Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Oeehhhh Delilah onder de douche, jij slechte moeder hahaha ging die gillen? Ik hoop dat het werkt, lekker tegendraads in je broek kakken is niet grappig.

Maar we blijven ook mensen en zijn niet meteen als mama afgeschreven als we een keer de fout in gaan. Gelukkig gebeurd het vrijwel nooit hier, maar nu zijn ze nog klein. Denk dat ik met Suusje nog wel wat te stellen krijg, das nogal een pittige tante. Leonie is heel zacht van karakter maar nu ze aan school toe is komt er toch ook wel eens een "Nee mama" uit. Vind ik wel goed anders lopen ze straks over dr heen op school.

he Miranda hoe is het met jou? Ik zie dat je er bent,..We moeten nieuw spel wf openen geloof ik.

2. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Aliek: foto?!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Passie, ja een tik uit onmacht of emotie geven is niet mijn ding, daar kan ik zuur van zijn omdat dat het laatste is wat ik wil maar zoals nu dat ik 'm onder de douche heb gezet, daar voel ik me niet rot om! Vind het alleen jammer dat het nodig is maar ja, als je het zegt moet je het ook doen. Hij gilde even, stond er 3 sec. onder en toen heb ik 'm eronderuit gehaald, z'n kleren uit gedaan en toen was de douche al wel warm maar hij vond het echt niet leuk! En jij met je af en toe een "nee mama" hahaha dat hoor ik al 2 jaar ;) hoe verschillend kunnen kindjes zijn he!

@ Alieke, had het op fb al gezegd, mooie cijfertjes! Ben benieuwd naar je bril! Er zal wel een wereld voor je open gaan!

4. @pp: knuffel meis, zo'n gesprek kan je lekker slopen, verstand op nul en poetsen dus?

@ alieke: leuk, hopenlijk verdwijnen je klachten nu ook ;)

Sorry verder ben ik het alweer kwijt...

@ marleen: wat goed dat thomas naar de mevrouw is geweest met een bloemetje, netjes aangepakt.

Net is hier een vriendinnetje geweest en ik heb mijn allereerste babykadotje gekregen, een mutsje, zo lief.
    Nu zit ik nog steeds onopgemaakt thuis, moet nog naar de winkel en weet nog niet wat we gaan eten....

Moet is opschieten..

5. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Chan: Wil je eigenlijk weten wat het is?

6. Ja, vind ik alleen maar superhandig!

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden, ik ben er ook nog wel hoor.
    Zoals ik laatst ook geschreven had zijn er hier niet zoveel onderwerpen meer waar ik over mee kan schrijven.
    Maar ik lees nog steeds regelmatig even mee.

Hier gaat het allemaal prima.
    Geen slapeloze nachten, geen zieken (we zijn niet verder gekomen dan af en toe een snottebel) maarrrr wel een meisje die haar oortjes niet zo goed gebruikt. hihi

Laureen is ook zo'n lekkere pientere dame die iedereen onder de tafel kletst met haar wijze praat.
    We staan iedere dag te kijken van haar uitspraken.
    Als je haar hoort zal je echt denken dat ze ruim 4 jaar is. :(
    Daardoor verwacht ik waarschijnlijk ook te veel van haar waardoor ik situaties krijg zoals Juud ook een beetje beschrijft.
    Maar dat zal wel allemaal wel weer goed komen.

Met de 2 andere meiden gaat het prima.
    Ze doen het super op school.
    Joelle heeft zondag weer een belangrijke turnwedstrijd, de 1e voorronde voor het NK. :$
    Dus wel even spannend.
    We gaan weer gezellig overnachten in een hotel omdat we zondagochtend om 8:00 aanwezig moeten zijn in Wieringerwerf.
    Opa en oma komen hier logeren zodat Laureen en Dionne lekker thuis kunnen blijven.

Ik las iets over ons 5 jarig jubileum, en daar wil ik natuurlijk ook héél graag naar toe.
    Het zou alleen erg fijn zijn als dit een beetje centraal in Nederland gehouden kan worden zodat het voor de mensen uit de meest vreemde uithoeken van het land ook te doen is. haha :D

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Oja nu vergeet ik het belangrijkste: met mijzelf gaat het ook goed hoor.
    Ik vind het tot nu toe nog heerlijk om thuis te zijn, waardoor ik wat meer tijd voor de meiden heb.

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
  10. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Oh staat je leuk Alieke, ja kun je prima hebben!

En Marleen :p waar is jouw bril?

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke staat goed hoor.

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Staat je goed Alieke, heel vlot en hip! :D

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, leuk!!!

Zo alles ligt te bed, laatste taart in de oven. Nu lekker op de bank. Hopelijk gooi ik mezelf op tijd naar bed. En wordt ik niet gestoord (door werk of kids), haha!

Fijne avond meiden!

14. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Dank jullie wel voor de leuke reacties. Ik moet wel even heel erg wennen hoor. Al gaat het al beter dan toen ik hem een paar uur geleden voor het eerst op zette. Ik liep nog even naar een andere winkel met de meiden en had echt het idee dat er allemaal mini mensjes voor me liepen en de wereld een stuk kleiner was. Ligt dus aan de cilinder die erin zit. Schijnt allemala normaal te zijn. Kan in elk geval het straatnaambord tegenover mijn huis lezen. Dat is toch wel weer fijn. Verder zal het vooral een kwestie van wennen wezen. Gaat dus wel goed komen.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Alieke, staat idd goed!! Wennen he, zo'n bril. Ik vond het gewoon eng de eerste dagen dat ik 'm droeg. Zag ineens alles zo helder en had het gevoel in een winkelcentrum dat iedereen naar me staarde maar goed, normaal zag ik gezichtsuitdrukkingen gewoonweg niet :D Hopelijk wen jij snel!

@ Lique, ik hoop voor jou ook een ongestoord nachtje! Fijne avond

@ All, fijne avond! Ik zit op de bank, nou ja, zit?! Half liggend op m'n eiland met laptop, tv aan. Heerlijk!

16. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik hang ook heerlijk op de bank! Kindjes liggen al een uur in coma en Jeroen is darten met vrienden. Jasper heeft de hele middag buiten gespeeld en Thomas was moe na het zwemmen, dus stiekem hoop ik dat het geen half 7 is morgenochtend, maar iets later... Maar ik heb niet al teveel hoop, valt anders zo tegen...

@ Alieke: Ik had het op FB ookal gezegd, maar ik zeg het hier ook nog even; je bril staat je goed!

@ PP: Die bestaat (nog) niet :p:p:p:p:p:p:p:p:p:p!!!

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke; Staat goed

Zit ook lekker voor de tv, de voice kids te kijken. Doet vanavond iemand mee die hier uit de buurt komt. Er is alleen al uitgelekt of hij door is of niet, dus dat is wel jammer

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik vind die battles niet zo leuk van the voice.

@ DUster, wel leuk als je iemand kent!

@ Marleen, hopelijk slapen ze tot 11 uur morgen vroeg ;)

Ik zit met bonbonbloc en chips op de bank een film te kijken :D

19. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ga me ook een zak chips open trekken. De laptop aan de kant gooien en tv kijken. Ook the voice kids.
    Hier liggen de kindjes ook alweer lang te slapen. Vanmorgen was het al half 7 dus hoop dat het morgen eens half 9 ofzo mag wezen. Zou ik heerlijk vinden

20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Lekkere combi Delilah!

Prins is laminaat in de speelkamer aan het leggen, is toch niet erg als ik hem opjaag omdat ik graag wil inrichten morgen???

Deel Deze Pagina