Heb jij zo'n mooie man? Ik vind alle kindjes van deze groep mooi! Bleh, er komt niks uit m'n handen vandaag. Zit maar te kijken naar die spelende kindjes van me en een beetje duf te zijn haha
@Juud, haha eerst een glas water en dan weer eten!! Je kan je lol op vanavond... of zit je dan vol, haha!
Lique80, bij ons in het ziekenhuis was het wel rustig volgens mij. Heb eigenlijk niks gemerkt omdat ik op een kamer alleen lag. Ben bevallen in een kraamsuite van het ziekenhuis en kreeg weinig mee van wat er buiten de kamer gebeurde. Op de langere termijn wil ik graag verder met de taarten die ik maak, dus ook echt kvk aanvragen en reclame maken ervoor. Maar dat ga ik pas over een jaar doen als ik alles op papier heb staan zoals ik heb hebben wil. Ben wel bezig met een website ervoor alvast en heb voor nu fb en hyves ervoor. Hier trouwens ook de hoop dat het later zou worden als het donker zou zijn maar dat maakt niks uit. Juud, veel plezier vanmiddag!
Hahaha, jaaaaahhhhh!!! MAar + en + = - dus het zal wel andersom zijn EN ben met je eens dat de augustus2008 kindjes bijzonder goed gelukt zijn, ahha!! En het valt me ook op dat er aardig wat (verwachtte) hoog inteligente tussen zitten.. of is dit een normaal percentage?
Herkenbaar.... Niet alleen vandaag, maar dat heb ik al een poosje. Maar de laatste 3 dgn gaat het beter haha!
En de mama's: Wat voor werk doe je? begeleider verstandelijk gehandicapten op een beschutte werkplek op een manege (en die manege is weer van de TU Delft) Hoeveel uur werk je? 24 uur in de week (3 dagen) Wat voor opleiding heb je gedaan? MDGO aktiviteitenbegeleiding (nu spw) Heb je een bijnaam?koosnaam? de meeste mensen noemen me Peetje (ik denk door mn lengte) Praat je wel eens over dit forum? Hoe reageert men dan? mijn moeder leest dagelijks mee (HOI LIEVE MAMA) en leeft ook met iedereen mee. De meeste mensen om me heen weten dat ik fanatiek meeschrijf maar meer ook niet. Ik ben ook altijd bang dat mensen denken dat ik zwanger ben Is je kinderwens volbracht? ja, dat denk ik wel Waar ben je bang voor? ik vind serieuse officiele gesprekken voeren door de telefoon erg moeilijk. Ik droom wel eens dat ik alleen kom te staan en ook dat vind ik eng Loop je op het moment nog ergens voor weg, waar je eigenlijk wat mee moet doen? ik ben een drama met formulieren invullen en ik heb er nog wel wat die ik moet doen Wat zou je graag willen bereiken op korte termijn? dat het afvallen eens lukt Goede voornemen 2012? 10 kilo eraf Wat zou je wel met iedereen willen delen, maar is er nog niet/nooit van gekomen? ?
Hier nog even twee fotootjes van mijn meiden.l Juud, taart is heel lekker en ik eet het zelf bijna nooit omdat als ik een keer niet hoef ik er ook geen zin in heb haha..
Roos is toch ook een juli kindje De kindjes van alle mammas die hier schrijven zijn toch slim??? Zo ik ga eindelijk in bad hihihi! @jem mooie kindjes hoor!!!
Juud, moest jij nog een voorgerecht hebben voor de kerst. Ik heb van de week iets heel erg lekkers gemaakt en dat kan ook in grotere porties en je kan het van tevoren maken. Is met champignons, weet niet of jullie dat lusten? Veel plezier in bad!
Juud, hier het recept. Wij hebben het wel onder de grill gedaan maar dat is voor de smaak niet nodig. Je kan het ook zo in een leuk klein schaaltje doen, 2 sneetjes stokbrood erbij en je bent klaar.. Champignons à l'escargots - Jumbo Supermarkten