Thyrza liep zojuist de halve kamer door om bij Wesley te komen de eerste echte lossen stapjes zijn een feit!
Ohhhh mooi die grote buik Ik wil ook weer zo'n mega-zwanger-pens! En bevallen, zo mooi allemaal! @ Juud, ik zal eens nadenken over bezuinigen...
Tyrza: Niet zo snel jij, mama wil nog even genieten van haar echt kleine meisje Juud/Petra: Pakezel! Hahahah op pad, waar is het Ahoy?? Leuk zeg, veel plezier,... Bezuinigen op eten en drinken voor personeel of krijgen jullie niks? En het bestuur zit er vast ook warmpjes bij, kan daar niks bezuinigd worden? CynthiaB hoe heb je dat nou gevodnen, je bent toch niet al die pagina's afgegaan?? Juud: heb jij nooit bij de rechtbank in Rotterdam gewerkt?
Wow, wat knap van Thyrza! @ Juud: Ehm... ik heb op de 31e gegokt he? Dus nog ff wachten ! @ Petra: Jeetje wat een buik haha! Je droeg wel mooi naar voren!
Wij zijn 'n half uurtje thuis en hebben snel wat frietjes gegeten. Autosalon van Brussel is eigenlijk hetzelfde als de AutoRai, veel auto's en motoren. Heenreis ging prima tot we bij Vilvoorde kwamen, daar vond iemand het nodig om zich voor de trein te werpen en toen hadden we 'n uur vertraging. Halverwege de middag gingen we weer richting huis (kindjes waren echt strontvervelend) en toen was het nog een groot drama op het station in Brussel. Allerlei spoorwisselingen en gemiste treinen, bah. Ben blij dat we thuis zijn.
@ Sjorsje, oh wat balen zeg lekker onderuit vanavond dan maar!! Ik zit hier me 2 kindjes die in de box zitten te spelen. Thyrza had overdag zo veel geslapen dat die nog niet moe is en Wesley heeft ijs met slagroom op na het eten en stuitert ook nog behoorlijk heen en weer hahaha... Ach ja, een keertje
Delilah ach als ze redelijk rustig zijn dan kan het ook wel 'n keer. Hier liggen ze nu op bed en ik hoor niks meer. Ze waren ook bekaf.
@ Sjorsje, ja die zullen wel op zijn na zo'n dagje ja! Nou, Thyrza wordt nu mopperig dus die leg ik zo in bed en Wesley is echt bijna hysterisch...
@ Jem, iets te snel ja het gaat allemaal al zo snel bij een 2e. @ Juud, ja waar ben jij??? Wij zitten hier aan de popcorn, Wes en ik
Sjorsje wat jammer dat jullie dagje zo uitpakte. Hopelijk zijn ze morgen alledrie weer helemaal gezellig. Zijn jullie peutertjes op het moment ook zo opstandig?? Myrthe heeft echt een grote mond, slecht luisteren en d'r zin door willen drukken. En tegenwoordig weer om 5.30 wakker! Hier trouwens de uitslag binnen van mijn huidbiopt en heb een vaatwandontsteking, onderhuids bindweefsel ontsteking en teveel witte bloedlichaampjes zaten er. Als ik ook maar enige gezondheidsklachten krijg moet ik gelijk het ziekenhuis bellen. Dit begon allemaal op 1 januari dus ik start gelijk het jaar goed!
Ik kijk tvoh net als de rest van NL hihi. En geen verandering maar ook geen regelmaat. @sjorsje morgen rustdag?
Eerst van de week nog even je huisje opruimen met de meiden he Juud en dan donderdag bevallen! Hier ook aan het kijken naar tvoh, ga nu lekker de partyhapjes in de pan gooien!