Sjorsje; haha super zeg! Juud; zo sneu. Nu verneveling en sonde. Hij is nog maar 9 maanden, bah. En het stomme is dat ze gisteren ook al bij de huisartsenpost zijn geweest en naar huis zijn gestuurd met advies; zetpil en neusspray. Vanmorgen weer omdat mijn vriendin het niet vertrouwde en ja hoor door naar de kinderarts en direct opgenomen
Alieke wat sneu voor het ventje en zijn ouders. Marleen is je humeur al verbeterd?? Wij zijn eind vd ochtend naar opa gewandeld en Tess heeft gefietst. We hebben er wel 40 minuten over gedaan maar het lukte heel goed, ze was bijna niet benauwd! Bij opa (en oma was inmiddels ook thuis) hebben we koffie gedronken en Tess mocht er de paastak versieren. We wilden met de auto terug naar huis maar Tess gaf aan dat ze het nog wel kon fietsen dus zijn we toch fietsend terug gegaan met onderweg een lange speelpauze in de speeltuin. Eenmaal thuis een beker sap en een kaasje en het dametje speelt alweer in de tuin! Ze is zo ontzettend goed te pas nog steeds na Tenerife en nu we het Kdv en andere plekken mijden! Donderdag heeft ze haar maandelijkse controle in het ziekenhuis en ik hoop zo dat ze eindelijk eens positief (kunnen) zijn...
Carmen; wat geweldig zeg dat het zo goed gaat met Tess. Je zou toch bijna 1x per 2 maand naar Tenerife of een ander warm oord. Als het zoveel scheelt in haar gezondheid. Hopelijk nu goed nieuws van de arts.
Hey dames, ik heb even bijgelezen, maar daar blijft het ook bij! Gister druk bezig geweest in de voortuin en met de paastakken etc. Nu nog moe ervan gewoon... En de piepers wachten op me... Wat betreft de meetingen: Als iedereen een beetje lukt om naar Kim te komen, dan zien we alle kindjes toch en kan de jubileummeeting zonder? Compromis? Wat betreft datum in april.... Enige zondag die ik ook zou kunnen is 15 april, maar het is een hele druke maand voor mij, dus mijn voorkeur gaat uit naar de maand mei eigenlijk. Meiden, fijne avond nog! lfs
April is voor mij ook drukke maand en zondags kan ik sowieso niet. Dus denk dat ik die meeting ga overslaan. Voor oktober heb ik geen duidelijke voorkeur hoor, wel/geen kindjes. Tis beide leuk!
@Meeting, 15-22-29 april. Ik hoor het wel. @Oktober, tegen die tijd horen jullie het wel. @Chantal, even lekker bijkomen meid! @Duster, hoe zijn de kids onder het wegbrengen van de hond? @Korte nachtjes, jemig dames das niet mis. Hier slapen ze echt niet uit. Maar half 7-7 uur halen ze wel gelukkig, op het moment! Volgende week maar weer afwachten met de klok uur vooruit, meestal voordelig. @TEsske, wat heerlijk dat Tess het zo goed doet. @Delilah, vriend nog steeds gestopt met roken? @PP, beetje jammer van je vriendin. Maar echt ik zou het gesprek eens aangaan. Wat is er mis met het delen van gevoelens... @Lauwie, weer een kilo, wat een toppertje ben je!! Ikke jaloers,maar das mijn eigen schuld Zo ben lekker aan het werken achter de bar. Helemaal in mijn element! Nu wel wat meer uurtjes in de week. Maar vanaf april is het alweer over. Dan in september weer. Vandaag lekker naar bos geweest, tussen de buien door. En hier de foto's van vanavond... Bekijk bijlage 231426
Kim woont een beetje te ver weg voor mij. Het is 2 uur rijden, en dat wordt me echt te gek voor een dagje zomaar met mijn dametjes. (vorige week gedaan naar k3 en wat kapot, dus de eerstkomende tijd doe ik dat niet weer) En in oktober mag ook best zonder kindjes; maakt me niet zo gek veel uit. Ligt er ook aan of we wat gaan doen met de herfst of niet.
@ Lique, leuke foto!!!!!! Werkse en niet te veel drinken achter die bar he Mijn man is overigens nog altijd van het roken af!!
Lique; wat een leuke foto zeg! En heeft Vince nu een heel ander bekkie dan die andere 2 of lijkt dat maar zo
@Delilah, haha, nee geen drank achter de bar, haha!! Maar trekt wel om na het werk even te blijven hangen. Maar ben vaak met de auto (gelukkig ). @Sjorsje, hahaha die Jorja, hahah!! Sam zag een zonnestraal, gaan we naar strand/zwembad, hihi!!
Ik vind dat Vince op z'n mama lijkt!! @ Lique, toch wel handig als je je eigen bob bent @ Sjorsje, hahahahahaa die kleine meid van jou heeft er zin in!! Brrrrrr en het was zo koud vandaag!
Vince heeft meer van Sam van vroeger. En die lijkt ook meer op mij. Maar kan allemaal nog veranderen. Zijn wimpers worden nu ook langer en donkerder. Maar zullen nooit zoals die van Djim worden hoor. Staat ook een filmpje onder, haha!