Nou daar zit ik dan, helemaal alleen. Laureen is naar school. Ze had er heel veel zin in. In de gang jasje opgehangen en toen de klas in, ik moest natuurlijk wel even mee naar binnen. Ze had enorm geluk want de oranje stoeltjes waren allemaal bezet waardoor ze toch op een ROZE mocht zitten. Ze mocht ook nog kiezen naast wie ze wilde zitten dus dat werd naast een vriendinnetje van het kdv. Laureen begon direct een beetje kletsen en toen ben ik weggegaan. Nog even snel zwaaien bij de deur. Dus nu zit mijn kleine meisie op school, jee toch wel een vreemd idee hoor. @ Juud: je moet doen waar jij je zelf goed bij voelt, toch even schijt aan wat een ander daar van vind. Wij hebben wel altijd onze ouders en broers (en schoonzus) naar het ziekenhuis laten komen en natuurlijk onze meiden ook. De rest van de familie is allemaal thuis langs geweest. @ Lauwie: wat een gedoe steeds met het kdv. Ik zou toch zeker snel een gesprek met ze aangaan want dit werkt toch echt niet zo. @ Lique: eindelijk weer een man naast je in bed, werd ook weer tijd @ Marleen: wel even schrikken van het nieuws over je moeder. Hopen dat ze snel wat voor haar kunnen doen
@All, goedemorgen!! @Juud, succes!!! @Miranda, ohh dat zal even vreemd zijn!! @Lauwie, snap heel goed dat het je hoog zit. En daarom denk ik dat het slim is om wel actie te ondernemen en gesprek aan te gaan. Ik ga wat doen hier!
@ Lique: Pap3a is meestal vrij onschuldig, maar omdat je van 2 naar 3 bent gegaan zou ik toch een beetje schrikken denk ik. @ Lauwie: Als ik toch over jullie KDV lees dan gaan mijn haren overeind staan. Bij ons ging dat toch wel heel anders (sorry). Als je het gesprek aan gaat spreek dan met jezelf af dat je je aan jou standpunt houdt en laat je niet ompraten meis. @ Juud: Och, die familie van jou...ze zijn ook zo snel beledigd he... Ik vind het echt sneu voor je. Misschien moet je net als je moeder en je zus ook maar eens wat egoistischer worden en als eerste aan jezelf en je gezin denken. @ Miranda: Wat wordt Laureen een knap meisje om te zien zeg! Naar school, jeetje... vond je het lastig om ook haar achter te laten? Het lijkt me zo gek als Jasper straks ook naar school gaat ! Ik probeer wat te werken, maar er komt niet veel uit mijn handen. Ik ga zo naar mijn moeder en dan blijft Jasper bij haar en dat kan ik hopelijk nog even 2u flink aan de slag. Ze moest eerst bloedprikken vanmorgen. Om 13.15u weer met de kleuters op pad en mijn hoofd staat er helemaal niet naar, maar misschien is het even een goede afleiding.
@mar hoe is het met je moeder? Leuke discussie http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/327726-echt-mega-zak-snoep-traktatie-op-psz-28.html
@Juud, niks te doen zeker. Wat een onzin zeg.... @Marleen, tja zo kan je het ook zien inderdaad. Maar er heeft wel 1,5 jaar tussen gezeten.. maarja we zien wel.
@ Lique: Ik bedoel er niet mee dat je je nu vreselijk druk moet maken hoor. Meestal is het met 3a nog vrij onschuldig. @ Juud: Pff, wat een gezeur in dat topic haha! Ik ga me er ook niet mee bemoeien hihi!
@Marleen, dat dacht ik ook gelijk bij dat topic, haha!! Nee hoor, als er wat wordt geconstateerd is het vroeg genoeg om me druk te maken. Maar het is inderdaad wel meer dan toen.
@Juud, wat fijn! Maar ze komt wel gelijk, hihi Nee hoor, hoop echt dat je je druk gemaakt hebt om niets. En dat ze netjes wat afstand bewaard!
@ Juud: haha een hobby, wat zal ik kiezen Fijn dat je moeder het lijkt te snappen, scheelt een hoop stress @ Marleen: bedankt voor het compliment (de andere meiden trouwens ook voor de reacties op mijn foto's). Ik vond het niet moeilijk om haar achter te laten, scheelt ook dat ze direct ging zitten kletsen. Als ze was begonnen met huilen was het vast anders geweest. @ Lique: wanneer moet je naar de gynaecoloog? Ik ben vanmorgen bij de gynaecoloog geweest, er was gelukkig niets bijzonders te zien. Hij dacht dus dat de klachten komen doordat mijn spiraaltje (bijna) uitgewerkt is. De vraag was dus: nieuwe plaatsen, overgaan op de pil of geen nieuwe (en dus waarschijnlijk snel zwanger haha) want er waren nog héél veel eitjes te zien tijdens de echo. Dus oude eruit gehaald en een nieuwe er weer in. Wat een akelig gevoel is dat plaatsen toch, maar ja je moet soms wat. Nu maar hopen dat de klachten snel over zijn. Laureen vond het geweldig op school. Ze straalde helemaal toen ze met haar klasje de school uit kwam lopen. Ze had een mooie kleurplaat voor met gemaakt en er zat ook al een mooie sticker op haar hand, die had ze verdiend voor goed werken. Net vertelde ze wat ze allemaal gedaan had, in de poppenhoek en bouwhoek spelen, eten en drinken en gymmen in het speellokaal. Nu zit ze met haar speen in de mond en hond onder de arm op de bank tv te kijken. haha Volgende week wil ik zeker weten weer heen zei ze net.
@miran gelukkig was alles goed bij de gyneacoloog Fijn ook dat Laureen het zo naar haar zin had!! Ik ben op kdv van de baby wezen kijken en heb een erg goede indruk Binnenkort op de bso bij Giulia kijken.
***zucht*** Hier een Schijt Aan Sonja- dag... Net een bak chips weg zitten werken. Vanavond moeten we eigenlijk witlof eten en dat vind ik zo vies... heb veel meer trek in een pizza... En ik twijfel wat we nu gaan eten ! Dat wordt dus echt geen afvallen en het gaat al zo langzaam! Pppffff ff klagen hoor....
Hallo kletsertjes, Juud: Hiephoi je moeder snapt het als die nu even dr andere dochter tot de orde roept is het goed Miranda: Wat goed nieuws, ja zo'n spiraaltje plaatsen is geen lol, maar uberhaupt met de kooi open vind ik maar niks hoor. Waarom is jouw meisje al naar school, wordt die al bijna 4, is zij zoveel ouder dan onze kids? Ik weet wel dat ze vroeger was maar zo erg was het toch niet? Binna: Ik vind jouw reactie zo lief!! Zo zo Marleen SAS dag morgen nieuwe kans toch? Lique: je bent een bikkel! Ik ag mn konijn weer medicijnen geven die is op sterven na dood
@ Miranda: Ik vond het toch ook geen prettig iets die mirena laten zetten. Ik had ook echt flinke krampen. Maar het is gelukkig altijd prettiger dan bevallen haha! Een SAS dag is op zich niet zo'n ramp, maar de weegschaal staat al stil en dat is al niet motiverend...