Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dames wie kent er nog een leuk buurmeisje/zusje etc??

Ardennenweekend juni 2012

help ons aan modellen :p motivatie is belangrijker dan ervaring!!!

2. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Juud: 15 euro voor een weekend eten???:$ Ik ga mee!?:D

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud ik heb een collega getipt. Die is (aan de foto's te zien op FB) ook model.

Oja was nog een vraag over de droger. Ik doe in de winterperiode en als het regent alles in de droger. Toevallig in het weekend ontdekt dat de droger ook een functie heeft voor wol. Nu met het zonnetje hangt alles lekker buiten.

4. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Moest nog ff onze speelkamer spammen,..Vakken staan nu inmiddels wel allemaal vol, moest nog eea uitzoeken en weggooien.

By teh way ik heb geen smetvrees hoor, loop niet achter de kruimels van de meiden aan en zij mogen/worden ook heel vies, geeft niks.
    Ik ben gewoon onrustig op het moment maar dat gaat wel weer over, of wordt in ieder geval heel stuk minder.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @pp wooow ziet er goed uit :O

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Pp ziet er leuk uit hoor.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @sjorsje thnx :D

8. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Hey meiden,

Heb even vluchtig bijgelezen. Wat te doen met een miljoen, schulden afbetalen en uit de schuldsanering gaan want dat is dan niet meer nodig. Verder reizen, nog wat klussen in huis, rekeningen spekken en normaal heb ik een hekel aan shoppen maar dan wil ik best wel shoppen en niet naar de prijskaartjes hoeven te kijken lijkt me ook heerlijk...

Wij krijgen morgen een nieuwe droger en ik gooi alles erin hoor, heb nooit heel veel zin om alles op te hangen. Ben een beetje een luie huisvrouw haha.. van morgen wel lekker cupcakes gemaakt met Myrthe en die gevuld met banketbakkersroom.

Myrthe ook even zonder zijwieltjes laten fietsen maar dat is nog niks hoor! Knap hoor van de kindjes die het al kunnen.

Marleen wat gaat het goed zeg bij het zwemmen. Jij hoeft straks in de vakantie maar op 1 kind te letten bij het zwembad, dat lijkt me heerlijk!
    Heeft iedereen hier al vakantieplannen voor de zomer?

Ik ga de lasagne de oven in doen. Lieke heeft net al gegeten en is erg moe maar die wacht maar even tot haar fles van 19 uur dan kan ze daarna de hele nacht door! Ze zit trouwens al regelmatig op handen en knieeen dus ik ben benieuwd wanneer ze echt gaat kruipen, het gaat echt zo hard!

9. jem1979

jem1979 Niet meer actief

PP super leuk zo dat kamertje! scheelt je ook een boel in de woonkamer of niet?

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @PP, wat een prachtige speelkamer is het geworden!! Ahh, therapeutisch schoonmaken!

@Jem, ohh wat gaat Lieke snel, leuk hoor. Vince is nog niet zover hoor. Omrollen vindt hij zelfs nog moeilijk. Maar hij heeft ook een groot hoofd, lastig om omhoog te houden, haha ;)

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Lique: haha, ach arme Vince, het is maar goed dat hij niet kan lezen :p!

@ PP: Leuk kamertje hoor! Alleen een beetje weinig speelgoed :p! Haha!

@ Jem: Ze heeft er zin in, leuk!

@ Droger: Die heb ik niet en heb ik tot nu toe ook niet nodig vind ik zelf :D. Ik hang alles op de voorzolder en zeker nu deze zo geïsoleerd is droogt het super!

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Erg he Marleen en weet je dat er in de woonkamer nog 2 poppenwagens en poppenbggy staat en alle Baby born spullen nog op Suus dr kamer staan, het past niet eens. Ik weet het belachelijk, maar ik heb geen dikke portomonee, ik en mn moeder zijn gewoon gek op rommelmarkten en mp en sjouwen gewoon voor een prikkie van alles mee, en daar gaat het "mis". Het huis ontploft zowat en ik probeer echt wel wat op te ruimen maar stiekem (beken ik nu) wordt ik ook beetje kinds van aldat speelgoed en knutseldingen, ik ben zo blij ermee.

13. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik heb pre-zwangerschapspret erg he?
    Ik heb het naar mn zin in huis, heb soort nestdrang om van alles te veranderen en leuk te maken om vervolgens in mn opgepimpte huis zwanger te zijn, heel apart dat heeft toch geen mens?

Over oppimpen gesproken. Juud je balkon low budget oppimpen wordt wat lastig. Je zou s'avonds gemeentetuinen leeg kunnen klauwen. (de botanische tuin van de Molenwei, hahaha heb je wel wat origineels!!)
    Heb je in huis niks staan en verf zodat je iets kunt maken? Of eventueel zo al naar buiten kan zonder verfje? En evt in de Plantenhal in R'dam een erg goedkope plantenzaak om wat plantjes te halen. Maar eigenlijk heb je overal in het leven geld voor nodig. Zoveel als je zelf bedenken kunt want bij de Action hebben ze toch ontzettend leuke dingen voor weinig maar soms is weinig nog teveel,...

14. sorry dames, ik wilde uitgebreid reageren, maar na het nalezen ben ik helemaal op...

@ carmen: nee ben nog steeds niet zekerder, merk toch dat ik meer bevestiging nodig heb..

@ all meiden sorry en fijne avond....

15. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Lekker rustig aan doen Chantal en reageren wanneer je wil! Wij gaan nergens heen hoor!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miranda, wat knap van je dochter! en ook van het skeeleren! ben wel benieuwd naar een filmpje!

duster, wat vervelend dat het zo loopt met de hond! vind je het moeilijk om afscheid van m te nemen? en matthijs? wil je wel weer een andere hond of ben je er klaar mee?

sjorsje, wat hebben jullie voor tuin?
    ik ben wel benieuwd naar foto's van alle tuinen en balkons!

juud, las dat je huilebalkje ook nauwelijks geslapen heeft. pittig dagje?

reageer ff per pagina ;)

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wasmiddel, nu we toch bezig zijn. Wie gebruikt wat?

- Lique80: Robijn geconcentreerd voor gekleurde was (geen wasverzachter nodig). Una voor witte was (met lenor wasverzachter blauw erbij)

- Marleen: Robijn of witte/colorreus en witte of roze robijn wasverzachter.
    Ik heb vandaag eens het wasmiddel van de Lidl gekocht omdat de recensies zo goed zijn. De werkkleding van Jeroen is echt goed schoon!

Sjudith: Alles wat in de aanbieding is van waspoeder en meestal mix ik het :p, wasverzachter Lenor of Robijn gemixt met goedkope troep.

Joyce: Maar net wat er in de aanbieding is. Gebruik wel altijd vloeibaar. Wasverzachter gebruik ik alleen bij mijn wollen truien.
    Ard heeft een hekel aan wasverzachter.

petra: altijd die grote pakken wasmiddelpoeder van de LIDL en Silan wasverzachter. kinderkleren en andy zijn polo's worden uitgehangen (buiten) en handdoeken enzo in de droger

Delilah: grote fles vloeibaar wasmiddel van de Lidl of eigenmerk van andere winkel en wasverzachter; roze van Lenor of roze van Robijn

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond meiden!!

@ Uh... Ben ik het nu al kwijt? Oh nee..

@ PP, mooi kamertje meis! Lekker zo de boel in orde maken!

@ Chantal, rustig aan meis!!

@ Jem, nog even en het kruipen is een feit dus :D

@ Lique, Vince laat je gewoon lekker lang genieten van het baby-zijn!

@ Marleen, ik heb een droger maar gebruik 'm zelden! Hang het net zo lief op!

Uhhh......... Verder weet ik het dus echt niet meer!

Zo, ik kwam uit het werk en moest de kids ophalen, normaal is mijn man dan altijd al bij het kdv en komen we samen thuis maar z'n trein had vertraging dus moest het alleen doen, dat is druk thuis komen, 2 kindjes die moe zijn, eten maken, eten... Pfff... Ben ik niet meer gewend ;)

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    was- en schoonmaakmiddelen heeft niet zo mijn interesse. kopen gewoon wat in de reclame is of ah eigen merk en nog wolwas ed. en schoonmaakmiddelen met een bloemengeurtje ofzo en voor de wc vind ik die o2 handig.

pp, leuke speelkamer zo! idee waar je dwang vandaan kwam? helpt de therapie of wordt het er heftiger van?
    met een miljoen.. zou ik iets minder werken, de hypotheek gedeeltelijk aflossen en eetkamerstoelen, de trap bekleden en de zolder verbouwen. zoals je wel leest, kunnen wij prima zonder. wij hebben eigenlijk alles goed voor elkaar!

jem, ja wij hebben al vakantieplannen :D. leuk dat ze aanstalten maakt om te kruipen! hoe gaat het met jou? nog veel last van je aderen (was het toch?)?

juud, heerlijke foto!

o ja, brooddieet, zou het effect niet zitten in dat je alleen maar gezonde vullende dingen eet en niet snoept. ik denk dat als je 3 dagen per week niets snoept en alleen vullende gezonde dingen eet (brood, aardappels, groente etc) en de rest van de dagen maat houdt met wat te snoepen dat je ook wel afvalt. zo doe ik het nu. en het gaat niet hard meer, maar ik val nog wel af.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, haha, het is helaas de waarheid, als ie maar goed gevuld is met hersens ;). Ohh geen droger, held!!

@PP, dacht dat het zwanger worden weer even flink in de koelkast stond, toch niet??

@Lauwie, mijn tuin, ehhhh, vooral stenen en speelgoed voor mijn gevoel. Over een paar weken zal ik een foto plaatsen, haha!!

@Chantal, rustig aan! Balen dat je nog veel bevestiging nodig hebt! Wanneer mag je weer naar vk?

Zit al heel DWDD op de bank met thee, kids lagen dus lekker optijd. Heerlijk. Nu zelf nog optijd gaan liggen, haha!

Deel Deze Pagina