Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Als ie weer gaat, is ie wel 1, dus dat is ook niet echt een argument.. Afgelopen maand is ie maar een paar dagen geweest en hij gaat nu ook pas 2 jan weer. Ga voor dan wel even bedenken hoe ik het ga doen. Hoop ook steeds dat hij het niet meer nodig heeft..

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, ik vind het echt onzin. Bij ons is er altijd iemand vrij om een fles te geven. (Vince drinkt trouwens al zelf). Je kunt heel graag willen dat ze mee gaan in een ritme, maar de fles krijgen ze toch echt om het door de ouders gewenste aantal uren..
    Zou het echt opnoemen, vooral nu je hoort dat het op andere KDV anders gaat. Wij betalen ze inderdaad. Maarja, misschien zijn we hier wel verwend....

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even selectief reageren ;) Ik zit op m’n werk en heb weinig tijd maar wel even gelezen.

@ Petra, veel plezier op je werk met de dames!!

@ Lauwie, oei lastig is dat zeg als ze gewoon hun eigen weg gaan?! Bij ons houden ze zoveel mogelijk het ritme van Thyrza aan, als ze dat niet zouden doen en ik zou het een paar keer hebben aangegeven zou ik het ook moeilijk vinden. Maar als Jort het nou eenmaal nodig heeft moeten ze toch rekening met hem houden, hij kan zich niet aanpassen naar "het gemiddelde" en je hoeft je niet te verontschuldigen omdat hij die fles wel nodig heeft terwijl andere dat niet hebben toch! Misschien nog 1 x zeggen en anders idd per mail? Hoe is het nu met jou en je mannetje? Hier is het ook vaak als ik iets met Thyrza doe dat Wesley het ook wil :D beetje jaloezie ;)

Hmm.. Nu kreeg ik tussendoor telefoon en ben ik alles weer kwijt… Sorry dames!

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Huisarts wil jort toch zien. Gaan we zo dus ff heen. Sneu dat ik m wakker moet maken.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    sterkte met Jort :D

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Duster: Ik hoop dat je wat kunt regelen met je werk! Zo is het wel erg sneu voor Matthijs!

@ Lauwie: Ik ben benieuwd!

@ Juud: Gaat je verlof al in? Lekker! Hoef je je niet meer rot te voelen dat je thuis bent! Je kunt er niks aan doen meis dat je het rustig aan moet doen!

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @mar ja officieel 2e kerst maar ja ik loop als een bejaarde :(

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hier nog steeds ziekenboeg. Wat een gedoe zeg. Geen tijd voor lange verhalen, ook nog niet helemaal bijgelezen.

Ik vind verjaardagen mooie 'leermomenten' om te leren dat je soms zelf niets krijgt en een ander wel :D

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @chantico beterschap!!!

Ben hier de kasten aan het opruimen....Giulia heeft idioot veel knutselspullen kom ik nu achter :)

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik laat het volgend jaar weten als ik heel assertief bij het kdv afspraken gemaakt heb ;)

jort heeft antibiotica gekregen. zijn oor was weer ontstoken, zijn longen klonken ook erg vol en onrustig en hij had weer koorts en hij kwakkelt nu al weken. had me al ingesteld op een hele winter gekwakkel maar de huisarts vond het nu wel tijd om er wat aan te doen. hoop dat ie er snel van opknapt.
    zag dat zijn 2e kies ook al even door is! en ik heb zelfs het idee dat allebei zijn hoektanden boven al door zijn! :$. hij gaat met tanden echt idioot snel!

delilah, ja duidelijk jaloezie en een schreeuw om aandacht. hoe ga jij er mee om? ik ga er maar een beetje in mee omdat ik eigenlijk ook wel blij ben dat ze het uit en niet gaat zitten muiten. dat wil ik dan wel belonen met wat aandacht. maar stiekem vind ik het niet zo leuk. zou liever willen dat ze wat zelfstandiger zou zijn.

juud, nu ben ik wel benieuwd hóéveel dan :D
    en doe je een beetje rustig aan met opruimen oma :p

chantico, eens hoor! we gaan het ook niet doen. helemaal omdat alles hetzelfde willen hier wel een thema is...
    beterschap voor de ziekenboeg! de ha had het bij jort ook over kinkhoest. dat zou kunnen, maar daar ben je niet benauwd bij. bovendien was er niets aan te doen als het wel zo is..

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ach die arme Jort hij kwakkelt al zo lang :( hopen dat alles aanslaat!!

Ja doe rustig aan hahaha :p
    Zal straks een foto maken :)

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ok hier voor Lauwie hahaha

Links, stapel kleur en doe boeken en lege vellen.
    Daarnaast een doosje losse stickers, daarnaast doosje vellen stickers en verfdingen en daarnaast een doos vol stiften en kleurpotloden....lijkt me genoeg om de winter mee door te komen :p

Bekijk bijlage 208666

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha juud, hier net zo erg:
    kleur en spelletjesboeken, wit papier, gekleurd papier, potloden, stiften, krijtjes, kleurpennen, stickers, stempels, lijm, vouwblaadjes, stroken papier, klei, kleigereedschap, ..
    leuk toch?

ot houdt wel van knutselen. ze had een tijd geleden wel eens een poppetje gemaakt, maar ze tekende eigenlijk uit zichzelf geen mensen ofzo meer. (meer vormen en letters ed). vorige week een beetje aangestuurd op een poppetje en dan komt er echt een heel mens met wenkbrouwen, wimpers, nagels etc uit. was ook geen koppoter. komt denk ik door louie (nick jr), ze praat ook zo als ze tekent ('nu maak ik een ovaal voor zijn lijf') maar toen er een baby bijgetekend werd was dat wel een echte :D, zo schattig.
    heb het ongekend rustig! jort ligt in bed en ot speelt al bijna 2 uur bij een buurmeisje!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
  15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie ik vind die kettingen super gaaf maar ik hou van die tags :D

En Giulia heeft geen geduld voor tekeken ze kan het wel. Ze plakt liever een vel vol met stickers :D

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ja, ik vind m wel stoer en jongensachtig, maar ik weet toch niet hoe vaak ik m dan om zou doen.

haha, en dan alle stickers boven op elkaar? dat doet ot vaak. of precies de sticker plakken op het ene plekje waar ze gekleurd had :D. heeft giulia ook stempels? die zijn hier ook favoriet!

17. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Leuk!!!

Jort dus aan de AB kuur, nou misschien maar goed ook, al dat gekwakkel is ook zo sneu!

Ik heb net de ID kaarten voor de jongens opgehaald. Thomas mocht bij de aanvraag zelf zijn handtekening zetten en nu met ophalen weer en hij was me toch trots :D:D:D.

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het zijn mooie armbanden maar ik hou niet van sieraden bij jongens

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie ik heb een Feyenoord tag voor Giulia en 1 met naam en adres voor op vakantie. En die laatste heeft ze op vakantie 24/7 om en die van Feyenoord wanneer ze wil.
    Die kettingkjes vind ik erg veilig mochten ze vast zitten breekt het af.

En qua stickers, alles op elkaar idd of alles dezelfde kleur etc. En stempelen heb ik nog niet geprobeerd zou ze zeker leuk vinden.
    Ze is nu ook van het knippen. Hele vellen gaan er aan hahaha

@Petra ik hou wel van sieraden maar moet zeker stoer blijven :p

@mar aah wat schattig zeg!!!

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie zelf hou ik er niet van. Ard heeft vroeger van z'n peetoom een ketting gehad met sterrebeeld en hij praat er nog vol trots over, haha.

Juud, zo komt ze wel de winter door ja.

Marleen wat schattig!!

Deel Deze Pagina