@ PP: Je hebt met ons afgesproken om een cadeautje te kopen voor Juud en Elio, dus je kunt helaas niet mee! En we gaan ook nog even naar de speeltuin met alle kindjes, waar we gelijk een hapje eten !
Op mijn werk??? Geen idee, weet nog niet waarom iemand zo tekeer ging. @ Plantjes; ik ben op marktplaats aan het kjiken want wil het liefst een plant tot aan het plafond en niet een die nog moet groeien Maar ik zag zojuist de agenda van mijn man en mij en het gaat pas zaterdag worden dat we kunnen winkelen. Elke avond is er wel iets
Jem en sjorsje, hoop het niet! Hij zit echt heel erg onder de vlekken! Is het dan niet vreemd dat de koorts al weg is?
Mijn antwoord: Nee eigenlijk niet, dan ben ik weer een aantal uur weg en dat wil ik niet. Moet nog wat schrijven en wil gewoon genieten van m'n dagje kinderloos thuis en misschien wel net zulk lekker weer als nu. Ze zal wel van dr stoel pletteren!
Fantastisch PP, ik ben echt verbaasd dat je nee zegt. Had eigenlijk verwacht dat je overstag zou gaan, JE BENT GOED BEZIG!!!
@ PP: whoeeeeehaaaaaa goed gedaan @ Lauwie, ik heb geen ervaring met waterpokken maar volgens mij kan het best zijn. Kun je niet even langs de ha? @ Marleen, hahahahaha die had ik ook gezien en gemailt naar hubbie. We gaan vrijdag avond even naar Ikea en Intratuin. Hij gaat normaal vrijdags weg. (ik wilde ook nog graag een andere tafel dus hopelijk krijg ik 'm overstag)
Heb antwoord gehad. Ok Dat verwacht ze natuurlijk niet want ze neemt haar kind mee en die kan ze moeilijk in de gaten hoduen als ze daar ligt. Haar probleem, haar keuze. OOohhhhh zou ik het dan echt kunnen?? Nu nog volhouden!! *moeilijk*
Moeilijk??? Het is een vreselijk kortaf antwoord omdat mevrouw beledigd is. Een echte vriendin had het volgende geantwoord: Hè jammer dat je niet meegaat, maar ik snap het wel hoor. Geniet lekker van je "vrije" dag. Hopelijk is het morgen weer zo lekker. Ik laat je wel even weten hoe de echo was.
Kijk sommige mensen snappen hoe het moet. Dit helpt echt goed Marleen!! Bedankt! IK zou zo'n antwoord als jij omschrijft namelijk hebben kunnen geven!!
@ Lauwie: erg vervelend dat je niet weet waar Jort last van heeft Ik herken de verschijnselen niet eerlijk gezegd. @ Juud: hoe gaat het nu met ELio?? @ PP: wat lees ik nu!!!!!!!!!!!!! heb je nee gezegd tegen je vriendin. Super zeg!!!! @ Sjorsje: ik moest wel lachen om je verhaaltje over een naakte Jorja. hahah @ Marleen: zijn bij jullie tandarts de tarieven erg verhoogd??? Kan me voorstellen dat dat aan die kant van het land meer aan de orde is dan niet in het noorden. Hier is niet zoveel concurrentie. @ Binna: super dat alles goed gaat bij jullie @ Las dat Arri ook weer even langs was geweest, leuk @ Meeting: mij lijkt een meeting zonder kids ook wel eens leuk. Maar een meeting MET kids ook wel, alleen niet bij Kim. Dat is mij te ver rijden hoor. Ehhhh verder weet ik het zo niet meer. Hier een leuk weekend gehad. Zaterdagochtend met de meiden mee naar turnen, er was een kijk-training. Konden we even kijken hoe het er aan toe gaat tijdens zo'n training................... nou pittig hoor. pfff Gisteren met Laureen naar peuterzwemmen geweest. Zo leuk om te horen hoe trots Joelle en Dionne zijn op Laureen als ze naar de zwemles kijken. Laureen moest duiken oefenen en ze deden de borstcrowll. Ik had nog uitnodigingen gemaakt voor Dionne haar kinderfeestje, die moesten ook nog rondgebracht worden. En we zijn nog even bij opa en oma geweest. Dionne viert vrijdagavond haar kinderfeestje, samen met een klasgenootje. Ze gaan discozwemmen!!!!! Stoer hè. Wij (de ouders en Joelle) gaan ook mee. Een aantal van de kinderen zijn al 8 maar de rest is nog 7 jaar, nog te jong om ze alleen te laten zwemmen vinden wij.
Nou ben blij dat Marleen het al gezegd heeft PP! Het is echt absurd! Gewoon op d'r egoistische pik getrapt!!!! Net goed! En jij idd lekker genieten!
@ Miranda: Het valt me enorm mee met de tarieven. Onze tandarts staat nogal bekend als een geldwolf, dus ik heb op tandartsenvergelijker gekeken en daar deed hij het niet slecht. Maar nu heb ik niet naar alles gekeken, dus misschien schrik me nog wel een ongeluk...
Afzien hoor zo'n training haha! Jeetje wat doet Laureen al veel met peuterzwemmen! Discozwemmen is super stoer! Ik zou ze ook zo snel alleen laten zwemmen hoor bbbrrr!
Miranda, jeetje wat gaat Laureen ook hard vooruit. Wil ze straks ook op atletiek? Pp heb je volgehouden?