Vind ik eigenlijk ook, vooral z'n neus en ogen. Pff nou de speelvriendjes van Lianna zijn er en ik heb nu 3 losgeslagen kinderen in de tuin zitten, haha. En Jorja loopt er tussendoor. Gisteren vergeten te vertellen. Jorja was van halverwege de trap gevallen (door schoenen die daar stonden), nog naar de huisarts geweest, maar er was niks te zien. Zegt die vrouw nog: laat 'r maar lekker veel slapen vandaag. Nou dus echt niet, heb 'r nog nooit zo actief gehad als gisterenmiddag. Maar om half zeven viel ze wel als 'n blok in slaap.
@ Sjorsje, dat is schrikken! Gelukkig liep het met een sisser af! En uhhh, gezellige boel bij jou dus! Hier staat de laptop tussen de stapels gevouwen was die op tafel liggen en Wesley zit aan het eind van de tafel te kleuren Hup, weer even verder!
@set leuk haha die lippenstift zal ook leuk staan bij Hilbrand En wat ben jij afgevallen @pp poetspaard hahahaha Wat Delilah zegt ik zou er een gesprek mee aan gaan...of laten verwateren wat ws gaat gebeuren als je nee gaat zeggen
@ Gasstel/aanrecht. Hier gaat op de dagen dat ik niet werk tenminste elke ochtend na het leegruimen van de vaatwasser en ontbijt etc. een sopje in de gootsteen om het aanrecht te soppen. Na de lunch weer en na het avond eten weer. Dan neem ik het gasstel ook mee.... Kan ook slecht tegen rommel op het aanrecht, helemaal nu met een open keuken!
Ow wat grappig, dat jullie vinden dat Tymen juist op mij lijkt. Dat heb ik nog niet eerder gehoord... @ Juud, klopt ja! 32 kilo eraf, van bmi 33 naar 26!
Petra en setteke, leuke foto's! Heerlijke schatjes alle vier! Pp, jij vindt mij druk, maar ik doe denk 1/100e qua schoonmaken van wat jij doet! Ik ben heel blij dat we een schoonmaakster hebben. Kun je niet een sticker met NEE! op je schoonmaakmiddelen plakken? En meteen ook 1 op de neusspray? Meid, geniet toch lekker van knuffelen met je dochters ipv je huis nog verder aan kant te maken! Wat is straks als je terug kijkt op je leven het belangrijkste wat er is? Niet een superschoon huis toch? Ik weet t verder niet meer. Lig ff uitgeteld op de bank met zware ogen. Jort is ziek. Gisteravond laat 39 gr koorts. Heb tot 2u met m opgezeten. Gisteravond laat ook nog een tegenvaller in een van de projecten waar ik zo druk mee ben. Ben weer eens pissig op het kdv. Deze keer hebben ze bedacht dat hij van de speen af moet. Dat zal natuurlijk idd een keer moeten. Sinds hij ziek was heeft hij die ook weer af en toe overdag. Maar hij zit nu in een sprongetje, dus dat vind ik geen handig moment. Kom ik m gister halen. Staat hij heel zielig te huilen. Leidster kijkt niet naar m om. Zegt dat ie nog maar een paar min zo huilt. Dus ik zeg als hij zo verdrietig is mag je m wel een speen geven! Ja, dan loopt ie de hele dag met de speen. Huh, hij huilde toch pas net? De hele dag vind ik nog zieliger. Als hij het de hele dag nodig heeft, dan maar ff de hele dag. Ja, maar hij doet dit met opzet! HUH??? zou hij dat haar verteld hebben? Of kan zij gedachten lezen.. Weer zo'n eigen interpretatie van een observatie die waarheid geworden is. Ik geloof gewoon niet dat een kind zoiets doet om de leidster dwars te zitten. En gisteravond had hij 39gr koorts. Die jongen voelde zich gewoon niet lekker! Ben nu zo pissig dat ik ze over 1,5 week flink de waarheid ga vertellen! Ot is net met de buurvrouw haar vriendin/buurmeisje gaan halen op de school waar ze straks ook naar toe gaat. Leuk dat ze er al een beetje vertrouwd mee kan worden! Ik ga ff mijn ogen dichtdoen op de bank temidden van de zooi hier
Petra, hoeveel was je aangekomen/afgevallen? Goed hoor! Goed bezig!! Set, ik vind ook tymen meer op jou en silke meer op hilbrand lijken! O wat zijn jullie toch allemaal goed in poetsen. Jullie zouden hier echt gillend wegrennen!
Haha, goed in poetsen...nou hier ook niet hoor haha! als je mijn beneden verdieping nu ziet... @ Meeten bij Juud: Ik ben er ook de 22e. Ik weet alleen niet of ik Jasper meeneem of gewoon naar de psz doe. Thomas zit zoiezo op school. Hoelaat zijn jullie er PP, Duster & Sjorsje? Thomas gaat in april met groep 1,2 en 3 naar de theatervoorstelling van de gelaarsde kat en ik mag ook mee! Moeders die regelmatig op school helpen krijgen voorrang . Ik mag waarschijnlijk ook mee op schoolreisje, helemaal leuk! Oja @ Afvallen: Ik ben weer op het gewicht van mijn banner, maar ik ben echt even niet gemotiveerd, terwijl ik zo graag slank de zomer in wil. Dus eigenlijk baal ik een beetje van mezelf...gggrrr. Jeroen's cadeau is net bezorgd, dus ik denk dat die het hele weekend zoet is met muziek overzetten en afluisteren ! Ik heb alles gelezen, maar ik ben doodmoe en ik weet verder even niet meer waar ik wilde reageren. Ik werd vanmorgen wakker met 1 dik en geïrriteerd oog. Ik ben al 3x mijn tabletjes voor de hooikoorts vergeten, dus nies veel, heb hoofdpijn en zit onder de uitslag. Ik heb nu het stripje op mijn nachtkastje gelegd, want ik neem ze altijd 's avonds in omdat ik er best suf van wordt, dus nu moet het goedkomen... hoop ik hihi.
@MArleen, oohhh leuk dat ie binnen is. Gebruik jij ook een neusspray? @Poetsen, zou willen dat ik de tijd er voor had @Lauwie, ik snap je punt. Maar moet ook een klein beetje met de leidsters meegaan. Als hij doorheeft dat hij hem krijgt als ie piept, dan heeft hij hem straks de hele dag. En nee, dat betekent natuurlijk niet dat hij al de hele dag piept, haha! Maar jij bent misschien al iets te bevooroordeeld... En prima toch dat ze dat met hem willen proberen. Hij houdt er echt niets aan over. Zonder dat je het wilt nemen ze toch soms stukjes opvoeding over. Soms vind je dat positief soms niet.. Ik hoop dat je even lekker slaapt. @Setteke, leuke foto's! Eens kijken of ik ze nog op de foto krijg van het weekend.
Marleen ik haal Sylvia om half tien op van het station en ik denk dat we er dan tegen half elf zijn ofzo. Moet trouwens nog wel iets regelen voor Lianna voor tussen de middag.
Lique, ik zorg heus wel dat hij straks niet met een speen in naar school gaat. Ik word er pissig van dat zij besloten hebben dat hij zich aanstelt en dat hij ziek blijkt. Sorry, ik ben sacherijnig.
Lauwie ik kreeg toevallig net deze doorgestuurd: Met lachen gebruik je minder spieren in je gezicht, dus chagrijnig kijken is een vorm van lazy fitness.
@Lauwie, aan de toon van het bericht was dat wel duidelijk hoor Probeer het allemaal beetje in perspectief te brengen, hihi! En sommige dingen moet je loslaten! Hoe moeilijk ook. Hahhaa, ik ben aan het trainen
Oke, dan denk ik dat ik Jasper maar meeneem want anders moet ik om 11u alweer weg om hem op te halen. Thomas blijft dan gewoon een keertje extra over. @ Lauwie: Ik snap wel dat je er geïrriteerd over raakt. Het is natuurlijk niet de 1e keer dat ze zich met de opvoeding bemoeien en dingen beslissen zonder het te bespreken. Jullie beslissen wanneer je die speen af gaat bouwen en niet het KDV. En als hij stil is zonder die speen terwijl hij niet lekker is....tja dan zou ik dus gewoon lekker die speen geven, maar er zijn er genoeg die daar anders over denken. Ieder zo zijn ding!
Zelden. Mijn neusslijmvlies raakt daar nog sneller geïrriteerd van. Er is er eentje die kan verdragen en die krijg ik op recept als het nodig is.
@Marleen, vroeg het me af. Djim heeft er nu eentje voorgeschreven gekregen door kruidenvrouwtje. Is homeopatisch en toevallig stond daar ook op tegen allergie en hooikoorts. Ik gebruik die rotzooi nooit en ben al blij dat ze hier alles pikken. Hoestdrank, neusspray enz..
Lique, ja daarom zeg ik sorry. Het is niet mijn bedoeling om het op jou af te reageren. Marleen, idd! Dit is niet de eerste keer dat zij beter weten hoe ik mijn kind op moet voeden. Leuk dat Jeroens cadeau binnen is! Hij is goed verwend dit jaar! Sjorsje, ik lig op de bank en doe idd niet aan fitness op het moment
Dames; hier ook zo'n moeder die plannen heeft om schoon te maken, maar hier toch met de laptop op de bank zit. Planning is bedden afhalen, badkamer poetsen, zuigen beneden en boven en wassen evt.strijken/vouwen. De 1e was zit erin, de vaatwasser staat aan. Gisteren gezogen, nu al niet meer te zien maar ook niet heel hard noodzakelijk dus kan wachten tot einde van de middag. En de rest; nog evne niet. Even rust is ook wel lekker. Lauwie; wat balen zeg dat ze zo de opvoeding overnemen. Kan me zo voorstellend at je daar pissig van wordt zeg! PP; als je weer poetsdrang hebt, hier een huis die dat wel eens lekker vindt dnek ik Goed zeg dat je nee hebt bij het nummer van je vriendin. Nu volhouden Set; wat balen dat je kaak weer opspeelt. En leuke fotos hoor. De kids worden groot! Ik ga ook eens even leuke foto maken vanmiddag ofzo waar mijn beide dametje samen opstaan. Petra; jij ook al zulke gave foto's. Wat zijn jouw kids toch verschillend zeg! Marleen; mooi dat het cadeau binnen is. Daar heb je geen kind (uh man) aan dit weekend uhm uhm uhm; nou de zeef heeft alles er weer langs laten lopen. Ga evne mijn mams bellen om bij te kletsen.