Jem, jeetje wat vervelend! Hoe kom je aan zoiets? En hoe kom je eraf?? Ik verbaas me de laatste 2 weken ofzo ook over dat ze dingen doet waar ik net nee van gezegd heb. Ik moet echt heel duidelijk zijn. Maar we hebben hier de laatste tijd heel weinig ruzie. Het escaleert niet meer in buien en er valt goed samen te praten. Al zijn de verwachtingen nog steeds niet altijd reeel. Ze wil nu bijv later geboren zijn dan jort . Hoe zou het met chantal en haar buik zijn? Wanneer had ze ook al weer een echo? Truste!
@jem jeetje dat je geen ontstekingsremmers krijgt zeg! Raar hoor! En Giulia had vanmiddag een idiote driftbui! Stampen, slaan, spugen etc....
Oke, het hele driftige hoort dus eigenlijk nu ook wel wat bij de leeftijd.. Myrthe was vanmorgen alweer om half 6 wakker en ze gaat dan ook echt niet meer slapen.. Vanmorgen aan haar gevraagd waarom het slapen dan niet meer lukt en ze zei dat dat kwam door teveel spulletjes op haar kamertje en ze moest nadenken over de boodschappen.. (alsof zij dat moet doen haha.) In ieder geval maar een boel speelgoed van haar weghalen vandaag en naar de zolder om te kijken of dat beter gaat. Ik ga dinsdag nog even naar mijn huisarts terug waarom er inderdaad nu even niks gedaan wordt want zei heeft de dermatoloog ook gesproken en wil er ook meer duidelijkheid over hebben. Als het een ontsteking is dan iets van een kuur en het is weg zou je denken en waarom gelijk contact op moeten nemen als ik me ook maar iets anders voel dan anders.. Wil dan toch wel even weten waar ze nu aan denken ipv nog 3 weken te moeten wachten. Ik ga nu zelf maar even het boodschappenlijstje maken zodat manlief straks de boodschappen kan gaan halen. Straks nog een taartje maken. Moet kikker maken dus die ga ik boetseren en dan in een soort van vijver met plantjes erop en kikker op houtplanken. Goedemorgen Lauwie
Hier geen driftbuien maar wel eens als ik nee zeg en toch doen. Gisteren wilde ze per see haar badpak aan toen we terugkwamen van het kdv maar ik word gek van dat duizend keer verkleden (ze doen het gerust 5 x op een dag) dus het mocht niet..... roos ging even naar boven en kwam terug met mijn bikini aan @ jem, klinkt heftig allemaal zeg, heb je er veel last van? @ sjorsje, jammer dat ze vervelend werden aan het eind. kwam het omdat het meer een grote-mensen beurs is? als je Jip aanwijst aan Suze en vraagt: "wie is dat" dan zegt ze Jippe Jakke en als je Janneke aanwijst Ook Jippe Jakke.... zo lief @ Deliah, wauw zeg wat snel, vind dat altijd zo'n grappig gek gezicht dat die hele kleine baby's al zoveel kunnen
Goedemorgen! Ik denk dat ik een van de weinige ben die niet naar TVOH gekeken heeft haha. Ik lag lekker in bad. Ik had geen zin om naar die engelse malloot te kijken. Ik deed nog wel mee met de thuisapp en had gestemd op Iris, dus dat had ik goed haha! @ Jem: He bah wat naar. Wat vaag dat ze niets doen. Die ontstekingen kunnen ze toch wel wat aan doen?! En teveel witte bloedcellen kan van alles zijn... Hopelijk kan de HA je wat meer duidelijkheid geven, ze zullen toch wel een vermoeden hebben wat er aan de hand is. @ Peuterpuberen: Helemáál geen last.... Pff. Ik weet dat Thomas ook lastiger werd op deze leeftijd. Sommige hebben gewoon nu al wat meer uitdaging nodig. Ik ben stiekem ook jaloers op Miranda en Laureen haha! Ik denk dat Jasper het geweldig zou vinden! @ Juud: Is het nog aan het rommelen meis? Om 11.45u moet Thomas proefzwemmen. Gisteren met zwemles ging het goed, dus hopelijk vandaag ook. Alles gaat altijd goed behalve het borstcrawlen, maar dat is de laatste keren wel goed, maar toch ben ik een beetje gespannen. Ik zou het zo sneu vinden als hij volgende maand pas mag ipv van volgende week.
Goedmeorgen! Wat is iedereen toch aan het taartenbakken Wij gaan vanmiddag simpel cake bak en veel beslag eten hahaha Vanmiddag gaat Angelo naar de boekenbeurs dus hebben we vrouwenmiddag @mar succes meid voor je grote zoon! Hier geen gerommel meer gisteren wel even gesext dus wie weet Pukkie is wel idioot druk veel drukker dan een paar dagen terug?
Goeiemorgen, Jem en de anderen, Jem, hier begon jort om 5:45 en van toen tot 6:45 onrustig en toen waren ze alle 3 echt wakker. Succes met je taartje! Klinkt leuk! Ik heb gisteravond ook een taart voor mijn nichtje gemaakt. Yes! Toch een kilo afgevallen deze week! En heb toch 2x taart gegeten, all you can eat japanner en gisteravond gesnoept. Zoek straks de lijst ff op. Nu eerst jort weer eens in bed zien te krijgen.
Petra, schattig! Marleen, succes met Thomas zijn zwemmen! Juud, fijne vrouwenmiddag! En cake bak ze! Delilah, ik dacht hetzelfde als petra: ziet er vast leuk uit zo'n kleintje aan de wandel! Ben benieuwd naar een filmpje!
Goedemorgen, Ik ben weer op m'n werk tot 17.00 uur. Petra ik denk dat ze te vroeg wakker waren en daardoor zo vervelend waren. Ze mogen op zo'n beurs ook in de auto's zitten en op de motoren klimmen en dat vinden ze leuk om te doen. Juud na de sex zijn ze toch altijd drukker? Tenminste bij mij toen wel. Heerlijk vanmiddag een meidenmiddag, geniet er nog even van. Vanochtend moesten ze om 7.30 uur uit bed omdat ze naar oma gingen. Ard, z'n vader en broer gaan het plafond in de keuken vernieuwen. Ik hoop dat ze al een heel eind komen vandaag. Alhoewel ze eerst heel veel weg moeten zetten, of af moeten dekken. En anders gaan ze morgen verder.
@Marleen; Succes voor Thomas @Delilah; Wat knap zeg! @Petra; Schattig @Sjudith; Fijne meidendag Hier een erg druk weekend voor de boeg. Gisteren na het werk een verjaardag, vandaag 2 verjaardagen en morgen naar een proeverij. Allemaal leuke dingen en dus ook niet zo goed voor de lijn Ik ben in totaal trouwens al 2 kilo kwijt en zal me ook eens op het lijstje er bij zetten.
Afvallen! Lauwie: plan -23,4kg, afgevallen -13,6kg, nog af te vallen 9,8kg deze week -1 kilo Joyce: plan -25kg, afgevallen 1kg, nog af te vallen 24kg Marleen: plan -14,3kg, afgevallen 2,4kg, nog af te vallen 11,9kg Miranda: plan -9kg, afgevallen -2kg, nog af te vallen 7kg Happy1980 plan -10,2 kg afgevallen -2,4 kg, nog af te vallen 7,8 kg Petrabr plan -14 kg, BIJGEKOMEN 1,2 kg nog af te vallen 11,5 kg AliekeLeppink plan -18 kilo, afgevallen -6,1 kg nog af te vallen 11,9 kg Lique80 plan -20kg, afgevallen -3,5kg, nog af te vallen 16,5 kg deze week -1 kilo Binna plan -18,5 kg, afgevallen -0,2 kg nog af te vallen 17,3kg Puck -15kg, afgevallen 0kg, nog af te vallen 15 kg
Afvallen! Lauwie: plan -23,4kg, afgevallen -13,6kg, nog af te vallen 9,8kg deze week -1 kilo Joyce: plan -25kg, afgevallen 1kg, nog af te vallen 24kg Marleen: plan -14,3kg, afgevallen 2,4kg, nog af te vallen 11,9kg Miranda: plan -9kg, afgevallen -2kg, nog af te vallen 7kg Happy1980 plan -10,2 kg afgevallen -2,4 kg, nog af te vallen 7,8 kg Petrabr plan -14 kg, BIJGEKOMEN 1,2 kg nog af te vallen 11,5 kg AliekeLeppink plan -18 kilo, afgevallen -6,1 kg nog af te vallen 11,9 kg Lique80 plan -20kg, afgevallen -3,5kg, nog af te vallen 16,5 kg deze week -1 kilo Binna plan -18,5 kg, afgevallen -0,2 kg nog af te vallen 17,3kg Puck -15kg, afgevallen 0kg, nog af te vallen 15 kg Duster: plan -9,4kg, afgevallen -2,4kg, nog af te vallen 7,0 kg
Afvallen! Lauwie: plan -23,4kg, afgevallen -13,6kg, nog af te vallen 9,8kg, -1 kg Joyce: plan -25kg, afgevallen 1kg, nog af te vallen 24kg Marleen: plan -14,3kg, afgevallen 3,1kg, nog af te vallen 11,2kg, -0,7kg Miranda: plan -9kg, afgevallen -2kg, nog af te vallen 7kg Happy1980 plan -10,2 kg afgevallen -2,4 kg, nog af te vallen 7,8 kg Petrabr plan -14 kg, afgevallen 2,8kg, nog af te vallen 11,2 kg, +1,2 kg AliekeLeppink plan -18 kilo, afgevallen -6,1 kg nog af te vallen 11,9 kg Lique80 plan -20kg, afgevallen -3,5kg, nog af te vallen 16,5 kg, -1 kg Binna plan -18,5 kg, afgevallen -0,2 kg nog af te vallen 17,3kg Puck -15kg, afgevallen 0kg, nog af te vallen 15 kg Duster: plan -9,4kg, afgevallen -2,4kg, nog af te vallen 7,0 kg - 2,4kg
Afvallen! Lauwie: plan -23,4kg, afgevallen -13,6kg, nog af te vallen 9,8kg, -1kg Joyce: plan -25kg, afgevallen 1kg, nog af te vallen 24kg Marleen: plan -14,3kg, afgevallen 3,1kg, nog af te vallen 11,2kg, -0,7kg Miranda: plan -9kg, afgevallen -2kg, nog af te vallen 7kg Happy1980 plan -10,2 kg afgevallen -3,1 kg, nog af te vallen 7,1 kg -0,7kg Petrabr plan -14 kg, afgevallen 2,8kg, nog af te vallen 11,2 kg, +1,2kg AliekeLeppink plan -18 kilo, afgevallen -6,1 kg nog af te vallen 11,9 kg Lique80 plan -20kg, afgevallen -3,5kg, nog af te vallen 16,5 kg, -1kg Binna plan -18,5 kg, afgevallen -0,2 kg nog af te vallen 17,3kg Puck -15kg, afgevallen 0kg, nog af te vallen 15 kg Duster: plan -9,4kg, afgevallen -2,4kg, nog af te vallen 7,0 kg -2,4kg
Ik vier vandaag mijn verjaardag en ga vandaag nog wel lekker snoepen, hoor. Hoop dat het volgende week niet terug te zien is op de weegschaal. Merk wel dat ik veel sneller volzit en dan eigenlijk al niet zoveel trek meer heb in lekkers.
@ marleen, veel succes met het zwemmen vandaag! ik wil nog even uitsloven Suze is thuis zindelijk. ze vind het echt fantastisch om op de wc te zitten. we doen nu alleen een luier om met slapen of als we weggaan en dat gaat vlekkeloos
@ Lauwie: Veel plezier vandaag! En op je verjaardag mag je best wat lekkers! @ Petra: Wow, wat knap van Suze! Goed hoor! Thomas wilde graag met papa naar zwemles. Hij mocht kiezen en papa was favoriet . We mogen nu alleen maar vanuit de kantine kijken en dat is super druk, dus ik ben thuis met Jasper. Die rent daar alle kanten uit en als ik daar ben wil ik wel graag Thomas zien. Mijn nichtje is aan haar 2e turnwedstrijd bezig. Vorige keer kwam ik voor het eerst kijken en werd ze 1e. Jammer genoeg ben ik er nu niet bij, maar heb vanmorgen wel een kaartje door de bus gedaan. Ze heeft een soort van faalangst en mag van zichzelf geen fouten maken , zo sneu hoe moeilijk ze het zichzelf kan maken. Ze heeft net CITO's gehad en binnenkort een boekbespreking, dus ze is doodzenuwachtig en dan nu ook nog turnen, dus ik ben benieuwd...