Augustus 2008 mama's deel 13

Discussie in 'De mama's' gestart door Delilah, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ....

Zit net uitgebreid te klagen dat ik het echt even niet meer leuk vind, die opgezwollen buik, voel me gigantisch en ik kan niets in de kast vinden wat het enigszins verhult. Dus roep weer dit is echt niet leuk meer, ik ben gigantisch en ga op dochters bed zitten,KRAK! Drie planken er uit, door het bed gezakt... Ik zeg dit is echt niet grappig, rene heeft niets gezegd, heeft zich omgedraaid en weggelopen.....

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Haha Chantal dat is echt iets voor jou. Voel je je voor de rest wel goed?

3. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Oooh Chan het zit je ven niet mee, maar eigenlijk ook wel. Ik liep met 8wk ook in positiekleding, was net 20wk zwanger bij Leonie. Vreselijk want ik wild ehet nog niemand vertellen (Leonie was nog maar 4 mnd, schaamde me best wel)
    Kop op meid, zie het positieve en rol jezelf door het leven hahaha. Fijne dag!

4. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Juud zit je onder een steen vandaag??

Poeh je zal maar op een terrasje aan een drankje in Milaan zitten,...

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Petra alsnog veel plezier meid :) en zoiets zou ook echt wat voor ons zijn :p

@delilah jeetje die olie stond er al lang dan ;)
    Balen dat Wesley steeds in zijn broek poept, geen idee wat er aan te doen is?
    Hier ging het zindelijk maken zo supermakkelijk?

@mar beterschap voor de hele toko!

@chan arme jij.....met je bed...hoewel het toch ook grappig klinkt zoals het er staat hihihi :) sorry :p
    En ook ik had vrij snel positiekleren aan voor mijn eigen comfort!

@sjorsje werkse, al ben je bijna klaar hahaha

@pp ik ben naar de kinderboerderij gelopen met man en kind :p en zit nu idd onder een steen zo moe ben ik! (kinderboerderij is mss 1 km lopen)

Giulia blij ze heeft een plantje gehad hihi gek op plantjes!

Nou moe zit ik al mijn krachten te sparen voor het concert van Marco gaat het mss niet door, de beste man is ziek :$. Al komt het stiekem wel beter uit hahaha

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud ik dacht al dat je aan het bevallen was, haha. Is dat concert de 16e? Hopelijk wordt het verzet naar een betere datum.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ja maandag :) en voor mij zou het beter uitkomen :cool:

8. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ben je zelf gaan lachen of gaan huilen?
    Ik moet stiekem heel erg lachen ;)...

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij hebben vandaag gesmokkeld en Tess naar balletles laten gaan.
    Na de les wel direct haar handen en onderarmen gereinigd met een desinfectans gel (mensen zullen wel gedacht hebben dat we smetvrees hebben :D ) en het kind had het onwijs naar haar zin!
    We zijn er dan ook uit dat we aankomende maand echt aan alles tegemoet willen komen wat de longarts graag wil maar dat de balletles gewoon door gaat.
    Ze zit nu wel te piepen in bad maar dat gooi ik voor nu even op toeval... ;)

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Brownie eh...Carmen :p : Ik vind tot 14 febr alles verbieden ook wel erg lang, ookal is het misschien niet wijs, ik kan het me dus wel helemaal voorstellen..

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hahaha Brownie....zal ik een stukje naar je opsturen Marleen? ;):D

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Carmen; vertel eens even over het schoolbezoek. Hoe was je gevoel? AL een idee welke keuze jullie willen maken? En hoe het traject eruit gaat zien?

Juud; vreselijk he dat je zo weinig energie hebt. Ik had het op het laatste als we even naar de speeltuin liepen (2 straten verderop) was ik voor de rest van de dag gesloopt. Is toch erg!
    Marco ziek; ik las het. En moest direct aan jou denken. Stel maar uit tot mei ofzo ;)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, wel beter dat Marco ziek is! Scheelt voor jou wel!

@ Carmen, hahahaha Tess ontsmetten! En uhhh geniet van je brownie (ik hou dus helemaal niet van zulke dingen) maar van genoeg andere dingen wel :D

@ Olie; er stond op tot 11 goed dus dat was einde november maar ik durfde het toch niet. Ik las op internet dat het niet goed was als het muf rook maar ik vond het een groot risico... Straks was het niet goed en ging ik er in bakken en is m'n schoonzus meteen ziek :(

We waren vanmiddag dus even op kraamvisite, echt zo schattig zo'n klein manneke! Je kunt je gewoon niet voorstellen dat je eigen kindjes ook zo klein waren dan. Thyrza leek ook al zo groot tegen over hem...

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Delilah als het voor een ander is zou ik het ook niet meer gebruikt hebben.

15. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Hahaha, nee mag niet van mezelf ;):p!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @carmen hoe is het nu met Tessje :D

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey dames!

Juud: als je nou niet zover weg had gewoond had ik je graag geholpen om te poetsen! Jeetje juud heb je zoveel kleding!!!!:$ Heb je uberhaupt nog wat kleding nodig voor je baby? Heb hier nog wel wat 74/80 liggen volgens mij. Heb geen idee of die film te eng voor haar is. Malou zou het niet volhouden zo lang te zitten red giulia het wel?

Lauwie: Malou wil ook graag baby zijn. Brood in stukjes, helpen eten geven maar moet wel zeggen dat we van de week bij iemand waren en die deed hetzelf en nu wil zij ook zelf. Wat een raar verhaal trouwens van het KDV! Ik zal zelf persoonlijk wel gelijk een gesprek hebben aangevraagd met ze. Malou heeft alleen sneeuwwitje maar ze vind die heks wel een beetje eng en heeft het trouwens nu ook iedere keer over heksen..

Miranda: wat schrikken meid! Kan me voorstellen dat je van alles in je hoofd haalt! Kop op meid voor hetzelfde valt het heel erg mee!

PP: Wat een mooie foto van je badbevalling! En wat een mooi verhaal van je bevalling! Ik blijf het geweldig vinden om dat te lezen!

Marleen: Haha hier was het dus om 5 uur Jens die met een woede aanval wakker werd...Pff wat dat toch met hem is??

Vruchtwater verliezen: hier zat er een klein scheurtje in toen ik naar de wc ging verloor ik een beetje...(dacht dat het kwam omdat ik moest plassen)

chantal: fijn dat het weer wat beter gaat met je! En wat fijn dat je vader weer thuis is! Oh jee kan me voorstellen dat je er helemaal niet happy van wordt als je dan nog door het bed zakt.(sorry maar moet wel eerlijk bekennen dat ik er wel even om moest lachen..:)) Kop op meid! (wel herkenbaar hoor..)

Carmen: haha geweldig he die onderjurken....Ik had vorig jaar een gekocht nou.....ging nog niet zitten oftie kroop alweer omhoog...echt ondingen! Herkenbaar...als ik te lang thuis ben wordt ik er ook geen leukere moeder/vrouw op....
    Ook wij gaan altijd met de kids uit eten ook al vanaf jongs af aan maar het heeft er gewoon ook mee te maken wat voor kind je hebt. Malou kan echt niet stilzitten en weet nu al dat Jens dat ook niet kan. Dus dan is het al een stuk lastiger om ze mee te nemen. Doen het nog wel regelmatig hoor maar het is wel lastig dan.

Lique: jij gaat ook al lekker met afvallen zeg! Hoe gaat met de kids? Nou ook diep respect voor jou meis! Als je alles zelf moet doen lijkt me niet makkelijk!

corrigerend ondergoed: wat geweldig al die verhalen over het corrigeren...:D:D Eigenlijk moeten we met zn allen verstandig zijn en denken van nou en! Hebben allemaal wel een of twee kindjes op de wereld gezet en dat is een wereldprestatie! (probeer het een beetje minder erg te maken haha maar pff wou dat ik ze weg kon snijden..)

Alieke: jeetje wat wordt eline ook al weer groot ja! Wou je nou nog naar Dirk Scheele in februari?

Delilah: gefeliciteerd nog met je schoonzus! Hoe gaat het voor de rest met jou? Haha die wesley dat ie het wil ophouden. Wel moeilijk dan! Malou heeft voorkeur aan wc als we ergens heen gaan......niet bij een cafeetje ofzo nee juist in de winkels......

sjorsje: wat een gedoe om een luier te verschonen van jorja! Jens wil ook niet maar hij moet gewoon gaan liggen en hou hem in houtgreep dan.(maar jens is nog wat jonger mag toch niet hopen dat het nog erger wordt...) En wat betreft Yosip je kan hem niet dwingen en beter zoveel mogelijk nonchalant mee omgaan. Het komt vanzelf (hoewel ik kan me het wel van je voorstellen dat het niet zolang meer duurt dat hij naar school gaat...)

petra: wat een stress...haha wel luxe stress!:D Geniet er nou gewoon maar van!

Weekendplannen: wij hebben een rustig weekend alleen morgen gaan wij naar plopsaland met de buren en hun kids!

Hier gaat het weer ietsje beter alleen vannacht begon jens dus weer met zn woede aanvallen. Normaal laten we hem dan gewoon liggen maar nu zat hij zo hard met zn hoofd tegen het ledikant te slaan dat we hem er toch maar uit hebben gehaald. Een vriendin van ons kent iemand die medium is en heel veel kinderen helpt als ze het moeilijk hebben. Misschien moeten we dat maar eens proberen.....

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Met Malou gaat alles goed. Ze is alleen wel met heel veel dingen bezig. Hebben jullie kinderen dat ook? Bijvoorbeeld als ze dan savonds op bed ligt: mama hoe groeien bomen, mama hoe komen de kindjes uit je buik enz. Ook krijgt ze nu in eens een beetje last van verlatingsangst. Ze is bang dat ze alleen blijft en op PSZ en bij de gastouder heeft ze altijd bij het vertrek een klein pruillipje.
    Op dit moment is ze heel erg met babys bezig (en nee ben niet zwanger..:D)
    Onze kinderwagen verkocht en die mevrouw had een klein buikje en malou vroeg gelijk mevrouw heb jij een baby in de buik en ze ging met haar handje voelen op haar buik....haha en dat bij een wildvreemde! Vanochtend met de buurvrouw verderop ook vroeg ze of haar dochtertje ook in haar buik had gezeten.

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, wow, wat een reactie!! Ik zou zo'n medium zeker proberen, baat het niet schaadt het niet toch!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen!!

Aaah ben me toch wakker geworden met een kutbui!
    Ik heb sowieso de halve nacht niet geslapen doordat baby zo enorm hard schopte en dat afgewisseld met rugpijn en harde buiken...
    Dochterlief had beloofd in haar kamer te spelen als ze wakker was, helaas deed ze niet. En waarom niet...krijg je als antwoord weet ik niet, wil ik niet :(
    ok toch maar uit bed, kom je beneden ligt halve huiskamer met kattekots, ook zo'n fijn begin!
    Daarna weer drama met Giulia met eten :)
    Al met al heb ik het niet naar mijn zin :cool:

Straks een fotoshoot en ook al geen zin in...maar als ik het niet doe krijg ik er spijt van! En achteraf zal ik vast blij zijn!

@miepie ik zou een medium proberen hoor kan geen kwaad lijkt me!
    En wat een reactie!

@petra, is alles goed gegaan? Lekker genoten?

Deel Deze Pagina