Lauwie wil je niet zoveel schrijven... Ik word steeds zo jaloers als ik je banner zie... Haha, nee hoor meis, ik vind het enorm knap en het lijkt me heerlijk om bijna op je streefgewicht te zitten. Naar de kinderboerderij ofzo? Speeltuin? Ik doe nu ook echt domme dingen van vermoeidheid. Vanmorgen vlogen de koffiebonen al in het rond, net gooide ik oplaadbare batterijen in de vuilnisbak i.p.v. ze in de oplader te stoppen, maak type fouten pff... Gaat lekker zeg maar.
Nou voorlopig ga ik een peverloze discussie met haar in. Ik heb gereageerd op wat ze zei over jullie (dat zal ik jullie besparen). Geantwoord dat jullie in ieder geval uiten dat ik lief (genoeg) ben en dat aan mijn omgeving nog al eens schort. Logisch kreeg toen de vraag terug of dat ook voor haar gold. Ik heb hier even geen antwoord opgegeven en haar gevraagd of zij vind dat zij mij genoeg waardeert. Ik heb de kids naar kdv gebracht en voila een mail met daarin het antwoord dat ze vind van wel. Tja ik zou een gesprek met haar moeten gaan maar dat kan ik niet opbrengen. Zij intrepteerd het nu (zoals gewoonlijk) zo dat het probleem bij mij ligt. Ik ga maar weer poetsen (en loop met bikini aan omdat ik even wilde gaan poedelen/soort van zwemmen waterhangen. Ppffff ik ben toch zo'n enorme kneus. Ik haat mezelf af en toe!!! Zo dat ben ik kwijt!
PP, meisje toch, als ik eerlijk ben vind ik jouw vriendin behoorlijk egoistisch en misschien ben jij idd te toegeeflijk maar dat weet zij ook en als ze een echte vriendin was zou ze daar niet zo gebruik van maken. Ze weet dat jij er gevoelig voor bent, juist een vriendin moet je dan zo nu en dan ontzien. Gewoon eerlijk zijn tegen haar hoor, je moet nu even wat meer aan jezelf en je gezin denken, tis geen onwil maar gewoon even teveel allemaal. Overigens ben je haar geen verantwoording schuldig waarom je iets niet wilt/kunt doen he? Ik vind dat je goed bezig bent met je grenzen afbakenen! Top!
Pp, je bent geen kneus! Lees nog eens terug hoe je weken geleden schreef over nee zeggen tegen je omgeving. En lees dan nog eens terug hoe je de laatste dagen eerlijk bent geweest tegen je moeder en je vriendin. Wees trots op jezelf voor de de grote stappen die je aan het maken bent! En dan nu die schoonmaakspullen terug in de kast en lekker zwemmen! (hoezo directief . Maar ik meen het wel! Je verdient tijd voor jezelf!) Marleen, jij kunt dat ook ! Voorlopig is het nog pyamadag, maar het is te lekker om binnen te blijven!
@ Pp, ik wil echt dat je niet zo negatief praat over jezelf! Misschien is het een idee om die vriendin een mailtje te sturen met een aantal voorbeelden van situaties waarin je het idee had ongewaardeerd te worden?! Mss dat ze dan snapt om wat voor dingen het gaat. Er is ook niks mis mee om aan te geven dat je nogal makkelijk ja zegt en hoopt dat ze daar in de toekomst minder gebruik van maakt omdat je genoeg aan jezelf hebt?! @ Lauwie, moeilijk... Pyjama dag klinkt goed! @ Marleen, rustig aan!!! Al had ik je wel willen zien jongleren met koffiebonen! Kun je niet even op de bank liggen zo?
Marleen knappe wallen-Marleen ik zi ejou donderdag ga ik je uitlachen hhhahaha. Nee hoor, meis. Kun je ff rustmomentje pakken? Lauwie: Niet in je pyjama blijven hoor. Het is prachtig weer, even naar buiten. Delilah: Het is te erg als ik het mailtje zou incopieren maar ik krijg dan zo'n verhaal aan dat ik al 2 weken op mn eigen planeet zit, dat ze vind dat ze me wel waardeert. Of ik de vriendschap wil beeindigen en dat ik dat dan moet zeggen dan kun je het afsluiten bla bla bla. Dat alles correct geformuleerd, ik kan daar allemaal niks mee, dan klap ik dicht pak mn poetsdoek en wil er niet meer op in gaan. Daarom heeft een gesprek ook geen zin, ik laat me door haar alles vertellen en zeg ja en amen. Conclusie? Toch een kneus!
Pp, je hebt idd een probleem. Maar hou nou eens op om jezelf kneus te noemen! Misschien is dat wel je grootste probleem!
tuurlijk halen we de 5000 berichten. Wil diegene die een nieuw topic opent dezelfde smiley nemen? ik vind dat namelijk erg makkelijk.
Ja ik vind deze ook fijn om te vinden, --> graag weer gebruiken! En graag de nieuwe topic openen als je zwanger bent @ PP, ik zou het er toch een keer allemaal uitknallen hoor. Maar het is wel heel moeilijk praten met iemand die alleen maar politiek correcte antwoorden geet... Ik ook zo'n bevriende relatie ooit maar heb toch alles eruit gegooid en uiteindelijk was het voor mij klaar.
Ik ben nu echt erg maar ik heb er echt heel veel moeite mee, als ik nou dit antwoord is het dan wat?? Heb al potje zitten janken, ik vind het zo moeilijk (zal niet meer zeggen dat ik een kneus ben) Je hebt me gewoon heel erg zeer gedaan met je antwoord op dat ik tegen je heb moeten zeggen dat je "life events" wel eens te teveel zijn voor mijn veerkracht.(dd 23 feb) Ik heb heel veel moeite moeten doen om dit te kunnen en durven zeggen want ik wil altijd iedereen (met name jou) eindeloos helpen maar een keer is de max bereikt, dit huisje heeft ook een kruisje. Jouw reactie hierop heeft gemaakt dat ik in m'n schulp kruip en daar ook zomaar niet uitkom, dus nu al weer bijna 4 weken. Ik hoopte op een reactie als Goh sorry Lies ik had het niet de gaten, natuurlijk heb jij ook zo je dingen, maar ik zal er een beetje op letten. Maar vervolgens krijg ík te horen, ik wist niet dat alles op een weegschaaltje wordt gelegd en ik zal je niet meer lastig vallen. En dan vertel ik wel niks meer,.. Ik vind het bijzonder teleurstellend en heb deze "behandeling" niet verdiend. Evenals 6 uur wachten op een bericht omtrent je 1ste echo en je "Ok" van gisteren als antwoord op mijn antwoord dat ik een lekker dagje voor mezelf wil hebben. Deze "Nee" van mij om niet mee te gaan kostte mij nl gruwelijk veel moeite. Leuker zou zijn als je zou schrijven: Jammer dat je niet mee gaat, maar ik begrijp het wel. Geniet van je dagje voor jezelf, ik laat wel weten hoe het was. Ik hoef geen contactstop maar ik zou wel willen dat je behalve "Bedankt he?!" ook eens zou zeggen dat het gewoon tof is dat ik op mn kindvrije dag heen en weer rij voor je kind. Dat het echt wel een lieve actie is om met eitjes, melk, Toblerone en Multivitje naar de 9mnd beurs te gaan en dan heb ik het nog niet over strijk en oppassen, een maskertje bij een nachtje weg etc. Ik ben niet materialistisch maar soms zijn het de kleine dingen die het doen. Soms is "Bedankt he?!" niet genoeg, dat maakt namelijk dat je het gevoel krijgt dat het allemaal maar gewoon is, en wat ik voor jullie doe is alles behalve gewoon. Ik heb nl niemand om me heen die dat voor mij doet en de mensen waar ik nauw contact mee heb ook niet. Ik weet dat je niet attent bent maar wellicht moet je het eens proberen het te worden, doet je omgeving, mij in ieder geval heel goed!
@ Pp, ik vind dat je het gewoon moet sturen als dit jou gevoel is. Je zegt het idd heel netjes en je komt niet boos over ofzo! Ik zou alleen evt. de zin "en de mensen waar ik nauw contact mee heb ook niet" weg laten, misschien krijgt ze dan de indruk dat je jullie situatie met andere bespreekt en valt ze daar over? Maar dat is mss persoonlijk?
@PP, SCHOP!!!!!! Zo, hoop dat je met je gat in het zwembad bent beland! @5000, dat moet lukken, wie gaat er een nieuwe openen? @Marleen, pff baalnacht! @Lauwie, schop, zo hoop dat jij nu met je aangekleedde gat in de tuin zit @Juud, hoe was de nacht en wat geef je Elio nu uiteindelijk?
Zwanger openen dat is CHANTAL!!!! Of Happy maar die hebben we al even niet gezien en had wel wat tekenen toch?
Lique wat ben je aggressief vandaag! Zwembad gaat om half 12 dicht dat wordt dus niks meer, maar ik heb ook nog niet gepoetst, zit heel tijd achter mn pc. Maar ga zo wel eventjes wat doen. Heb Truus die mail gestuurd, zal wel weer een uiteenzetting terug krijgen. Die gaat heus niet mailen dat ik gelijk heb. Zo is ze niet. Juud hoe is het vandaag meid?
@PP, hoe laat moet je je kindjes weer ophalen dan?? Ga nog lekker even joh. Geniet van jouwwwww tijd. Aggressief, welnee, hihi!! @Delilah, inderdaad, ik durfde het niet echt neer te zetten. Maar het liefst met een test, hihi. HAPPY????? duimduimduim... Ohh zit hier te duimen voor dochter van vriendin. Die wordt nu aan haar hart geopereerd. Duurt wel paar uur en ze is net naar OK. Duimen jullie mee? Het is een interventie via de lies, dus er zijn gevaarlijker operaties, maar toch.. Blijft een kleine krummel van 9 maanden.
joehoe ik leef nog Had bezoek van mijn zus die vertrekt 19 dgn naar Cuba!! De nacht ging aardig maar niet super! Ik geef gewoon forte met ietsiepietsie jpbm en dat lijkt te gaan!