zo hee, wat fijn dat ze er nu achter zijn, want hij ziet wel slecht zeg @ Lauwie, zo dat zou ik ook wel willen een robotstofzuiger!
Dag dames Het is gelukt met de id kaart, het is gelukt met de kerstboodschappen pfffff en nu ben ik afgeserveerd en duik zo in bad met mijn nieuwe spullen van Thermen (ben ik verslaaaaafd aan). @Sjorsje woooow echt kippig dus....hij zal zelf blij zijn beter te kunnen zien! En voor de rest niks onthouden het spijt me! Morgen komt Hilbrand op bezoek, eerst bij ons dan bij mijn zus en dan bij mijn zwager en schoonzus en schoonmoeder, ff rondje Rdam
Juud lekker in bad, heerlijk. Ik moet zeggen dat ik zelf bij Yosyp weinig heb gemerkt in huis. En op het bord moest ie 3 regels op kunnen lezen en hij haalde het tot de 2e. Nou zei die dokter wel dat ze tot ongeveer de 3 altijd een + afwijking hebben. En die 4,5 zou twijfelachtig zijn om daar nu al een bril voor te geven, maar in combinatie met die 6 nam hij het nu wel mee. Het verraste me wel.
@ Sjorsje, ik hoor wel vaker dat ouders verrast zijn omdat die kinderen zo gewent zijn en zichzelf herstellen, heel bijzonder! Ben benieuwd hoe het straks gaat met bril. Ik kreeg op latere leeftijd een bril en zag niet eens zo heel slecht maar voor mij ging letterlijk een wereld open! Vond het gewoon eng om al die mensen zo goed te kunnen zien
Sjorsje, toch wel fijn dat jullie er nu achter zijn want dat is best veel! Mijn buurmeisje had toen ze voor het eerst een brilletje dat ze er achter kwam dat er blaadjes aan bomen hangen en niet 1 groene wolk . Als je als klein kind niet beter weet dan pas je je wel aan, maar het lijkt me toch heel fijn als het hem minder moeite gaat kosten om te zien. Een robotstofzuiger is een stofzuiger die zelf ('s nachts of als je werkt) het huis zuigt! Hier ot dr nichtje te logeren. Dametjes lagen lang te keten, dus hoop dat ze lekker uitslapen en morgen op jorts feestje gezellig zijn! Ik ga mn robot ff installeren
Hey dames! Beetje laat (ff geborreld bij de buurvrouw) maar deze wil ik jullie niet onthouden...Malou en Jens zijn gek van hun kersthondje die muziek maakt.... Pff zie net dat het mij niet lukt om m hier naar toe te plaatsen maar kijk ff bij mijn facebook! Hij is echt geweldig!!!!
Miepie, ik kan niets vinden? Juud, leuk? Wat moeten jullie nog regelen voordat ie geboren wordt? Werd om 6.45 wakker van de dametjes die om 21.30 gingen slapen. Ging zelf veel te laat slapen omdat die stofzuiger zo grappig is om te zien en vannacht nog een keer eruit voor jort. Merk wel dat ik er weer een stuk beter tegen kan nu we over het algemeen best ok slapen. En dit is natuurlijk ook eigenlijk mijn eigen schuld.
@Lauwie, maakt ie niet veel herrie, haha!! Lekker makkelijk hoor, kerstkadootje?? Veel plezier met Jorts feestje! @Sjorsje, twijfelen ze tot 4,5 ongelooflijk zeg. Dan kan je toch niks lezen/zien van dichtbij.. Hoop dat ie snel went aan zijn brilletje en wie weet heb je daarna wel een heel ander kind.... @Alieke, nu lekker vakantie!!! @Juud, ahh, kaartjes besteld, incl datum en tijd, hihi?? @Miepie, zal even gaan kijken. Hier ook een Rudolpf, man wordt gek van dat ding, haha! @Keezen, was gezellig. Was de bob, dus zit al weer met de kids op de bank. Oppas slaapt nog, haha! Vandaag nog kadootjes kopen met de kids voor papa zijn verjaardag. Heb weer eens geeeeeen ideeeeee......
Goedemorgen @lauwie oei toch best vroeg haha We moeten het bedje nog in elkaar zetten en gordijnen ophangen, en een babyfoon kopen. Dat is het. @kique kezen het blijft een leuk woord hahaha
Lieve allemaal, Wij gaan vandaag de kerst-inkopen doen dus denk niet dat ik nog veel online kom en wil jullie bij deze alvast hele fijne kerstdagen wensen! @ Lauwie, eigen schuld moet je 's nachts maar niet je stofzuiger vanaf de bank besturen omdat het zo leuk is Is het nog gelukt met installeren? Lekker hoor, zo'n robot! @ Lique, handig zo'n oppas succes met cadeautjes kopen voor papa. E ''{n Thyrza wil ook nog wat zeggen: -= -=[=---] l
hij staat op mijn prikbord....hier ff gekkenhuis pff vannacht weer weinig slaap gehad door jens. Zal eens beginnen met de grote opruiming...
Goedemorgen, ben weer op m'n werk. Gisteren m'n nieuwe motorscooter opgehaald en vandaag zo naar Tilburg gereden. Lauwie, hoe werkt zo'n robot dan, komt ie vanzelf ook in de hoekjes en blijft ie daar dan niet hangen? Veel plezier met het feestje vandaag. Ben de rest alweer kwijt, maar wil jullie nog wel allemaal hele fijne kerstdagen wensen.
Lique, je hoort m wel ja. Maar iets zachter dan de gewone. Van de sint . En dank! Juud, dat schiet al op! Delilah, succes! Ik vind t echt vreselijk zo druk! Sjorsje, hij heeft n sensor en soms botst ie. Als ie niet verder kan dan draait ie en gaat ie weer de andere kant op. Staan veel filmpjes op youtube. Zo feestje! Ben nog nooit zo relaxed geweest voor een feestje. Huis was vanochtend al schoon, boodschappen op taart en brood na al in huis. Jort slaapt en de dames vermaken elkaar. Dus ik lig in bad! Vanmorgen stofzuiger nog aangezet voor de dametjes. Die zaten ieder met een bakje appel en een beer op de trap te kijken naar de robot. De grootste lol!
Jippie ik heb net 2 kaartjes gekocht voor het Zomerfestival op 23 juni. Wel raar dat op de site van studio100 nog niks stond, maar bij seetickets kon ik ze al wel kopen.
@Lauwie, wow, weer goed afgevallen joh!! TOP!!! Maar betekend het dus helaas dat je zelf de hoekjes moet stofzuigen hihi! @Delilah, ja inderdaad. Maar deze had ik alleen voor de avond besproken, haha! Als ik wil dat ze de ochtend ook doen, vraag ik het natuurlijk en betaal ik meer. Oja, alles binnengeshopt? @Sjorsje, stoer hoor, rijdt ie lekker?? Enn nog geen kado voor papa, hopelijk heb ik dinsdag een idee, haha
zwaai zwaai bijgelezen en nu ga ik even quality timen met mijn liefste en kinderen. ik heb onwijs veel zin in de kerst, hebben jullie dat ook?
Ik heb ook veel zin aan de kerst. Gewoon het idee van lekker samen in huis vind ik al geweldig. Wij gaan straks lekker samen gourmetten en dan de andere 2 dagen zijn we niet in huis. Ook wel gezellig.