@ Lauwie/Petra/complimentjes; Ik heb idd het zelfde, als Wesley constant zegt, goed he, kijk is wat ik kan dan zeg ik alleen maar knap jongen, goed zo! Met bijzondere dingen wel wat uitgebreider natuurlijk. Ik ga er wel wat meer op letten! toch goed dat we het er zo over hebben hier @ Petra, bedankt voor je compliment het zijn 2 totaal verschillende kindjes. Werkse vandaag! @ Marleen, gefeliciteerd! @ all, goedemorgen!
Goedemorgen dames Hier weer even een vrije dag. Vandaag ga ik paastakken halen met Tygo en versieren en een paaskrans maken. Ik heb maandag kaartjes voor de musical Wicked besteld voor 29 april! Heb er zo'n zin in. Die week is rene weg en ik heb de week vrij genomen. We weten dan wat het geslacht is van de baby, dus kan ik lekker shoppen Leuke dingen doen met tygo en als afsluiter met mijn moeder, zus en schoonzusje een dag naar scheveningen en wicked. Ben er zo aan toe... @ marleen gefeliciteerd met je man! @ petra: wat sneu van roos. Ik herken het wel maar juist met de kids van rene, vreemde ogen dwingen af in ons geval denk ik. Wat je zegt, het is net alsof je ze gewoon een keiharde klap in het gezicht hebt gegeven. Ik denk dat roos vanzelf wel erover heen groeit eerlijk gezegd. @PP: jij bent goed bezig meid! Goed voor jezelf zorgen hoor. Kamertje is mooi geworden. En wat betreft het ontspannen etc. Ik krijg ook de indruk dat je altijd aan het vliegen bent in huis. Volgens mij kun je bij jou van elke mm van de vloer eten, hahahaha Als je niet kunt relaxen en ontspannen, zoek dan iets anders waarbij je dit wel hebt maar toch bezig bent: boek lezen, stapel tijdschriften met kopje theen wat lekkers, andere hobby? @ miranda: wat fijn dat je zo geniet van het thuis zijn en je meiden. Wat zul je apetrots zijn om het turnen. Top hoor! @ happy: hoe staat het ermee? Zie je onder in beeld staan uhm.... over opvoeden: gaat bij mij niet zoveel denkwerk inzitten eerlijk gezegd. Ik heb wel een moment gehad waarop ik tegen mijzelf moest zeggen: ok, ik kan nu mijn zin doordrijven zodat hij het gedrag toont wat ik van hem wens, met het resultaat dat ik hiermee misschien zijn willetje breek. Dat wil ik niet. Hij heeft echt mijn karakter. Weet heel goed wat hij wil of je het er nou mee eens bent of niet. Hij is erg pittig en straffen is niet echt voor hem weggelegd. Gelukkig is hij erg lief en luistert over het algemeen goed. Dus bij ons is er altijd een middenweg te vinden als we tegenovergestelde meningen hebben, omdat ik wil dat hij zijn eigen wil blijft houden en dit kenbaar kan maken/ durft te maken. Hier ben ik wel heel bewust mee bezig, ten eerste omdat ik dit zelf ook altijd heb gehad en ik denk dat het je sterkt in de keuzes die je maakt in je leven, maar ook omdat ik hier ook 2 kids zie die geen eigen mening hebben, nergens een voorkeur voor hebben, en nergens echt een 'passie' voor hebben. Dat is vreselijk frustrerend! Nou dat is mijn manier van opvoeden, nou ja manier... hahaha... Wat ik wel fijn vind is dat ik wel is van vriendinnen hoor, dat ze vinden dat ik zo'n leuke moeder ben en dat ik zo leuk met hem omga. Al kan ik niet all the credits daarvoor nemen, want tygo is gewoon een supervrolijk, grappig en wijs mannetje. @ miepie: dat is lekker, bijna weekend !
Nou ik vlieg dan misschien wel altijd maar ben soms wel bezig met leuke dingen, dit heb ik zelf gemaakt om de Lief! kamer van de meiden op te leuken. Heb wel bijgelezen maar ga nu weg, de enorme bult grofvuil naar de Milieustraat brengen.
En daar fladdert ze weer heen Leuk gedaan dat kastje! Zijn je meiden eigenlijk ook zo creatief? Als ik ergens mee bezig ben wil tygo altijd ook iets maken....
@ juud: hebben ze bij de primark ook positiekleding? Ik moet donderdags werken, anders had ik het ook wel leuk gevonden om te komen. Oh... uh... Mag ik hier zelf om vragen? Een lijstje voor de baby? Geslacht en bevallingsdatum oh en naam? Hihihi, lijkt me wel leuk!
@channie, nee maar ik kocht er gewoon te grote tunieken hahaha En Chan wanneer is je uitgerekende datum??
Ik ben thuis, het kdv belde vanmorgen dat Thyrza koorts had. Ze was vannacht ook veel aan het mopperen en vanmorgen niet te genieten. Dus ik ben haar gaan ophalen, was ze supervrolijk toen ze daar uit bed kwam Thuis poepte ze tot aan haar rug alles onder en nu ligt ze weer in bed, toch nog 39.5 ondanks dat ze weer vrolijk deed.
Ik zit hier vanaf 7 uur al met een huilend/moppperend/mekkerend kindje aaaah ik weet het niet meer Steeds even stil, max 20 minuten en weer mopperen/huilen
Dat lijkt me vreselijk. Thomas kon ook nogal snel opgeven (en dat herken ik vanuit Jeroen's kant van de fam) en bij mij in de fam zijn we doorzetters, dus dat probeer ik Thomas ook mee te geven. Bedankt voor de felicitaties! We hebben Jeroen lekker verrast vandaag ! Check FB ! @ PP: wat een ontzettend leuke kast! @ Delilah: Ach arme Thyrza! Krijgt ze weer tandjes ofzo? @ Juud: Is Elio weer zo aan het mopperen? Misschien toch verborgen reflux? Jasper was ook zo'n mopperkont en alleen stil in mijn armen of in de maxi cosi, maar dat bleek toen KISS te zijn. Oh en ik heb vanmorgen een cadeautje voor Elio gekocht . Niet hetgeen wat je nodig had, maar ik zag iets anders . Oh en ik heb nog een aantal pakken billendoekjes voor je, die neem ik volgende week ook mee. Verder is er weinig blijven hangen. Had met de koffie net toch een huis vol visite, erg gezellig. Zometeen Thomas alweer ophalen! Oja... @ Afvallen: Ik ben weer op het gewicht van mijn banner, ik was wat aangekomen , maar vandaag word het niet veel qua afvallen ben ik bang...!
Ik zit even achterthuis broodje te eten op tygp's quad haha! Tygo is lekker aan het spelen, net lieveheersbeestjes gevangen en in een insectenpot gedaan. Nu konijnehok schoonmaken! Ik ben 10 sept uitgerekend @ delilah beterschap met thyrza!
Lijstjes tijd!!!! Wanneer denk je dat Channie gaat bevallen (uitgerekend 10 sept), wat krijgt ze en wat zal de naam zijn? Sjudith: 25-08-2012, jongen, Jack
@mar en chan ik kom uit een loosersfamilie en hoop dat niet door te geven.... @mar ik denk toch ook nog aan verborgen reflux, ik moet zo naar de ka dus zal eea aankaarten! En ben benieuwd wat je hebt! Babydoekjes zijn erg welkom
@ Chantal, klinkt goed @ Marleen, gezellig hoor! Thyrza zal wel weer tandjes krijgen ja, ze heeft er nog maar 2 hahaha @ Juud, je kunt het altijd aankaarten bij de ka!
Lijstjes tijd!!!! Wanneer denk je dat Channie gaat bevallen (uitgerekend 10 sept), wat krijgt ze en wat zal de naam zijn? Sjudith: 25-08-2012, jongen, Jack Joyce: 08-09-2012, jongen, Ferre