Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Hup Joyce lekker aan de poets?! Geeft rust en ruimte in je hoofd en ik kan het weten! hahahaha. Lief dat jij Sylvia en Jasmijn op gaat halen,..

Mijn plannen? Poetsen/ mn 5 konijnen schoonmaken tot baas komt, dan om 13u naar psych, daarna vast weer poetsen mede omdat ik opgehokt moet blijven tot mn nieuwe telefoon komt. Tussen 15 en 17 maar bij mij komen ze dan altijd om 16:50. Terwijl ik me gisteren had voorgenomen met de honden naar het water te gaan in Terheijden om ze te wassen, ja ja zij ontkomen ook niet aan de poetsdwang van mij! Dat haal ik nu niet natuurlijk.
    Hmm ga zo eerst naar Etos luiers halen voor Suusje anders vergeet ik dat weer.

Rare vraag misschien maar zijn er hier mensen met neusspray verslaving of ken je iemand die dat heeft?

De baby van Chantal wordt op de verjaardag van Leonie geboren, is een meisje en heet Tygo ennnnnnnnn Amber!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @pp haha valt er nog wat te poetsen in je huis???
    En wbt neusspray mijn collega was er enorm aan verslaaf en dat heeft haar haar tussenschotjes in haar neus gekost...flinke operatie....dus stop met die troep als je niet meer verkouden oid bent!!!
    En anders echt met mate hoor!

@sjorsje en duster komen jullie me alle kids?
    Even voor de planning hoor :p
    En mss als het mooi weer is kunnen we naar de kinderboerderij dus kaplaarzen mee!!! Echte en leuke kinderboerderij en zo zien jullie ook nog eens een stukje nostalgisch Rotterdam :)

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @PP, ik heb er geen ervaring mee. Heb nu wel voor Djim een neusspray voorgeschreven gekregen van Heel, die hij iig 2 maanden moet gebruiken en daarna als hij vol is.
    Vince krijgt nu baby-spray om te voorkomen dat hij nog meer last krijgt van zijn oren...

@PP, doe toch eens rustig, haha! Succes!!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Pp, Sylvia komt met de trein naar Breda en daar pik ik ze op. Eerst helemaal naar Gilze is met iets te ver om.
    Ik had een collega die verslaafd was aan neusspray, die heeft het tijdens d'r zwangerschappen erg moeilijk gehad vertelde ze wel eens ooit.

En ik heb het aanrecht schoon (fornuis is voor Ard) en ik heb gestofzuigd. Dweilen ga ik niet doen, als die kinderen straks van buiten naar binnen komen ziet ie nog zwarter dan nu. Was hangt ook buiten en ik heb buiten een klein beetje opgeruimd.

Juud ik kom met Yosyp en Jorja en Sylvia komt met Jasmijn.

Petra leuke foto's van je meiden.

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ow ik zie foto's van Petra haar prachtige meiden, wordt het niet weer eens tijd voor een foto van alle augustus2008 kindjes en hun broertjes/zusjes?

Wat betreft neusspray, het gaat om neusspray die xylometazoline bevat. Die mag je max twee weken gebruiken, daarna moet je een paar dagen stoppen voor je het eventueel weer mag gebruiken. Zoals Juud al zei, neustussenschotjes die gewoon vergaan.... ieuw. Dus tijdig ophouden. Overige neussprays vaak op recept zijn onschuldiger hoor. En gewone zoutoplossing kan helemaal geen kwaad, hoewel het natuurlijk wel het slijmvlies kan gaan irriteren.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Get, ik word gestoord van al die regeldingen. Ww-uitkering loopt af, nu dus aanvullende bijstand aanvragen omdat ik onder het sociaal minimum uitkom. Kwijtschelding gemeentebelasting, honderden opzeggingen bla bla bla. En dat allemaal met een kaak die gewoon weer opnieuw begint te klieren. Grrrrrrr

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Setteke jij werkt toch bij die huisarts?

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik werk idd bij een huisarts, maar kreeg aanvullende ww omdat ik bij mijn vorige baas meer uren werkte. Met mijn 20 uur en twee kindjes bij mij wonend ga ik onder het sociaal minimum. Vandaar. Of bedoel je dat niet?

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hmm vrijdag is altijd zo'n gekke dag... Tymen naar school, Silke op de psz en ik zit in H zijn huis te wachten tot ik ze mag gaan halen...

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, goed bezig!! En fornuis doe ik hier gelijk na het eten voor de yohurt. Kan niet tegen troep op het aanrecht, haha! Heb al een hekel aan kruimels...

@ Setteke, ja het is even aanpoten! Hopelijk stopt die kaak nu eens...

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Fornuis poetsen, bleeeeh... Maar ik doe het altijd elke keer direct na de afwas. Gaat alles er tenminste makkelijk af...

13. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Of alu folie erop leggen voordat je gaat koken.

Klezien weet raad hier,..

Oh dus eigenlijk is bijna 4 jaar neusspray gebruiken wat te lang? Heb al een sop tv iets gezien over neussprayverslaving en ik kan ook echt niet zonder. Wat ik wel probeer is het uit te zingen met 0,5 Xylo voo rkids, dat lukt meestal wel. En als ik voel dat ik weer moet pakken wacht ik wel langer maar snachts is het echt geen doen. Hmm rare akefietjes heb ik toch.

Set wat een leuke kids zeg!! En meis wat een geod met al die aanvragen en dan werk 20 uur en heb je nog amper wat, triest.
    Ja je hebt wel wat een kaak die echt heel vervelend is nu na al weken tobben. Sterkte! X

14. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Kreeg trouwens tip van en vriendin zie zei dat ik achter de naam van mn veelvragende vriendin NEE!!!! moet zetten in mn telefoon, dat werkt man! Ze belde net, niet met een vraag maar om te zeiken over dat ze de combinatietest zelf moest betalen terwijl ze om komt in het geld. Maar ik zag dat staan en dacht meteen, okay Lies NEE zeggen als ze wat vraagt aan je.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ PP, ik heb een soort van neusspray verslaving gehad, hoezo dan? Ik heb maanden lang niet kunnen slapen zonder te sprayen iig.

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Setteke wow wat lijkt Silke toch op jou!! En ik bedoelde inderdaad in combinatie met die ww. Wist niet dat je dat had.

Pp haha dat is ook een manier om er NEE achter te zetten.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lies, tsja met die 20 uur verdien ik niet veel idd. Helaas liggen de salarissen voor doktersassistenten niet zo hoog.... Nou krijg ik ook wel wat toeslagen straks hoor, maar ja alles is meegenomen. Tis nu alleen al puzzelen met alle rekeningen enzo.

Zeggeh! Je leert het wel, nee zeggen! Top!

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja he, Sil is sprekend mama, Tymen sprekend papa. Grappig he?

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Had wat vertraging met bericht versturen.

@ PP dat is wel heel lang ja :( Weet je wat het is, een paar nachten niet gebruiken en je bent er van af, echt waar! Ik sliep echt K*t omdat ik door m'n neus moet kunnen ademen maar na een paar nachten ben je daar overheen!

En wat die vriendin betreft; goed dat je zo'n reminder in je tel hebt maar het lijkt mij verstandiger om eens met haar een gesprek aan te gaan in de toekomst. Dit is toch geen basis voor een vriendschap?! Lijkt me zo vreselijk om zo'n gevoel te krijgen als je vriendin belt.

Voor de rest moet ik zo even lezen, zit midden in een wasbult om te vouwen :D

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Deel Deze Pagina