SORRY. Wie bepaalt wat er met zij. Kind gebeurd JIJ. En als jij wilt dat hij het zo en zo krijgt is dat jou goed Recht daar betaal jij voor en daar ben jij de ouder voor. Bij ons hebben de kinderen op de kleinste groep tot twee jaar zo uw zo hun eigen schema En mocht er met een peuter 2tot 4 jaar het anders moeten dan bekijken we of dat mogelijk is Echt hoor gewoon op je strepen haan staan jij bepaald hoe en wat Jij wilt met je kind
Zo, ik moest me even door heel wat pagina's heen lezen, zelfs nog van het oude topic maar ik ben weer bij... @ Delilah: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een leuk nieuws! @ Lauwie: lees dat Jort morgen alweer 1 wordt, alvast van harte gefeliciteerd! @ PP: Wat leuk dat je hier weer terug bent. Jammer dat je je paard gaat verkopen, wat een lastige beslissing. Ik heb weliswaar alleen nog een Shetlander momenteel, hij staat bij mensen die ook een Shetlander hebben en we verzorgen ze samen. Je wilt geen bijrijder? In elk geval sterkte en geniet nog van hem! @ Petra: 1e Kerstdag gaan we gourmetten en 2e kerstdag verzorgen wij het voorgerecht : trio van steak tartaar, carpaccio amuse en bonbon van ribeye steak (stond in AH) Leuk die lijstjes ook allemaal, grappig te zien hoe onze kindjes zich allemaal ontwikkelen. Nu geen tijd om in te vullen, moet eten gaan maken. Hier gaat het goed, grote veranderingen (zaak van man verkocht, hij heeft ander werk, etc.) en de eerste week van januari eindelijk de rechtzitting mbt adoptie! Dus hopelijk is dat dan ook allemaal snel achter de rug! Met de kinderen gaat het goed, wat worden ze groot! Ik ga snel aan het eten beginnen!
@ Lauwie, ja als ik bijv. met Thyrza "hobbelpaardje" doe en Wesley wil het ook dan doe ik het, laat ik hem erbij op m'n schoot en doen we het met z'n 3tjes. Als ik even met Thyrza bezig ben, bijv. met verzorgings dingetjes zeg ik dat Wesley even moet wachten, dat ik nu even met Thyrza bezig ben. Maar dat zeg ik dan ook wel andersom. Als Thyrza aandacht vraagt of iets nodig heeft dan zeg ik ook dat ze even moet wachten dat Wesley even aan de beurt is. Fijn dat Jort nu een kuurtje heeft gekregen, hopelijk is hij er dan even klaar mee arm mannetje en dan ook nog zo'n gedoe met z'n gebit, hopelijk is hij er snel klaar mee! En ketting; ik vind deze wel heel stoer maar ik ben helemaal niet zo van de sieraden bij die kleintjes. Wesley heeft als baby een armbandje gekregen met z'n naam van mijn vader, en Thyrza van d'r tante. Ze hebben het nooit om gehad maar vind het wel leuk voor later. Ik heb dat soort dingen van vroeger ook bewaard, vind dat wel leuk! @ Puck, leuk van je te lezen, hopelijk is bij jullie ook alles snel achter de rug inderdaad wbt de adoptie!
@Chantico'; Beterschap! @Lauwie; Hopelijk slaat de ABK snel aan. Vandaag een kort gesprekje gehad met mijn baas. Ik had eigenlijk verwacht dat hij er geen probleem mee zou hebben, maar dat was iets te positief bekeken Het komt er op neer dat hij liever niet heeft dat ik de woensdag of vrijdag vrij neem. Maar ook met het oog op de basisschool wil ik 1 vd 2 dagen toch echt vrij hebben. We denken er allebei nog even over na en komen er dan op terug. Morgen even vragen of het een optie is om deze dagen dan halve dagen te werken....
Zojuist de kerstviering van Thomas achter de rug. Ik had me omgekleed en ik dacht er wel redelijk netjes uit te zien. Kom ik beneden vraagt Thomas of ik mijn huispak aangetrokken had...! Gelukkig zij hij net dat hij mijn shirt toch wel mooi vond hihi. Hier een foto van mijn (ondeugende ) binkie! Bekijk bijlage 208775
@mar wat een lekker binkie!! @delilah was de verandering van psz nu al? Of was dat bij Channie *zwanger he* @lauwie hoe is het met jort? @linka hoe is het met myrna? Wij kunnen een mooie bank krijgen ben helemaal blij want die we nu hebben ziet er werkelijk niet uit :S
GOEDEMORGEN!!!!! @Juud, is toch wat met die banken bij jullie, hadden jullie niet laatst al een 'nieuwe' @Marleen, wat een lekker ding!! Ohh je huispak... hihi... ik hou me hart vast voor de toekomst... @Duster, oei,dat valt een beetje tegen. Ja zou ook zeker voor een van die dagen vrij gaan. Succes! @Puck, Ohh, wat spannend allemaal!!! Succes! En wat een veranderingen. Druk druk druk! @CHantal, waar ben je?? @Chantico, beterschap voor jullie meid, pff wat naar. @Binna, is het allemaal gelukt met je website? Kan je al stoppen bij de kinderopvang ??? hihi! Ga maar weer verder aan het werk. Was hier al optijd, want Vince vond het om 5.30 dag!
goedemorgen, Juud, wat leuk dat jullie een nieuwe bank krijgen, ga je dan ook je hele huis anders neerzetten (dat heb ik nl altijd als ik iets nieuws heb) @ Lique, zo jij was er even vroeg bij, heb je wel lekker een lange dag (al is er niet zoveel daglicht op 22 december) @ Puck, wat leuk dat je weer even langs komt en wat spannend dat de adoptie bijna definitief is. Hoe komt je man ineens aan ander werk? was hij daar al mee bezig? Gisteren hadden Andy en ik een beetje "ruzie " ik moest naar de manege (altijd op woensdagavond) en ik heb de hele weg zitten huilen van boosheid. ik kon me niet meer heugen wanneer ik zo gehuild had, maar het was wel even lekker . lucht dan altijd op he? vandaag en morgen werken en tussen dingetjes door de kerstboodschappen
@Petra, zo dat klinkt heftig! Is de ruzie al opgelost? Inderdaad heerlijke dagen om LANG te slapen, maar helaas...hihi!
@ Jort: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG!!!! @ Lauwie, meis van harte met je mannetje! @ Petra, dat kan opluchten he! Is het wel weer goed nu? @ Juud, psz gaat Wes niet heen. Hij gaat volgend jaar wel met z'n groep naar een andere ruimte op het kdv?! En da's fijn als je een nieuwe bank krijgt als je het nodig hebt! Wat voor een? Ik ga mijn bank nooit verzetten, ben blij dat die staat, is een mega ding dus kamer verzetten zit er hier niet meer in (al deed ik dat al nooit zo graag) Mijn moeder deed dat elke maand wel een keer grappig dat mensen dat hebben. @ Lique, dat is vroeg zeg maar zo heb je wel wat aan je dag
De arme jarige job voelt zich helemaal niet lekker , zo zn bed weer in en hopelijk vanmiddag wat vrolijker!
@ Lauwie, ah dat is zielig zeg hopelijk knapt hij op van een slaapje... @ all, hier tot 8.45 uur in bed gelegen. Thyrza lag om 5.50 achterstevoren in bed en heb ik even recht gelegd, natuurlijk viel ik toen niet in slaap, om 7 uur ging de wekker van m'n man die hij bijna een uur liet snoozen en om 8 uur ben ik nog even in slaap gevallen en heb giga liggen dromen. Om 8.45 werd Wesley wakker en ik stond op met flinke pijn in m'n nek, dus denk dat ik niet goed gelegen heb vanmorgen kan amper naar links of rechts kijken... Was ik maar opgestaan vanmorgen vroeg
Jort, toch gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!! Ik hoop dat je je vanmiddag beter voelt zodat je een beetje feest kan vieren.
ruzie is gelukkig al lang en breed uit gepraat en ik kreeg gelijk @ lauwie, van harte gefliciteerd met Jort. Nu heb je gewoon geen baby meer, ik vind dat altijd zo'n enorme stap. fijne dag
@Jort, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag, hopelijk kan je toch een beetje genieten vandaag! @Lauwie, van harte met je zoons verjaardag! Wanneer is het groot feest en foto van de taart heb ik nog niet gezien... @Petra, dat maakt een ruzie toch nog de moeite waard, hihi!! @Delilah, soms wordt ik ook moeier/niet lekkerder van nog even in bed blijven liggen (helaas wakker), maarja wat moet je zo vroeg beneden, hihi! Was blij dat ik te werk kon vanmorgen, anders wordt het wel een hele lange dag...
@ Puck: fijn dat het eind van het lange proces in zicht is, en de adoptie eindelijk definitief is. @ Petra: bah ruzie is nooit leuk, wel fijn dat je gelijk hebt gekregen @ Lauwie: gefeliciteerd met Jort zijn verjaardag, en natuurlijk beterschap @ Lique: lekkere lange dag heb jij vandaag............... hihi @ Delilah: oei last van je nek doordat je nog even hebt geslapen, erg vervelend @ Juud: wat voor bank krijgen jullie???? @ Duster: ik hoop voor je dat je toch één van die dagen vrij kan krijgen, anders zien jullie elkaar wel erg weinig @ Marleen: mooie foto, en wat een heerlijke opmerking van Thomas Hier laat ik het maar even bij, weet zo niet meer wat ik verder gelezen heb. Wij hebben gisteravond ook kerstviering gehad van de meiden. Gerard was nog niet thuis, dus Laureen moest mee naar de kerk. Ze was helemaal onder de indruk. haha Alleen aan het eind ging ze een beetje aan de wandel en stond ze helemaal vooraan zodat ze het beter kon zien. Hier gaat het verder helemaal super. Alleen een beetje problemen met Dionne. Grote mond, niet luisteren, waardoor ze vandaag voor de 3e keer in twee weken tijd weer te laat op school kwam. Ze vertikt het gewoon om zich aan te kleden terwijl ze ziet hoe laat het is. Erg gezellig dus op de vroege ochtend. Ik wens jullie allemaal zeer fijne Kerstdagen.
Hieperdepiep hoera!!! Jort 1 jaar!!! Nog even lekker slapen mannetje en dan ben misschien vanmiddag een beetje opgeknapt! @ Miranda: Je beschrijving van Dionne zou een stukje over Thomas kunnen zijn... Behalve het te laat komen. Ik denk dat Jasper het ook leuk gevonden had in de kerk, maar hij was al zo vreselijk moe dat ik het niet aan durfde, dus mijn moeder heeft opgepast. Volgend jaar mag hij zelf... @ Delilah: Ah, vreselijk ik heb zo'n hekel aan nekpijn. Lekker een warme sjaal om en evt wat smeren en dan is het hopelijk in de loop van de dag wat beter! @ Petra: Gelukkig is het weer uitgepraat meis! Kun je weer lachen ipv huilen! Pff... Mijn longen zijn weer eens slecht en daardoor slaap ik slecht. Zo waardeloos... Ik heb dan 's morgens echt even een humeur en wat tijd nodig om op gang te komen en gelukkig heeft Jeroen het in de gaten en helpt hij 's morgens mee met de kids. Hij begint in de winter altijd later, wel erg lekker! Thomas had weer een grote mond, Jasper wilde weer niet eten en weer ruzie om speelgoed, gek word ik ervan!!! Over een uurtje de kerstviering van Jasper op de PSZ, dus ik ga nu maar eens een stofzuiger door het huis halen...Kan geen kwaad!
Lauwie van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Jort. Delilah succes met je nek. Marleen beterschap met je longen. Miranda, ik ken dat nu met Lianna, wat een drama kan dat zijn. Maar ik hoop dat ik het nu met haar gehad heb en niet dat ze straks weer begint als ze 7 is. Petra fijn om in ieder geval gelijk te krijgen. Als Ard en ik ruzie hebben en we praten het uit, dan krijg ik toch te horen dat het ook mijn schuld of fout is (ook al is dat niet zo).
Goedemorgen!! En eeen hoeraatje voor Jort!!! @liqye ja joh oud rotding hadden we nieuw.... @Petra jullie hebben nooit ruzie toch? Is het opgelost? En anders zetten zou wel willen hoor maar helaas woonkamer is erg beperkt... Zo ik heb gisteren een mail verstuurd naar mijn werk: Lieve allemaal, Even een mailtje naar alle collegas. Ik kom morgen nog even op Cadenza om eea af te sluiten. Maar daarna ga ik met verlof. Ik heb me vaak schuldig gevoeld dat ik niet kon komen en jullie voor mijn gevoel zo vroeg al in de steek liet. Maar ja lichamelijk gezien kon het gewoon niet. En dan gaat de kleine man (en ik zelf) echt voor. Dus vanaf morgen ga ik dan ook lekker genieten van mijn verlof en mij klaarmaken voor de bevalling. Ik hoop in april weer 100% aan de slag te kunnen gaan aangezien ik het werk en de collegas enorm gemist heb. Jullie zijn altijd welkom voor een bakkie koffie! Tot ziens/horens. En uiteraard iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2012!!! Liefs, Judith En ik krijg zulke lieve berichtjes terug oa deze... Lieve Judith, Wat een lief bericht Volgens mij hoef je je niet schuldig te voelen. Cadenza is een warme en begripvolle familie. Als de wil er is, maar de weg geblokkeerd is, moet je soms even wachten of omrijden . Maak je niet druk! Succes met de bevalling. Geniet van je verlof en de baby. Laat het schuldgevoel los en kom in het nieuwe jaar weer lekker thuis We kijken naar je uit! Met vriendelijke groeten, Van een tl :0 Doet je goed toch???