Marleen wat balen dat je zo'n last van de hooikoorts hebt. Arri wat leuk dat jullie de sleutel van je nieuwe huis hebben! @ poetsen : Ik heb 1 keer in de week een betaalde schoonmaakster in huis die alles van boven tot onder grondig onder handen neemt. De rest van de week doe ik nog een keer de wc's en stof ik dagelijks af en stofzuig ik. De strijk laat ik ook door de schoonmaakster doen. De strijk van mijn moeder word sinds kort ook naar mijn schoonmaakster gebracht en komt netjes gestreken weer terug. Ik zou ook never nooit voor een luie vriendin, moeder, tante gaan strijken, er zijn genoeg mensen te vinden die betaald strijkwerk doen.
Dag meiden Ik voel mezelf stoer, ik heb hardgelopen!!!! Haha ben totaal stuk maar vind knap van mezelf
Juud; ik vind je ook knap! Mij niet gezien; hardlopen pffff Carmen; ik zou ook graag weer een schoonmaakster willen, maar de financien laten het op dit moment niet toe. En ik moet eerlijk bekennen dat ik sinds de geboorte van Eline het beter op de rit heb dan ooit Lauwie; logisch dat ze tegen jou zeggen dat je afgevallen bent. 18 kilo weg kun je ook niet omheen PP; je hebt in elk geval je moeder al vertelt hoe je erover dacht en dat is toch het begin. Dat je dan alsnog die strijk hebt gedaan oke, maar je bent je in elk geval bewust waar het vandaan komt. Maar mensen die je alleen lief vinden als je iets doen, zijn geen vrienden en kun je beter kwijt dan rijk zijn! Delilah; wat balen zeg nu alweer zo'n hoofdpijn. Gelukkig wat kunnen rusten, pas je wel goed op jezelf! Arri; leuk weer even van je te horen. En super dat het met de meiden zo goed gaat Hier een leuk dagje gehad. Danique heeft nieuwe schoenen gekregen; skechers met lampjes die flikkeren als je loopt. Niet geheel mijn 1e keuze, maar ze was er zo weg van dat ik dacht; ach toe maar. Ze vindt ze echt helemaal geweldig. En ze waren ook nog eens goedkoop. Ach ja wat doe je dan. Je kind maar gelukkig maken haha
@ Schoonmaakster; ik zou het niet willen! Vind het zelf veel te lekker om los te gaan met poetsen @ Juud, wat goed! @ Alieke, hahahaha ik had vroeger LA gear's met lichtjes; helemaal te gek! @ PP, wat ik je nog steeds vergeet te vragen; hoe reageert je man op zulke mensen. Ik bedoel neemt hij het voor je op zodat hij eens zegt dat het teveel is? Ik heb nl. heel lang een slechte band gehad met m'n vader en daardoor vond ik het communiceren heel moeilijk, durfde eigenlijk niets tegen hem te zeggen en weet dus uit ervaring hoe fijn het is als er iemand naast je staat die het op zulke momenten doet. Dus eigenlijk, als je moeder zoiets vraagt van je, lijkt het me fijn als je man ingrijpt voor je zo af en toe of ervaar je dit anders? @ Arri, wat fijn dat je de sleutel hebt! Even door de ellende heen maar straks heerlijk een nieuw huis voor jullie! En fijn dat jij ook een peuter met slechte oren hebt Goed om te horen dat alles goed gaat! Zo; ik zit! In een stuk gezelligere woonruimte Helemaal blij! Helaas niet meer geslaagd voor mijn grote plant. Ik ging naar de intratuin maar die was afg. woensdag geopend en het was vandaag dus DRUK! Echt absurd, daar had ik geen zin in! V.d. week maar weer kijken. Fijne avond dames!!
daar ben ik weer even. Wij zijn vanmiddag naar K3 geweest en toen we net de afslag bij ahoy waren kwam ik erachter dat ik helemaal niet aan de entreebewijzen had gedacht Gelukkig wonen we niet zo ver van de Ahoy vandaan als Alieke, maar toch 25 min rijden en dat werd krap. Om 13 uur begon het en om 13.10 heeft andy me voorde ahoy eruit gegooid en is zelf gaan parkeren (heeeeeeeeeeeeeel ver weg) We hebben er wel onwijs van genoten; ik kon wel janken als ik naar Roos keek, die allemaal wannabee K3 pasjes deed op de trap of Suze die naar elke opdracht luisterde (als doe je handen in de lucht) @ Sjorsje, het begint nou zeker wel lekker te worden op de motor? Vind je het nounooit eng? Ik hou zelf vansnelheid en actie als bungeejumpen en karten enzo maar motorrijden vind ik echt te spannend @ lauwie. Hoe hebben papa en ottilie het gehad? en wat goed zeg dat je weer bent afgevallen. ik heb ook weer helemaal de spirit terug en het gaat super; ik zit nu ook met eenglas water ipv een borrel @ Alieke, wat leuk dat je een dagje gaat doorbrengen met je ouders @ Marleen, wat een drama joh met die hooikoorts, ik heb het idee dat jouw weerstand ook niet gigantisch is het hele jaar door. Heb je enig idee hoe dat kan? de strijk van passie: kunnen de mensen om jou heen niet gewoon zelf strijken? Of ben jij zo gigantisch goed in strijken? of...........bood jij het voorheen aan en zijn mensen het nu gewoon gewend geraakt? @ Delilah, wat balen zeg dat je zo'n hoofdpijn hebt, maar wat lekker dat je het rijk even alleen had voor Thyrza en jou @ Arri, wat leuk dat je weer eens langs waait en om te lezen dat het goed met jullie gaat. schoonmaakster wij hebben er gelukkig ook 1 keer in de week 1. Ik stond niet vooraan toen het schoonmaakgen werd uitgedeeld, ik ben ook een echte sloddervos die heelerg haar best doet om zo min mogelijk prullen te hebben om orde te houden @ Sjudith, ik vind het ook heel erg stoer dat je na 7 weken bent gaan hardlopen. Hoe is het met je lijf? @ Alieke, zulke schoenen zou ik ook vreselijk vinden en voordat ik moeder werd dacht ik serieus dat mijn kinderen alleen maarzouden dragen wat ik mooi vind, maar moet toegeven dat je gewoon niet altijd om hun smaak heen kunt. Zo had Roos vandaag Suze haar jurk aan en andersom @ Delilah, wat heb je nou uiteindelijk veranderd?
@Sjudith; Goed bezig! @Petra; Balen dat jullie de kaartjes vergeten waren, maar wel fijn dat jullie alsnog hebben genoten. Wat een geweldige foto! @Delilah; Fijn dat je zo tevreden bent @Alieke; Ja, alles voor je kinderen @Arri; Leuk om weer iets van je te horen. Was jij vd week niet jarig? Alsnog gefeliciteerd! @Poetsen; Ik heb mijn eigen poetshulp Dirk Zo vandaag ergens een gratis bankstel opgehaald (via MP) Ziet er nog prima uit en zit ook nog eens heerlijk (Matthijs wilde gewoon niet meer naar bed ) Daarna de hond naar het asiel gebracht. Was dus even een potje brullen:x
@ Petra, gelukkig waren jullie nog op tijd! Dat zou anders wel sneu geweest zijn leuke foto!! Lijkt me geweldig om je meisjes zo te zien genieten en mee doen! Ik heb wat plantjes in het vensterbank van de keuken veranderd. Bijzettafeltje verzet met leuke plant erop en kaarsjes. Tv kast was leeg, hierop staan nu 2 mooie potten met nieuwe planten en 2 windlichten met kaarsen erin. Op de plek waar Thyrza mijn schemerlamp had laten vallen hebben we nu een andere lamp opgehangen aan de muur en de enorme speakers die naast de tv kast stonden zijn nu de hoeken van de kamer in. Eigenlijk wat kleine aanpassingen die het een stuk gezelliger maken
Petra; ik heb ook 100x controle check gedaan of de kaartjes in mijn tas zaten. Anders hadden we dus echt een mega probleem gehad. En nee helaas de smaak is niet te bepalen. Maar ach als ik Danique zo mega blij zie met haar schoenen dan word ik ook gelukkig en doe ik maar net zo blij mee hihi. was heel blij dat ze in haar maat waren, ze had zo haar zinnen erop gezet, dat ik zeker weet dat we anders geen schoenen hadden gekocht vandaag. Delilah; super dat het nu naar jullie smaak is geworden in het huis. Soms kunnen keline dingen veel verandering aanbrengen in sfeer. foto Duster; oh nee dus echt naar asiel gebracht vandaag. Hoe reageerden de kids? Fijn zeg een gratis nieuwe bank.
@ Silvia, wat rot zeg dat jullie deze beslissingmoesten nemen, maar je kon niet anders.Ik ben een onwijze dierenvriend maar mijn gezin staat daar toch echt boven hoor. Hoe rot je je ook voelt nu, ik denk dat je trots op jezelf kunt zijn @ Delilah, wat heerlijk dat alles weer net een beetje anders is. Dan lijkt alles gelijk zoveel mooier @ Alieke, ik moest nog aan je denken toen ik achter de vergeten kaartjes kwam, dat als jij dat had gehad dat je dan alles zou missen....hoe zou je dataan je kind uit moeten leggen, das wel pijnlijk dan. Mar gelukkig waren we nu maar iets te laat. Grappig he dat je dan ook echt gelukkig word van zo'n blij kind
Petra, pff dat lijkt me schrikken als je ontdekt dat je de kaartjes vergeten bent. Gelukkig niet al te veel gemist dus. En het rijden in de wind begin januari vond ik zo eng, dat ik het rijden nu enorm mee vind vallen. Begin het echt leuk te vinden. En karten en bungeejumpen en zelf luchtballon varen durf ik niet. Delilah foto!! Duster dikke knuffel.
Petra; was een goede controleur geweest die mij niet binnen had gelaten. Dat viel natuurlijk niet uit te leggen dan. Had Raymond wel gebeld ofzo om me de kaartjes te mailen of een foto te sturen naar mijn telefoon. Desnoods de scancode door de bellen die die man in zijn apparaatje zou invoeren. Ik was echt wel binnengekomen, maar gelukkig ben ik wel zo'n controlefreak die 100x controleert of dat in mijn tas zit
@petra echt een actie voor jou @sjorsje goed gewerkt? Ben je nu vrij morgen? @delilah is genieten he van zulke dingen? @duster hoe gaat het met je? Lijkt me klote zeg zoiets @arri wat leuk iets van je te horen. En jij dus ook een echte peuter in huis heb jij ook fb volgens mij heb ik je daar niet??
haha ik wilde het niet zeggen, maar het is wel zo gelukkig is mijn motto: bij petra komt het altijd goed dus we bleven rustig en de kinderen waren in slaap gevallen en hebben niks gemerkt
Goedemorgen Nou ja goed...ben al vanaf 5.15 uur wakker..>Angelo ging er uit voor Elio maar Elio maakte zoveel herrie dat ik ook wakker bleef aaargh...en dat terwijl ik er vroeg uit zou gaan en hij de nachtdienst had zeg maar...dus ik ben er nu uit gegaan voor Giulia en ben doodmoe! Wat zijn jullie plannen? Wij gaan straks de babybox van Felici.tas ophalen. Iemand een idee of die leuk is? Daarna lekker wandelen en dan bij schoonmoeder eten.
Goedemorgen! @ Alieke: Ik heb afgelopen donderdag voor de jongens ook schoenen met lampjes gehaald. Ik wilde eerst geox schoenen, maar die zijn best duur en een verkoopster zei tegen me dat die lampjes er heel snel mee ophielden. Toen ben ik naar Bristol gelopen en daar hebben ze ook schoenen met lampjes, maar dan iets goedkoper. Thomas wilde ze maar toen Jasper ze zag wilde hij natuurlijk ook. @ Petra: Pff wat een actie weer hihi. Het is niet zo zeer weerstand, maar meer doordat ik astmatisch ben. Bij alles wat ik oppik komt die benauwdheid er bovenop. @ Juud: Goed bezig! Ik ben al heel lang niet geweest, masr ik vind het hardlopen heerlijk! Denk... Denk... Denk.... Oja Duster, ik kan me voorstellen dat het geen pretje was bij het asiel. Dan breekt je hart in stukjes denk ik. Gratis bank en nog lekker zitten ook, wat een mazzel! Gisteren hadden we een verjaardag, maar ik ben niet meegeweest. Jeroen was via whatsapp al niet zo enthousiast, dus ik had al het idee dat er wat was. Zijn 'beste' vriend is de laatste tijd een beetje ego bezig en nu was er weer iets gebeurt waardoor Jeroen echt vreselijk teleurgesteld is. Hij en zijn vriendin kunnen geen kinderen krijgen en dat zijn ze aan het verwerken en simdsdien ontloopt hij ons. Nou dat kan ik me nog wel indenken, maar hij laat Jeroen nu echt wel heel erg links liggen en dat vind ik echt gemeen.
Goedemorgen! Had gister een hele reactie getypt en ... toen was de batterij van mijn telefoon leeg. Ot vond K3 leuk! Vooraf zei ze al steeds 'papa, ik heb er zoooooo'n zin in!' Eenmaal binnen vond ze het wel heel overweldigend. En nu raakt ze niet uitgepraat over de boot. Naast de krentenbaard heeft ze nu een koortslip en een schimmelinfectie (denk ik). Morgen even naar de ha. Jort en ik hadden gisteren een heerlijke middag met zijn tweetjes. Heb een rondje van 9 km gelopen voor rood geruit zeil voor over de zandbak, samen een bolletje ijs, de kinderboerderij en bloemetjes op de plantenmarkt. Hij lijkt aan de beterende hand, geen koorts meer. Wel vlekken en huilerig. En vannacht vanaf 4u aan het klooien/huilen. Wat zou het zijn? 6e ziekte heeft hij al gehad. Was 2 dagen koorts 39gr en nu vlekjes, ook op bijv zijn benen. Gisteravond feestje gehad en die mensen had ik al even niet gezien. Kreeg de hele avond complimenten over mijn afvallen. Petra, heeft andy nog veel meegekregen van k3? Leuke foto van je meiden en wat leuk dat ze zo samen dansen. Was vast een heel schattig gezicht.
@mar alsof Jeroen er wat aan kan doen dat hij wel kids heeft. En het is ook niet zo dat jullie een verse baby hebben zeg maar... Bedoeld je dit op FB Enne ik vind er geen drol aan aan dat hardlopen....maar ja geen centen en wil wel iets aan mijn lijf doen. Gelukkig samen met een vriendin!
Duster, kan me voorstellen dat het moeilijk was om de hond weg te brengen! Zal wel leeg zijn nu zonder hem? Marleen, zijn verdriet kan ik me voorstellen, maar wel moeilijk dat hij het uit door vrienden (met kinderen?) te negeren! Juud, ik heb wel een beeld bij hoe je je voelt. Hier was t nog ruim een uur vroeger. En gisteravond een feestje. Al kan ik er echt veel beter tegen nu het niet elke nacht zo is.