Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik snapte de uitspraak oren/bril niet,..lekker dom van mij. Ja ja ik denk dat onze kids echt toe zijn aan school. Hoewel Leonie wel luistert komt er totaal andere taal uit. Veel/nog wijzer en zoooo bijdehand. Maak je niet druk Delilah we hebben allemaal wel eens zo'n momentje dat je denkt Gggrrr en een pets gebeurd hier ook wel eens, nu 3x sinds Suus ca. 1,5 jaar is, Leonie nog nooit. Je bent echt niet meteen een ontaarde moeder. Maar wel dikke knuffel voor jou.

Juud wat een schatje die Elio. Heb je nergens reservesleutel liggen, ikke wel buiten maar ja dat is wat lastig he bij jou, kan moeilijk aan straat ergens je sleuteltje leggen. Hoe is het met Guilia vandaag?

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @pp geen idee hahaha ze is op kdv :p
    En ik was niet echt van plan weg te gaan maar toch onhandig :)
    Hoe is het met je zieke kippies!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, ja ja... We herkennen wel eea van elkaar :D fijn dat jou mannetje ook z'n pa bijna KO zou kunnen slaan :p

@ PP, hahahaha op 1 hand te tellen :D hier niet :S Maar ik denk dat ze idd echt toe zijn aan school! Fijn dat je de bril grap toch nog doorkreeg :p

Het schelden van Wesley is overigens alleen "sukkel" of "stommert" maar beide mag hij niet zeggen. Heel irritant dat z'n grotere neefjes en nichtjes het ook zeggen en zelfs op tv in tekenfilmpjes hoor je het.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Reservesleutels, wij kregen met de oplevering van het huis 12 sleutels dus wij hebben zo'n beetje overal sleutels....

5. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Delilah: Ik herken het maar al te goed meis... Ik dacht het aardig de kop in te hebben gedrukt, maar werd net met mijn neus op de feiten gedrukt...

Thomas heeft een ventje in de klas die echt alles mag. Hij fietst ook al door het hele dorp heen zonder dat zijn moeder weet waar hij uithangt. Hij is brutaal en vreselijk vervelend. Helaas woont hij vlakbij en komt regelmatig Thomas ophalen. Thomas mag van mij niet meer met hem spelen, maar nu was Thomas buiten aan het spelen en jawel dat vriendje was weer eens hierheen gefietst. Tja, ik kan m moeilijk wegsturen ;).
    Maar nu... Er stond (ja stond!) een gammel muurtje van patio blokken. Het stond echt op instorten, maar dat vriendje van Thomas heeft het dus in laten storten. En hij en Thomas hebben samen die blokken nog eens verder kapot staan gooien....ggggrrrrr!!!
    Jeroen kan het gelukkig zo oplossen, maar ik voelde me echt vreselijk lullig. Oude zieke mensen. En dat vrouwtje stond helemaal te shaken van schrik. Gelukkig heeft een andere vrouw gezien dat het dat vriendje was die het omgegooid heeft, maar Thomas heeft wel staan gooien met die blokken. Thomas heeft dus een week huisarrest te pakken.
    En die ouders van dat ventje? Nou die zeiden we horen wel wat het kost en meneer speelt gewoon nog lekker buiten. Snappen jullie dat nou? Of ben ik nu zo streng?

Sorry voor het lange verhaal, maar ik vind het echt niet leuk!!!

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    update; 27 maart naar kno-arts, ze vermoed dat de vermoeidheid daar ook mee te maken heeft

7. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    :$ Maar dat kindje moet dus ook nog 6 worden?? Heel bijzonder en nee je bent niet streng. Gewoon normale regels lijken me het minste he. Dus geen spullen van anderen mollen!

Oh Guilia is er niet?! Geen bericht is dat goed bericht he?

Kippies hahaha na-aper!;) Suus is net ingestort en ligt dus even te slapen achter me op de bank, Leonie kijkt Platvoet, haar beste vriend! En ik heb werderom hoofdpijn van een brief van het UWV.
    Ze gaan terugvorderen wat ze verkeerd hebben gedaan afgelopen 2 jaar. Ingewikkeld verhaal maar ze hebben uit een verkeerd potje geld aan mij gegeven. Dat krijg ik nu opnieuw uit een ander potje. Dat geven ze netto maar vorderen ze bruto terug. Dat verschil paar 1000 euro moet ik bij de belastingdienst gaan halen dat kunnen zij niet doen. Lang verhaal kort te maken (het is al lang) daar gaat heel lang overheen voordat ik dat terug heb maar in tussentijd blijft UWV in mn nek hijgen om die paar 1000 euro. Zwaar irritant zeker als je om psychische reden afgekeurd bent, ze maken me nog gekker dan ik al ben.

Wat eten jullie vanavond?

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Marleen wat een kwajongens streek!
    Persoonlijk ben ik geen voorstander van huisarrest maar kan me voorstellen dat je wel even flink gestraft hebt.
    Vind het ook te gek voor woorden dat het vriendje niet gestraft wordt.

9. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ja Carmen je hebt er bijzondere gezinnen bij hoor.
    Ik weet dat ik es jaren geleden een door een fiets aangereden meisje van straat heb geraapt, kindje van een jaar of 4. Ze zat onder de schaafwonden want het was zomer en ze had niet veel om het lijf. Afijn ik kom via de achterdeur binnen met dat meisje op mn arm. Zegt die moeder " oh is het weer zo ver, leg dr daar (wijzend naar de bank) maar neer ik zit ff As the world turns te kijken" dus ik verbaas me al nergens meer over.

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Huisarrest is ook wel een groot woord en ik zou Thomas ook liever anders aanpakken, maar dit is wel hetgeen wat Thomas echt vreselijk vindt. Hij mag dus niet bij iemand spelen en er mag niemand hier spelen. Als het lekker weer is mag hij wel in de tuin spelen, maar niet daarbuiten.
    Ik vind dat hij echt moet weten dat dit niet kan. Hij weet dat eigenlijk ook wel, want we hebben het er net aan tafel nog even over gehad. Morgen moet hij die mevrouw een bloemetje gaan brengen en netjes zijn excuses aanbieden.

@ PP: Dat mannetje wordt in mei 6, maar hij fietst al vanaf zijn 4e door het hele dorp heen. En als hij om 17/17.15u niet thuis is gaan ze eens zoeken. Ook de reactie van "laat maar weten wat het kost", lekker makkelijk ;).

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Nou ik ben benieuwd! Nog even geduld hebben dus...

12. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    1 van mijn honden heeft me net gewoon gebeten :x Ik ben en dierenvriend, maar van mij mag hij er uit. Voor hetzelfde geld bijt hij de volgende x 1 vd kids. Het is maar een Jack Russel, maar hij liet echt niet los

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @mar wat klote dat Thomas zich mss wel mee liet slepen!

@duster oo ben benieuwd of het verbetering brengt! En was dit de 1e keer van je hond?

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hij is wel vaker vals, maar heeft nog nooit gebeten. Daarom hebben we hem al laten castreren, maar dat heeft blijkbaar niet geholpen

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, ik vind het een goede straf hoor! Zie er niks verkeerds in. Hij heeft z'n grenzen overtreden buiten dus nu mag hij niet meer buiten; prima!

En tja, sommige reageren idd een beetje vreemd :( maar goed, je weet niet of dat jochie geen straf heeft gekregen. Wellicht krijgt hij geen zakgeld ofzo maar mag hij nog wel heerlijk buiten spelen ;)

@ PP, jeetje dat is me ook een verhaal :( sommige ouders....

@ Duster, sjonge dat is schrikken!! Ik moet er niet aan denken zo'n hond in huis te hebben met 2 kindjes, wat moeilijk zeg!

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Castratie alleen is so wie so nooit de oplossing voor bijtgedrag.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tsja ik weet het niet zo goed. Gisteren veel last, dik en warm. Vandaag iets beter, met vlagen last. Eens kijken hoe het morgen gaat, en anders maar weer bellen met de kaakchirurg. Misschien nog een kuurtje erbij.

Ben maandag bij de Arbo geweest en zij vond dat ik nog een paar weken rust moest nemen en dan langzaamaan op mijn eigen tempo weer opbouwen. Wat betreft autorijden mag het nu, na twee weken Tramadol slikken, maar vorige week heb ik van de kaakchirug er ook nog Brufen bij gekregen, ook 3 maal daags en die dubbele dosis pijnstilling is toch wel versuffend. Het ene moment gaat het beter in de auto dan het andere. Ook dat moest ik rustig uitproberen van de Arbo. Dus voorlopig nog in de lappenmand....

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen

Weet ik, maar we hadden gehoopt dat hij daardoor wel minder vals zou worden.

19. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    @ Duster: Bij heel veel Jacks wordt bijten/territoriumgedrag alleen maar erger na castratie. Het blijft een terrier, misschien is herplaaten inderdaad een goede oplossing in een gezin zonder kinderen.
    Heb je pijn, lig je open? Anders kun je mss beter nog om een tetanus injectie gaan? Hondenbeten zijn niet grappig.
    Ik heb je pb gestuurd.

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Duster was voor de castratie wel bekend waar het bijtgedrag vandaan kwam? Er zijn verschillende soorten agressie en een aantal kunnen juist versterkt worden door castratie.
    Beet hij hard door? Beterschap ... Jack is nog jong toch?

Deel Deze Pagina