@puck haha dus dat examen wordt een makkie als je neefje meerwerkt En voor gastouder heb je ws ook wel strenge regels wat schoonmaken betreft? @schoonmaken/poetsen...kan beter hier ....wc en bad zijn schoon en keuken is wel ok . Maar zeker niet stofvrij in huis! Ik stofzuig wel elke dag voor de katten en de bakken schep ik ook elke en soms 2x op een dag!
Ik heb alweer een aantal wasjes gewisseld, toch maar stofgezogen. De bedden hangen buiten (oeps die moeten nu toch zo vlot naar binnen, ach zonnetje schijnt er nog op) Dus vind dat ik toch best goed heb gedaan. Eline heeft heerlijk in bed gelegen tot bijna half 5. Ik had ondertussen het eten al op staan, dus we zijn aan het eten. Hebben even een pauze, want kwam tot de ontdekking dat het vlees niet gaar genoeg was.Dus terug de pan in en wij eten pauze tijdens het eten haha. Puck; gefeliciteerd joh met je nieuwe werk. Leuk!
Foto van mijn meisjes samen Eline wilde niet dat Danique haar vast hield, is wel aan haar gezicht te zien he Bekijk bijlage 231024
morgen klets ik weer gezellig mee! Ik moet straks naar de manege voor de algemene ledenvergadering en dan zal ik voorzitter zijnvan de hele bups, best spannend maar ik denk wel dat ik het kan er hebben al zoveel druiloren een poging gewaagd dat als hun het aandurfde dan ik zeker morgenavond is Andy weg en ga ik lekker forummen fijne avond allemaal
Aaaah wat een herlijke meiden! Hollands welvaren, super! En de bril van Danique is leuk! Over bril gesproken, wij moesten woensdag terug met Leonie, maar ze is flink achteruit gegaan, nu +2,5 en +3,25, geen lui oog maar wel kippig.
GrrrLiannaheefteenglascolaoverdelaptoplatenvallenen nuwerkteengedeeltenietmeer,waaronderdusdespatiebalk. Erghandig.
@ Alieke leuke foto!!!! @ Puck, wat leuk!! Gefeliciteerd! @ PP, nee heb geen bollen in huis. Ik heb dus nu wel 2 windlichten gevuld en nog 2 kaars-dingetjes gevonden op zolder en ik heb nog 4 plantjes gekocht. Moet alleen morgen even wat planten ompotten want wil het liefst wat omwisselen. Nou ja, morgen weer verder. Manlief gaat ook de speakers verplaatsen en een lamp ophangen dus het wordt wel wat. Er zijn gewoon 2 hoekjes waar we allebei niet tevreden mee zijn en waar we plannen voor hebben maar dat gaat nog wel even duren want we willen daar kasten bouwen maar moeten eerst de zolder doen. Dus nu toch een tussenoplossing bedenken zodat het toch wat gezellig is tot die tijd @ Sjorsje, ik dacht al wat typ je irritant Hoe is het nu met je laptop, nog wat aan kunnen doen???
PP; ja inderdaad hollands welvaren, allebeide meiden. Maar kan me er niet druk om maken. De bril is van de Hello Kitty lijn haha. Vind hem ook erg leuk. Juud; ja Eline lijkt op Raymond. Danique is precies mij. Maar volgens mij had Danique ook wel een beetje dezelfde uitstraling als Eline op deze leeftijd.
Delilah, nee ik denk dat die laptop gedeeltelijk kapot is. Zit nu even op de oude laptop en Ard is naar Mikro Elektro een nieuwe halen. Hadden toevallig nog een bon liggen voor 10% korting. Nou was bij die laptop de accu ook al een ramp, dus ben wel blij dat we nu een nieuwe krijgen, ook al was die nog niet zo heel oud. Alieke leuke foto.
@ Sjorsje, oh fijn dat je meteen een nieuwe kunt kopen!! Je kunt echt niet zonder he als je er aan gewend bent!
Nou Delilah dat klinkt al leuk. Je kunt in windlicht ook bodempje water doen en bij bloemenwinkel (of buiten jatten) een paar katjes met een losse tulp oid zetten. Sierlijk, voorjaar en toch je oude spulletjes gebruikt.
@ Sjorsje, achter slot en grendel ach ja, even niet opletten en het is gepiept met die kindjes! @ PP, bedankt voor de tip! Windlichten staan onder de tv dus kan niet echt iets hoogs in maar wie weet verplaats ik de boel dan is het wel een idee. Ga morgen even naar de intratuin ze hebben afg. week een nieuwe grote zaak geopend hier om de hoek, ben benieuwd.
Delilah: Hoeft ook niet hoog te zijn, sterker nog het moet niet uitsteken. Dan wordt het een vaasje. Gewoon laag tulpje voor de kleur en katje voor voorjaar en iets van blad er in.
@ Puck: Wat leuk meis! Gefeliciteerd! @ Aliek: Leuke foto van de meiden! @ Delilah: Intratuin is altijd leuk....helaas haha! @ Sjorsje: Geluk bij een ongeluk dus haha! Nu krijg je een nw laptop! ------------------------------------------------ Ik ben weer super trots op Thomas! Weer nieuwe dingen gedaan met zwemles en hij ging weer lekker mee. Jullie worden vast niet goed van die zwemles verhalen. Ik ben weer erg benieuwd naar zijn scores. Ik zou het heerlijk vinden om de hele zomer niet naar zwemles te hoeven en daarom ben ik er zo mee bezig, dus sorry ... Ik nies me echt te pletter vandaag! Net mijn tabletjes ingenomen, dus hopelijk morgen beter. Jeroen is helemaal happy met zijn cadeau. Nu wil hij voor zijn verjaardag geld vragen en daarvan een I-pod aanschaffen. Nog even en ik heb aandelen in apple...pfff.
@ Marleen-zwemmama leuk toch die verhalen! Fijn dat Jeroen blij is! En uhhhh, hopelijk krijgt hij genoeg geld voor z'n verjaardag! @ PP, ok, ik snap je! Ik dacht idd dat ze moesten uitsteken hahaha...