Haha, ik dacht een meid!! @Juud en Petra, leuk, waar gaan jullie heen? Niet druk, voorrang? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor.
Goedemorgen! Happy, hoop dat je begin februari een nieuwe baan hebt! Misschien vast andere sollicitaties sturen? Mocht dit dan toch niks worden, dan heb je iig nog iets lopen! Pp, ik denk dat ik wel snap wat je met prullen bedoeld. Ik stel me erop in dat ik niet veel doe op een dag met de kindjes. Vind het heerlijk om eerst in pyama te rommelen en lekker te knutselen en spelletjes te doen. En als de kindjes zelf spelen doe ik iets voor mezelf of in het huishouden. Ot is zich zowaar zelf aan het uit en aan kleden! Bedankt nog voor de felicitaties! Leuke dag gehad gisteren!
hihihi Giulia nam vandaag de telefoon op en mijn oma is aan de lijn, nu zit ze al 20 minuten te bellen haha zo grappig te horen. En ze verteld ook dat ze vanavond the Voice of Holland kijkt hahaha
Goedemorgen allemaal!! Ik sta niet op deze lijst, was dit de eerste lijst die er was? Grappig om terug te zien!
nee, ik heb zomaar een lijst opgezocht en daar moest ik al heel veel pagina's voor bekijken dus ik dacht doe het even gauw en mensen van het eind vd maand augustus kwamen er later bij
Goedemorgen! Juud nog geen rommelende buik? Ik ben vanmorgen lekker terug gekropen in bed toen Mark en Tess weggingen. Daarna lekker even onder de zonnebank geweest en uitgebreid gedoucht. Om 16.00 ga ik richting Rotterdam voor een avond feesten bij de vrienden van Amstel live!
@tess oo wat gezellig zeg! Nou ik zit op loopafstand van Ahoy Geniet er van! En nog steeds een BIB, gaat denk niet meer gebeuren vandaag
@ Happy: hopelijk word je aangenomen! dat ze je in de organisatie willen houden is natuurlijk super gunstig! @ Carmen: Veel plezier! @ Juud & Petra: Alvast veel plezier voor zondag! Hier een ren en vlieg ochtend achter de rug. Thomas heeft deze week CITO toetsen en de afsluiter was een formulier zoveel mogelijk zelf invullen. Dat formulier komt ook in het afscheidsboekje van de stagaire die volgende week voor het laatst is. Thomas heeft alles zelf ingevuld, met een klein beetje hulp van mij, dus hartstikke goed! Hij mag van de juf werkboekjes van groep 3 meenemen want hij is super leergierig momenteel. Hij is ook gelijk een stuk rustiger en liever. Jasper daarentegen is een ramp vanmorgen. Ik was bij de HA vanmorgen en ze vond m erg bijdehand en duidelijk al toe aan school. Toen ik zei dat hij pas na de zomervakantie begint zei ze dat het voor hem leuker zou zijn als hij eerder mocht, maar dat zit er niet in... Zometeen weer naar zwemles en morgenochtend proefzwemmen. Het valt helaas gelijk met de turnwedstrijd van mijn nichtje. Vorige keer werd ze 1e en het was erg leuk om te zien!
Wie kan mij helpen Op ons werk moeten we bezuinigen, en we moeten allemaal 2 suggesties opgeven. Wie heeft er een goed idee? Even voor de goede info nog, ik werk in een hospice.
@ tesske, ik heb vandaag een boekje gekregen met wat er allemaal gaat veranderen vanaf 1 aug 2013 op het reguliere en speciale onderwijs. Er veranderd nogal wat qua regelgeving. Ik ben nu op mijn werk maar zal als ik tijd heb het binnenkort even overtypen @ Juud, hou die b nog maar in de b hoor, wil je nog minimaal 1 keer hoogzwanger zien. weet je nog dat ik op de foto ging bij jullie toen ik bijna moest bevallen van suze?