Oh wat baal ik nu zeg. Ik had een tijdje terug via vakantieveilingen.nl 'n half uur tankrijden "gewonnen" in Eindhoven. Voor Ard z'n 40e verjaardag volgende week dinsdag. Ard helemaal blij met z'n kado, krijg ik nu een melding dat het niet doorgaat omdat die tank kapot is. En nou kan ik het verzettten naar eind januari op dinsdag, woensdag of zaterdag. Moeten we dus allebei nog eens extra vrij vragen en extra kinderopvang regelen. Heb nu m'n geld teruggevraagd, misschien dat ze dat willen doen.
@ Sjorsje dat is wel heel erg balen zeg Nou dit is het geworden hoor Tot vanavond!!! Bekijk bijlage 207022
Judith je ziet er toppie!! Eetse en veel plezier. Dat bolle toetje staat je wel goed hoor Petra: Wat een werelds gave baan heb jij volgens mij, wat zou ik graag zoiets doen,... Jem: Weer een leuek foto van je meisjes. Wat ben je toch verliefd op je kinderen, gek he? Elke liefde moet groeien maar de liefde voor een kind is er gewoon ongevraagd en intens. Delilah: Hoe is het met je schoonvader? Zouden we allemaal intelligente kindjes hebben? Hahahah bijzonder,...
Heb even bijgelezen, man wat gaan jullie weer als een trein! Morgen zal ik even reageren want mijn zoon heeft onthouden dat hij met mij onder dde douche mag vanavond. Gister wilde hij niet onder de douche weg en heb ik hem gezegd dat hij morgenavond met mij weer mocht. Nu ruikt hij aan me, trekt een vies gezicht en zegt: ieeehhh, jij stinkt.
En de mama's: Wat voor werk doe je? senior beleidsadviseur (zo klinkt het niet als de leukste baan van de wereld die het wel is , maar wil niet dat ik er heel herkenbaar door ben) Hoeveel uur werk je? 24 uur in de week ivm ouderschapsverlof, vanaf april weer 32 uur Wat voor opleiding heb je gedaan? ik heb psychologie gestudeerd Heb je een bijnaam?koosnaam? verschillende, oa lauwie Praat je wel eens over dit forum? Hoe reageert men dan? zelden, omdat ik het niet fijn vindt als mensen meelezen Is je kinderwens volbracht? ja! Waar ben je bang voor? zoveel! Om naasten te verliezen/ dat ze ziek worden. bij mijn gezin denk ik daaraan door romy/ overleden zoon van collega, maar ben vooral bang om mijn ouders kwijt te raken. Verder de tandarts, voor grote groepen staan, fouten maken, ... Loop je op het moment nog ergens voor weg, waar je eigenlijk wat mee moet doen? kan niks bedenken, dus of er is niks of ik heb mijn kop goed in het zand Wat zou je graag willen bereiken op korte termijn? 14 kilo afvallen Goede voornemen 2012? die 14 kilo, al hoop ik dat het over 2 weken al iets minder is en wat strakker/consequenter zijn voor de kindjes, mn die grote Wat zou je wel met iedereen willen delen, maar is er nog niet/nooit van gekomen?ik ben vrij open en direct, dus zeg het dan meestal ook wel
En de mama's: Wat voor werk doe je? Ik ben secretaresse bij een bedrijf in de olie en gasindustrie. Ik zorg er voor dat de mensen in de buitendienst (die naar zon olieplatform gaan) kunnen reizen. Dus visa,inentingen,opleidingen enz. Ook de uren/veiligheid op sites en de website doe ik. (echt officieel vind ik het geen secr.baan.) Hoeveel uur werk je? 28 uur per week. Ene week 4 dagen andere week 3 dagen. Wat voor opleiding heb je gedaan? Ik heb communicatie gestudeerd alleen niet afgemaakt. Haha en ik ben volleerd boerin (agrarische school gedaan) Heb je een bijnaam?koosnaam? miepie Praat je wel eens over dit forum? Hoe reageert men dan? Niet vaak. Hou het liever een beetje prive Is je kinderwens volbracht? ja en nee...ik wil aan de ene kant wel maar aan de andere kant wordt het nu ook allemaal veel makkelijker. Waar ben je bang voor? Dat iemand die dichtbij me staat komt te overlijden. Heb al zoveel meegemaakt daarin en hoop dat het me voor lange tijd bespaard blijft nu. Loop je op het moment nog ergens voor weg, waar je eigenlijk wat mee moet doen? Geen idee haha... Wat zou je graag willen bereiken op korte termijn? Ik wil wat meer aan mezelf denken. Proberen om emotioneel wat sterker in mn vel te komen. Ook lichamelijk. Goede voornemen 2012? Afvallen en zie hierboven Mijn doel is echt beter voor mezelf zorgen. willen delen, maar is er nog niet/nooit van gekomen? Zou het niet weten. Zo gaan even een borrel nog halen bij de buren! De buurman is jarig vandaag! Kom dit weekend nog wel ff kletsen! En ben wel eens nieuwsgierig naar jullie kerstbomen???? Foto???
Toch opmerkelijk om te lezen dat we best nog meer kindjes willen in dit groepje,..Zie wel paar complete gezinnetje maar toch ook die graag een 3de willen. En Chantal natuurlijk een 2de, leuk! Ik ben al vana 7 uur bij de paarden en nu net thuis. Ik heb hem nu maar es binnen gehaald, het was onderhand een zeepaardje. Kon er slecht van slapen, een Belg is heel sterk maar dit was voor mij te veel van het goede (watje ben ik) Trusten allemaal.
Goedeavond! Ik ben terug van een avondje (verlaat) Sinterklaas vieren met collega's. We hebben een dobbelspel gedaan, erg leuk!
Gelezen maar vragenlijst zal straks even invullen! maarrrree Delilah??? Weer zwanger???? OMG, gefeliciteerd!!!
@DElilah, hahahhaha!!! Gefeliciteerd!! Die wens heb je redelijk lang 'verborgen' gehouden, toch? Wat dachten jullie huisje en alles op de rit, kom maar op nr 3. Leuk hoor!! @Juud, klinkt lekker en je zag er leuk uit! @Miepie, klinkt als een leuke baan!! Zo ga maar weer eens wat doen hier!