@ Marleen, veel plezier straks! Fijn dat Jeroen je helpt! Altijd balen als je de dagen zo moet beginnen he @ Miranda, wat vervelend dat Dionne zo lastig is hopelijk is he teen fase die snel voorbij gaat! Jullie ook fijne kerstdagen! Ohhhhhhhhhh wat baal ik zeg. Had vandaag zoveel willen doen en nu zit ik weer als een duf konijn aan de eettafel Kan zowat niks met die nek... Gelukkig maar dat het geen drukke tijd is, zo die dagen voor kerst
@miranda jij ook fijne dagen met je grote meiden @sjorsje Lianna lijkt me eenpittig meisje hihi @Mar have fun!
Juud dat is ze ook, gek word ik er af en toe van. Gelukkig kan ze ook erg lief zijn. Lieve reactie van je collega, zeg.
@ Sjorsje: met een beetje pech komen dit soort fases iedere paar jaar terug. Kan me herinneren dat Joelle ook zo erg was rond deze leeftijd. haha Joelle is op het moment juist weer erg rustig maar laat zich een beetje opjagen door Dionne. Joelle en Laureen gaat ook prima samen, maar Laureen en Dionne samen is een ramp. Laat ik het over Joelle en Dionne samen maar helemaal niet hebben................. haha @ Marleen: ik laat haar rustig te laat komen, alleen jammer dat de juf er niet van zegt. Misschien dat de boodschap dan eens over komt. @ Juud: super dat je collega's zo lief reageren @ Delilah: echt balen van je nek, jij hebt nu echt spijt dat je niet direct uit je bed gegaan bent
@Juud, Ohh wat lief! Lijkt me fijn zo met verlof te kunnen gaan, toch? @Delilah, haha zit je te dromen?? Is er al iemand op de hoogte van je zwangerschap. Al afspraken gemaakt met VK enz? Laatste dagje van het jaar hier, ben er klaar mee. Volgend jaar vol frisse moet weer aan de bak! Maar er lopen hier nog wat zaken en zo tussendoor even lunchen bij mijn oma. Hopelijk optijd naar huis!
@Juud, om morgen te geven? Fruitstokjes (vers fruit aan een stokkie). Hartig stokje, kaasje, tomaat, komkommer enz. ... Ehhh...
laat je die eraf? En er is ook magere kaas ... Of allemaal een petit four kertbal/menuhouder van de action..... Ziet er lekker uit voor bij de koffie, maar niet te eten
@ Lique, er zijn wel wat mensen die het weten ja maar heb nog geen afspraak bij de vk. Wacht nog even 2 weekjes af. @ Juud, dan zou ik stukjes fruit doen want veel blijft er niet over?!
ALLE AUGUSTUS 2008 MAMA's FIJNE KERSTDAGEN EN EEN HEEL TOF EN GELUKKIG 2012 Namens de moeder van Petra en de oma van Roos en Suze
Ik ben blij om te lezen dat het bij jullie ook niet altijd botert tussen de kids (sorry). Af en toe denk ik weleens dat alleen wij van die ruziemakers hebben! Weet de juf dat het haar eigen schuld is dat ze te laat is? Misschien denkt ze wel dat jij het allemaal niet redde haha! Het zou mooi zijn als de juf het inderdaad aan pakt, die maken meestal net even wat meer indruk! De kerstviering bij Jasper was eigenlijk best saai . We kregen een stukje ontbijtkoek met een kerstboompje en er werd een verhaal voorgelezen en dat was het... Voorheen maakte we altijd een kerststukje, maar dat is zeker te duur geworden ofzo ! Beetje jammer... Voor Jasper was het lang genoeg die was moe en luisterde al niet zo best meer en hij ligt nu te slapen.
hahaha mama, wat dacht je dat we onze bril niet bij ons hadden maar wel superlief hoor @ marleen, ook hier zitten ze wel eens in elkaars vaarwater hoor. Dat ze al gaan gillen als de ander ook maar in de buurt komt. gelukkig komt dat niet alle dagen voor, want dat werkt echt op je zenuwstelsel
@ Lauwie, hoe is het met Jort, was hij wat opgeknapt na z'n slaapje? @ mama van Petra, u ook fijne kerstdagen en een super 2012!
Gefeliciteerd voor Jort. Hopelijk ben je een beetje opgeknapt. @Moeder van petra, bedankt voor de kerstwensen. U ook fijne geestdagen. Hier niet echt lekker. En dat net nu ik 6 dagen vrij ben. Hoop toch echt niet dat ik met kerst ziek ben. Manlief is ook niet echt lekker. En Janna is lekker verkouden. Dus gaat goed hier haha. @Delilah, weet niet meer of ik je gefeliciteerd heb. Maar bij deze gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk hoor. @Iedereen Alvast fijne feestdagen.