Iets zegt mij dat dat ding er hoe dan ook komt... . Ik duik weer eens op tijd mijn bed in vanavond! Fijne avond meiden!
alieke, lieve foto! wij hebben vanavond gezellig gebbq-ed met de buren . Ot heeft de hele middag/avond heel leuk met haar vriendin/buurmeisje gespeeld. Jort ligt weer met flinke koorts in bed. En ik ben ook gevloerd. Mede door een paar wijntjes. Weltrusten dus!
Och die arme Jort, hoe is nu na het slapen? Ik mocht uitslapen, we zijn allemaal pas wakker geworden toen het licht was om 7uur! Oh lekker zeg! Stuk beter dan half 6! Wat gaan jullie doen vandaag? Ik ga PROBEREN niet te veel te doen. En als ik iets doe wil ik iets leuks doen. Euuuhhh knutselen, spelen, wat lekkers te eten halen/koken,... Ik doe mn best, zou het wel verdiend hebben want ik heb deze week echt voor een maand of meer werk verzet,.. Kiiimmmmmmmmm: heb je al een stranddate?
@ Juud, lekker slapen dus voor jou!! @ Lauwie, arme Jort! Hoe heeft hij geslapen? @ PP, gezellige zaterdag er van maken! Wij gaan dus wat dingetjes in huis doen, ik wil even naar de intratuin en mijn man had ergens lampjes gezien dus mss nog even daar kijken. Voor de rerst geen plannen. Beetje genieten van het weer hoop ik!! Zo heerlijk zeg, ik mocht vandaag niet uitslapen maar Thyrza werd pas om 7:45 wakker. Vannacht kam Wesley wel een keer uit bed en Thyrza had 1 d'r speentje nodig maar voor de rest een lekker nachtje. Beetje jammer dat ik al vroeg op de bank in slaap was gevallen hierdoor sliep ik pas laat weer vannacht. **en zojuist klimt Thyrza de bank op** Oh jeeeeee..
Goedemorgen allemaal, ik schrok om 7 uur wakker van de kindjes en het was meteen actie voor mij. Zit nu weer lekker op m'n werk en ben met de scooter naar het werk gegaan. Was best lekker rijden vanochtend zonder drukte op de snelweg. Kim, waar ben je met je date? Fijne dag allemaal!!
Wow Lauwie; wat goed weer zeg. Alweer een kilo. Gisteren vroeg de zwemjuf of ik was afgevallen. Nou dat idee heb ik zelf niet. Maar heb nog steeds geen batterij in mijn weegschaal dus heb ook geen idee. Ben niet echt lekker bezig, dus denk van niet. Maar dat je te horen krijgt dat je smaller lijkt is toch altijd leuk Beetje geslapen met Jort? Wat sneu zeg. hIj is ook snel vatbaar of niet? Delilah; ook lekker uitgeslapen dus tot 7.45. Hier de kids om 7.15 wakker. NOu ja Danique dan. Eline om half 8. Ach ja, het went hoor. Juud; lekker uitslapen nu dus. Heerlijk hoor. Beetje bijtanken. PP; ben benieuwd wat je allemaal gedaan hebt eind van de dag Jij en rusitg aan doen, eerst zien dan geloven Ga vandaag gezellig dagje doorbrengen bij mijn paps en mams. Lekker even samen winkelen en er is lentefair bij een tuincentrum bij hun in de buurt. Dus wel even gezellig!
Eigenlijk snap ik het allemaal niet, mn moeder komt gisteren om te vertellen dat ik helemaal !%!^@^@%#$ dat ik de strijkwas voor Marleen sta te doen. Dat moet ik vooral niet doen,.. Waarom doe ik dat toch steeds? Dus ik vraag haar tot 3x toe, wil je dat echt weten?? Ja zegt ze. Ik zeg nou dat komt omdat jij me het huis uit hebt geflikkert toen ik 15 jaar was, als mn eigen ouders me al niet lief genoeg vinden om me in huis te houden, wie vind me dan nog wel lief? En omdat ik steeds angstvallig lief gevonden wil worden doe ik al deze (lieve) dingen. Oh zegt ze stoicijns en zet haar eigen strijkwas op het aanrecht,..Ik weet het niet meer hoor,... Ben ik nou gek? Of ben/word ik gek gemaakt? *einde ego, de zoveelste ego van deze week*
Eh, pp, ga je nu je moeders strijkwas doen? Misschien na deze intro makkelijker om te zeggen dat je je leven gaat beteren? Ik heb een keer geleerd dat je niet iets hoeft te doen om lief te zijn. Je bent het! (Ook als je je grenzen aangeeft ) Alieke, altijd leuk om te horen! Ik hoor het ook veel de laatste tijd . Delilah, oeh lastig, want ze gaat er vast net als jort head first vanaf? Deze leeftijd is echt opletten he? Ik ga zo naar een 2e handskledingbeurs, maar ik ben aan het treuzelen want al mijn vriendinnen hebben afgezegd/kunnen niet en in je eentje.. Ot is al helemaal in k3 stemming. Die gaat straks met papa!
Pp, hang een bordje op: strijken 5 per overhemd. Nogal indirect, maar misschien gaat er bij mensen een kwartje vallen?
Goedemorgen.... @ PP: Heb je die wasmand niet gewoon mee terug gegeven? Ik denk dat je moeder niet wist wat ze met deze woorden aan moest of het is gewoon echt een blok beton. Laat je niet gek maken meis! Je doet voor niemand hier bij de aug mama's de strijkwas en we vinden je allemaal lief!!! Onthouden dus! @ Lauwie: Je bent bijna op je streefgewicht!!! Ik ben jaloers haha! Ik moet echt mijn best weer gaan doen! En ik moet gaan sporten.... Ik heb zo'n vreselijk beroerde nacht achter de rug... Ik ben pas tegen de ochtend in slaap gevallen en gelukkig is Jeroen eruit gegaan met de jongens zodat ik nog even kon slapen. Ik hoest en nies me echt te pletter, rode neus, rode ogen, uitslag, benauwd, hoofdpijn en mijn strot voelt als schuurpapier... Elk jaar kijk ik uit naar de lente en als het dan zover is baal ik als een stekker, want dat betekend hooikoorts...gggrrrr. Vandaag maar niet teveel overhoop halen! Vanavond eigenlijk wel een verjaardag, we zien wel... Fijne dag allemaal!
Goedemorgen Heb alles gelezen en haast niks blijven hangen.... Ik heb tot 10.30 geslapen @mar succes met de hooikoorts! of is het sterkte? @pp je bent het serieus niet aan het strijken he????
Ladies ik had het gisteren al weggestreken maar ik dacht ik ga deze belachelijk situatie a la Lies maar es met jullie delen. Nou zie je hoe het met mij gaat. En nu is mn moeder niet de beroerdste en helpt hier met de kids ook nog wel een uurtje oppassen en heeft ook 1600 euro betaald voor onze Eurodisney trip met zn 9-en. Maar het gaat om het princiepe mensen begrijpen gewoon niet dat het niet goed gaat en dus men even voor mij moet zorgen ipv me werk te BEzorgen. Din hoor ik zo goed als niet, best apart he? Zo zie ik geloof ik wel wie mn vrienden zijn. Nou ja ben blij dat ik hier even van me af kan typen, werkt therapeutisch.
@ PP, ik hoop dat je moeder er nog eens over heeft nagedacht! Maar zelfs al helpt ze jou regelmatig, waarom zou je voor haar strijken? Werkt ze veel, kan ze het niet oid? Dat je niks hoort van die vriendin is echt triest zeg! Zo zie je maar dat het wel een uitbuitster is! @ Lauwie, goed zeg!!!!!! @ Juud, heerlijk zeg! Ben je helemaal uitgerust? @ Marleen, vervelend zeg gelukkig kon je nog wat blijven liggen vanmorgen! Nou, hier loopt het allemaal weer anders. Mijn broer had wat hulp nodig met z'n computertoestanden dus manlief is er vanmorgen heen gegaan met Wes tegen 10 uur en ze zijn nog niet terug. Wat een stilte in huis zeg! Ik stond voor de zoveelste keer op met vreselijke hoofdpijn dus m'n man zei dat ik naar bed moest als hij weg was maar ik slaap dan niet dus heeft weinig zin. Toch gedaan en idd niet geslapen maar toch wel wat gerust nog. En ik lag me slap om Thyrza Wat een moppentrommel is dat
Hmm... Lees mijn berichtje terug; goed zeg, heerlijk zeg, vervelend zeg... Lekker origineel begin ik mijn reacties
Delilah haha soms weet je ook niet meer te schrijven. Ik heb dat meestal met het woordje goed. Het is best wel rustig op het werk.
@ Sjosje, goed zeg ja soms zijn de reacties niet zo uitgebreid en dan krijg je dus zulke dingen! Jammer dat het rustig is kun je niet eerder weg?
Hoihoi! Hier gaat het allemaal lekker z'n gangetje... alhoewel, gangetje?? Het is hier druk! We hebben sinds een week de sleutel van ons nieuwe huis, dus er wordt enorm veel afgeklust. Mijn man heeft de afgelopen week vrij gehad en is daar dus geweest. Heel leuk, maar wel rommelig. En dat zal de komende weken nog wel zo zijn. Ik heb nu even een dip, ben moe en chagrijnig. Wordt vast ongesteld!! Met de meiden gaat het super! Ninke is echt een lieverd. Zo vrolijk!! Het gaat ook echt goed. Inmiddels verstoord ze de nachten niet meer. Ik voed nog zelf en dat gaat ook echt goed. Hanne is een gezellige peuter met af en toe een peuterbui. Heb wel het idee dat haar oren niet zo goed meer werken... Leuk om hier nog mee te lezen. Gezellige verhalen met af en toe een mindere kant. Ik heb deze spreek regelmatig in mijn gedachten: Real Mothers often have sticky floors, filthy ovens and happy kids. En dan lukt het me redelijk om af en toe de boel de boel te laten. En dat is dan niet alleen schoonmaakboel, maar alles waar je druk mee kan zijn. Groetjes en een goed weekend verder! Arri