "moet ik het ff doen?" opkomen)

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Juud: Als ons huis is verkocht maar goed dan zullen we toch echt eerst kijkers moeten hebben gehad en er is nog niemand geweest...:( Onze kat had wss gevochten met een andere kat die heeft hem in zn poot gebeten. Antibioticum kuurtje en een spuitje met pijnstilling. Hij ligt nu te slapen

19. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Die arme kat Miepie. Hopelijk is ie er snel bovenop want van dierenartsprijzen wordt je vandaag de dag ook niet zo blij.

Fijn dat je om mijn berichtjes kunt lachen, ik moet er ook vaak om lachen dat ik zo deuzig ben maar dat zie je pas als je het typt.

Zo ik ga eens een filmpje kijken met de prins.

20. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Joepie!!! Die verzint zeker wel iets :D:D:D!!!

Deel Deze Pagina