Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Lique, ja het gaat echt heel makkelijk en snel het afvallen. 1,6 kilo deze week! En wel gewoon een taartje gegeten voor jorts verjaardag.
    De stofzuiger heeft een ronddraaiend borsteltje dat uitsteekt, waarmee ie stof uit de hoekjes veegt.

Feestje van jort was leuk en onverwacht druk.
    Verder heb ik nog geen zin in de kerst omdat we hier ruzie hebben.

Fijne dagen allemaal!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie ojee ruzie, hopelijk is het snel weer goed.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique de motor rijdt superlekker. Het was alleen wel wat winderig en erg koud. Ik heb Ard voor z'n verjaardag een half uur tankrijden gegeven, maar dat werd uiteindelijk een uur off-roadrijden, omdat de tank stuk was. Hij vond het geweldig. Misschien een idee voor jouw man.

Wij hebben vanavond ook heerlijk gegourmet, kindjes hadden geen zin en die hebben gespeeld met speelgoed wat een buurjongen niet meer gebruikte.

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, klinkt inderdaad leuk. Maar zoals het er nu voorstaat wordt het sint juttemis voor hij dat kan gaan uitvoeren. Hij kan nog steeds niets... misschien volgend jaar. Dankje!

@Lauwie, wel ideaal! Oei ruzie, das niet fijn!! Hopelijk lost het snel op....

HELE FIJNE KERST ALLEMAAL

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ lauwie, oeioeioeiruzie................nou ja, je weet onze onenigheid van van de week nog en nu zijn we weer helemaal met twinkelende ogen naar elkaar aan het kijken en is het weer heel erg fijn samen.
    ik hoop dat jullie ook even mokken en dan straks heerlijk tegen elkaar aan kruipen

@ Sjorsje, je geniet dus goed van je motor? en hoef je nu niet meer met de trein?

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lieve meiden,

ik wil jullie allemaal een superleuke kerst toewensen!!!

dikke kus van ons

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    jij ook!!!!!

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    alweer 4 k\jaar schrijven we met elkaar en jullie zijn me echt heel veel waard, een klankbord, even je verhaal kwijt kunnen. elkaar het allerbeste gunnen, al zijn we nog zo verschillend
    over 4 jaar zijn onze kabouters al 8

iemand intresse om in de 2e week van januari te meeten?

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Leuk!! maar ik kan alleen op vrijdag.

Lique :):);) oeps vergeten dat ie geopereerd is.

Petra, ik ga nu alleen nog met de trein als het weer echt niet mee zit.

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    en ik kan niet op vrijdag

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lieve meiden, hele fijne kerstdagen gewenst!

Hier gaat het niet zo lekker, vandaar dat ik zo weinig op zp ben. Nathan nog steeds ziek, vriendlief nu echt helemaal uitgeschakeld door ook nog een middenoorontsteking en ik vrij uitgeput en met pijn in m'n nek en schouders van het vele rondlopen met Nathan, dag en nacht :( En die arme Ise die het met ons kneusjes uit moet houden ;)

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Chantico, dat klinkt pittig zeg? Heb je hulp? Wat dit is voor jou ook niet te doen toch?

Petra, leuk! Wij kunnen woensdag en vrijdag. Jort slaapt vaak lang 's ochtends, dus dat is niet handig voor ons.

Ruzie is weer bijgelegd hoor! Niet zo'n gezellig moment voor ruzie. Vrede op aarde enzo ;), maar goed wij hebben dat af en toe. Ook wel weer fijn als t weer uitgesproken is. Blijven we er ook niet mee rondlopen.

Hele fijne dagen, dames!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dag meisjes :D

Allemaal een leuke dag gehad?

@chantico jij beterschap voor iedereen!

@sjorjse, foto van je op de motor :p

@Petra ik wil meeten hoor en als ik bevallen ben komen jullie allemaal bij ons ;)

Wij zijn vanavond naar de kinderkesrtdienst geweest in de Laurenskerk. En Giulia was onder de indruk. Heeft wel loeihard meegezongen,voornamelijk lalalalala, en heeft een kaarsje aangestoken voor de opa's.

Lieve allemaal,
    hele fijne dagen! Geniet van de mensen die je liefhebt en steek een kaarsje aan voor de mensen die een sterretje zijn en die je mist.

Bekijk bijlage 209547

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

zo het kerstontbijt zit er ook weer in, pfff.

Petra dat is dan ook niet handig, haha. Ik ben wel op meer dagen vrij, maar zit met de school van Lianna.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  16. Delilah

Delilah Niet meer actief

ier is m'n man ziek :( en ik heb de halve dag in de keuken gestaan... Hij ligt nu in bed, de rest van de dag op de bank :( hopelijk trekt hij het vanavond een beetje want mijn schoonfam. komt hier eten...

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wij zijn weer thuis van een gezellige eerste kerstdag.
    De kids liggen ondertussen in bed. En ik zit in mijn huispak op de bank. Morgen nog een dagje naar mijn familie. Gezellig!

Meeten; ja leuk, maar doordeweeks gaat het niet worden voor mij helaas. De vrijdag is mijn enige vrije dag en onze zwemdag.
    En we hebben al een aantal keren gemist en dat vind ik ook weer jammer.

Allemaal hele fijne kerstdagen!!!!!!!!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Juud, mooi!

Delilah, nee wat balen! Was je man vanavond een beetje opgeknapt? Hoe voel jij je eigenlijk? Merk je al dat je zwanger bent, qua vermoeidheid of misselijkheid?

Hier ook een gezellige eerste kerstdag en nu weer thuis.

19. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Meeten: op vrijdag kunnen wij ook niet. Thomas moet tot 12u naar school en 's middags naar zwemles!

Wij hebben echt een mega gezellige kerstborrel gehad kerstavond en vanavond hebben we bij mijn moeder gegeten. De jongens gingen gisteren wat later naar bed, maar waren rond 7u wakker omdat ze wisten dat er weleens een cadeautje onder de boom kon liggen haha. Ze waren vanavond echt helemaal uitgeteld en wilde allebei graag naar bed! Ik hoop dat ik vannacht ook eens lekker slaap want ik slaap de hele week al slecht en ben doodmoe (wordt er nu humeurig van...).

@ Chantico: Wat een ziekenboeg! Beterschap!

@ Delilah: Hopelijk is je man een beetje opgeknapt!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hallo!

@delilah balen van je man zeg, gaat het weer?

Wij hebben een leuke dag gehad en ik ben goed verwend :)
    Een ochtendjas, therme bodylotion en douchegel en een kaartje voor het allerlaatste concert van de Heideroosjes :)

Deel Deze Pagina