Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @PP, ojee, trek je het een beetje!! al dat 'gekibbel' hihi!!

@Juud, wat een biatch zeg, pffff. Hopelijk snel wat meer duidelijkheid,wat geef je nu?

ik duik er zo in en hou me maar even niet bezig met FB, hihi!!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mik, ja idd. Het komt in alles een beetje kleinerend over maar goed.

@ Alieke, beste paard van stal; Het zou maar zo kunnen dat dat door je bril komt ja!! Iig wel fijn. Slaap lekker!

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @delilah hahaha :p

@alieke ojee beterschap! Lekker slapen!

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Beste paard van stal eh... Alieke: dat is fijn meis!!!

Fijne avond 'echte' meiden!!! Ik duik er ook in anders moet ik struikelend over mijn eigen wallen naar Juud donderdag haha!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, hahhaha... Mogen we daar dan een foto van :D

@ Lique, slaap lekker!

Ik ga zo ook richting mijn bed, volgens mij hoor ik 'm al roepen! 'k zal het stro even opschudden en m'n dikke paardebibs nederleggen!

Slaap lekker dames!

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    No pictures :p! Je paardebibs hihi....

@ Pp: je hebt een pb-tje!!!!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Haha, wat een meligheid hier! Ik denk dat wij ook gewoon weinig kunnen hebben van die vriendin omdat wij ons zorgen maken dat pp wordt uitgebuit.

Petra, dank! Dat is het niet. Hij heeft vlekjes op zijnvoeten en onderbenen en op zijn handen en onderarmen, maar niet blaasjes op handpalmen en voetzolen.
    Vanavond eten met vriendinnen waarvan 1 ha. Die vond de foto meer 6e ziekte, maar het kwijlen weer meer bij waterpokken passen. Zij vond het wel vreemd dat hij het op zijn romp nauwelijks heeft. En ze was met me eens dat ie wel heel veel vlekjes heeft voor als het waterpokken blijkt. Zit niks anders op dan afwachten hoe het gaat lopen.

Weltrusten!

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal

@ pp , als ik jouw vriendin was zou ik op onderzoek uitgaan en dat forum opzoeken en dan erachter komen dat er van alles over me geschreven is. Ik weet niet of ik daar zo blij mee zou zijn.
    Ook al ben je niet blij met hoe de vriendschap verloopt, ik denk nog steeds dat er 2 een aandeel daarin hebben en dat het door beide zo scheef is gegroeid.
    Ik denk dat jullie beide dus moeten werken naar een balans die voor allebei beter werkt. Ik vind het heel knap dat je die verandering al in gang hebt gezet, maar zou zelf niet teveel op fb zetten hierover. het is ook wel overweldigend als een heel stel meiden dan op 1 reageren

@ Marieke, wauw...Jens alweer bijna 2 jaar. wat word hij al groot joh. Gaat het goed met hem?

Vandaag eindelijk weer lekker werken; ik heb er zin in

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goedemorgen!

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen,

Ik ga weer aan het werk. Hopelijk schijnt het zonnetje lekker.
    Dan gaan we vandaag ietsje langer buiten spelen ;)

Fijne dag!

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Mik: Goedemorgen!

@Petra: daar heb ik pp inderdaad een pb-tje overgestuurd, maar dat was ze zelf ookal over begonnen.

Pff, maar 4 of 5 uurtjes geslapen vannacht. Ik heb 3u lang liggen hoesten in bed en ben uiteindelijk maar naar de bank gegaan omdat ik Jeroen volgens mij ook wakker hield. Uiteindelijk weer naar bed ergens rond half 2. En een uurtje later lag Thomas te huilen na een nare droom en hij vroeg of hij bij mij mocht slapen. Weer een hoestbui van een minuut of 10 en ergens rond 3u weer in slaap gevallen, maar tig keer wakker geweest en om 6.45u stond Jasper naast ons pfff ...

@ Alieke: fijne dag!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik mag werken! geniet van deze dag

13. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Wat een voorrecht!

Ja Petra als ik haar was zou ik dat ook gedaan hebben.
    Was ook niet de bedoeling dat het zo'n soort discussie zou worden,..

Ze mailde me er nog wel over, zal zo wel antwoorden.

Er is er hier maar een schuldig aan de scheve verhouding en dat ben ik zelf. Ik ben te behulpzaam en denk in alles wat zij wil "jouw wens is mijn bevel" vraag me niet waarom,...

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dat ben ik niet met je eens Lies. Je kunt als vriendin zijnde je vriendin daartegen beschermen ipv er gebruik van maken!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

zo m'n hele mailbox was gevuld met facebookmeldingen, haha. Kun je die eigenlijk ook afzetten net als bij Hyves?

Mik werk ze.

Pp ik vind ook dat een echte vriendin je niet opzadelt met zoveel verzoeken/eisen.

16. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ sjorsje bij je account of privacy instellingen. Ik weet nooit uit mijn hoofd welke van de 2 het is.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Mogguh :D

@pp hoop dat het je niet teveel gezeik geeft...

@mar mss vanmiddag een tukkie doen?

@mik werkse!

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Dat was ook het eerste wat ik dacht! En dan zijn onze commentaren niet leuk om te lezen denk ik.
    Ik denk ook dat jullie er beiden een rol in hebben: je kunt je afvragen of het normaal is of je vriendin zo voor je klaar staat, maar als die vriendin zelf aanbiedt om je strijk te doen, dan ga je er wel makkelijker vanuit dat ze het een kleine moeite vindt. Ik hoop dat jullie samen uit dit patroon kunnen komen!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Het grote verschil is denk ik ook dat pp bij ons vertelt hoe ze zich erover voelt en hoe moeilijk ze het vindt om nee te zeggen en haar vriendin tegelijk een andere boodschap geeft.

Pp, ik hoop dat je openheid gisteren de ingang is om te bespreken hoe het echt met je gaat en hoe zij jou daarbij kan helpen!

Deel Deze Pagina