Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dat merk je wel hoor meis! Er komt aardig wat uit en je kunt het absoluut niet tegenhouden. Het is net of ze een klep open gooien en lossen maar haha!

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zo, dat is fijn!!!

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    :):):) Komt eraan! Super lief!

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Pff, gatver, ik ben vreselijk brak! Hoofdpijn en snotteren, helemaal geen zin in! Ik heb mijn boodschappen net gedaan en ik geloof niet dat er veel meer uit mijn handen komt!

@ Juud: De 25e is op woensdag he... Hoelaat komt Petra? Als het 's morgens is kan ik misschien ook wel!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, kijk nou, hulptroepen onderweg!! Helaas kan ik je niet van dienst zijn! TOP meiden!!

@Chantal, wat goed om te horen van je Pa! Iedereen enorm geschrokken?? Oh darmpjes, succes!!

@Marleen, neem vanavond een goede borrel en dood de bacterien in je lijf ;)

@PP, wauw wat gaaf een badbevalling. Zou je het de volgende keer ook doen? Man, hoe groot moet die 3e worden van jullie? Stel dat het ook nog een jongen wordt, ohhh, haha!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    haha ik vind het zo geweldig :p wat een lieverds zijn jullie :D
    Als de baby komt wanneer ik denk dan hebben jullie kraambezoek haha

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud wanneer verwacht je de baby dan?

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, dan doe je toch lekker niks vandaag verder!!

@ Lique, hoe is het bij jou?

@ Juud, ben benieuwd of je goed zit met je gevoel :D ik had Thyrza nl. ook veeeeeel eerder verwacht...

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Pp, gave foto! En wat een joekel, je dochter!

Delilah, wat grappig dat wesley dat drinkt! Stuitert ie er niet van?

Kdv, ze zijn verder heel dol op hem en heel lief voor hem! En dit probleem met flessen houdt natuurlijk ook een keer op. Voor ot wil ik niet wisselen en tegen de tijd dat zij naar school gaat is het probleem vast over. Ik denk wel dat het goed is als we een keer een afspraak plannen om het te bespreken. Want het is idd nog steeds niet opgelost met die irritaties in de lucht.

Pp, volgens mij zijn er 2 risico's bij teveel melk: overgewicht (op latere leeftijd) en teveel zout. Daarom verdun ik de flessen en let ik verder heel goed op zout (kaas en bouillion met minder zout etc). En ik hou in de gaten dat ie niet zwaarder wordt dan zijn curve.
    Jort heeft maanden heel onrustig geslapen. Dat gaat nu eindelijk stukken beter en ik denk dat samen hangt met dat hij nu genoeg te eten binnen krijgt (eten en flessen samen). Vandaar dat ik wil dat hij gewoon de flessen krijgt die hij graag wil.

Marleen, irritant dat gesnotter! Ik word er ook al weken gek van!

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik denk 20 januari :p ben er net zo van overtuigd als dat ik dacht dat het een jongen zou zijn :D

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie Dan wordt Giulia later een vette koe als dat zo is vd melk hihihi want die heeft me een partij melk gedronken!

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Chantal, fijn dat je vader een pacemaker gekregen heeft en het al weer zo goed gaat dat hij ws naar huis mag! En goed om te horen dat je buikpijn van je darmen komt. Hopelijk snel opgelost!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lauwie, ik zou wel een keer een gesprek aan gaan samen! Dan kun je je irritaties kwijt en in alle rust nogmaals je mening geven en hopelijk snappen ze jou standpunt dan beter en luisteren ze gewoon! Nee Wesley stuitert niet meer dan anders als hij koffie drinkt :D

@ Juud, ben benieuwd!!

Wesley is met de schoonmaakdoek in de weer... Op de een of andere manier is hij graag aan het poetsen. :D

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie hahaha leuk he, Giulia is ook steeds aan het opruimen :p
    En nu ook ergmet de babykamer bezig :p

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Haha, nou dat is haar nog niet aan te zien juud :D. Volgens mij is het meer een verhoogd risico dan een gegeven.

Hoe merk je eigenlijk of een kind diabetes heeft? Daar denk ik bij jort wel eens aan.

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wat een lieve meiden dat ze juud willen helpen!

Oh ja ik had 2 corrigerende onderjurken gekocht, was dus echt geen succes.
    Ze corrigeren amper en drukken het juist naar de verkeerde plek, geen gezicht!
    En na een half uur was het ook al opgekropen.
    Heb ze dus terug gedaan.

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @carmen en alleen een onderbroek en hemd?

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Dat lijkt me de beste oplossing :D

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ooohhhh dus wij kunnen wegblijven?? ahhaahahah 25ste geregeld! Hhiihi een wildvreemde die je nestje komt maken, best gek. Maar euh als jij de 20ste gaat bevallen is dat niet wat laat? Kunnen we niet eerder?

Deel Deze Pagina