Augustus 2008 mama's deel 14

Discussie in 'De mama's' gestart door lique80, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Is dat de tuin van je huurhuis? Of heb je dat zelf gekocht nu?
    Ik vind het geweldig en wat een mooi huis ook!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tis een huurhuis en het is echt super! Ik heb een megatuin, ruime woonkamer, nieuwe keuken, douche en toilet, supermooie laminaatvloer uitgezocht! Helemaal blij! :D

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Set dat ziet er goed uit zeg.

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Mooi huisje hoor Set! Fijn dat er zoveel vanuit de woningbouw aan gedaan wordt! En een mega tuin is helemaal top!

@ PP: Goed bezig meis! Ben trots op je :D!

Ik had Thomas een brandweersirene beloofd voor op zijn fiets. Hij had vandaag 2 stickers verdiend voor het luisteren en opruimen. Ze hebben net goed gegeten, dus ik dacht ach vooruit maar... Jeroen wordt al helemaal knetter haha!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou hier zijn de kinderen niet zo braaf... Nou ja, Thyrza op zich wel maar Wesley............... Ohhhhh ik kan 'm af en toe wel wat! Zo irritant als kinderen niet luisteren en gewoon bal hebben aan wat je zegt!

@ Set, ziet er goed uit!

6. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Bal hebben aan wat je zegt?? Wasdah voor gezegde?;)

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    gewoon het gaat bal...het gaat kut...bal luisteren...vul maar in :D

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ach ja, vond "bal" een beter woord dan het woord dat ik in mijn hoofd had?!

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @PP: Goed bezig!

@Lique; Al iets over de operatie vernomen?

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb eigenlijk niks te melden :p
    maar nu weten jullie dat ik er ben haha

@ Lique, toch spannend hoor als zo'n kleintje een operatie moet
    @ set, mooi huis hoor, dat krijg je niet zomaar hierin de randstad

@ pp laat het even rusten, ook om je eigen gedachte te ordenen, ws ben je nu pissig en denk je er over een paar dagen anders over

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    LIque; al bericht over de operatie? Spannend hoor!

Lauwie; zoontje van mijn vriendin ligt nog in het ziekenhuis. Vannacht is het zuurstof teruggebracht en de verneveling terug van om de 3 uur naar om de 4 uur. Wel had hij weer flink gespuugd gisteren, maar gelukkig wel voldoende vocht door de sonde gehad. Ook zo nu en dan nog verhoging. Dus naar huis zit er vast nog niet in.
    Vind je afvallen zo knap!!!

PP; knap dat je mail naar je vriendin hebt gestuurd. Laat haar maar jouw kant van het verhaal horen. Dan ben jij duidelijk en kan zij als ze een echte vriendin is jou helpen met je ontwikkeling. Ik vind dat je al een supergrote stap hebt gemaakt hoor

Hier hele dag gewerkt. Raymond moest ook werken vandaag. Kids naar zijn ouders. Kwam thuis om kwart voor 7 met 2 hele moeie kids. Dus onder de douche gedaan, in bed gestopt en toen zelf chinees gegeten. En nu ga ik zo lekker zelf nog even douchen en relaxen.

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hoi Dames, de operatie is geslaagd! Als het allemaal goed gaat mag ze morgen naar huis!

@Set, ziet er goed uit hoor!!

@PP, groot gelijk, laat haar maar even lullen!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik wilde zeggen hier ook slecht luisteren, maar eigenlijk is dat mijn eigen schuld. ik dacht het is zo lekker weer, laten we na het eten nog even naar buiten gaan en dan daarna opschieten zodat ze toch vroeg in bed liggen.
    ot schoot niet op, maar dat is natuurlijk eigenlijk meer mijn eigen schuld dan..

nu is mijn vriend de hele avond weg en zijn ze allebei nog steeds wakker ondanks dat we ze er idd vroeg in hadden.
    ot zit te spelen maar jort is weer aan het huilen pfffffff
    denk niet dat ik vanavond veel tijd heb om mee te kletsen.

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    abonement. ben te moe om te reageren!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, jeeeehhhh dat is goed nieuws zeg!!

16. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Lique: Fijn dat alles goed gegaan is.

@ Alieke: Zielig hoor. Wel heel voorzichtig verbetering, fijn.

@ Lauwie: Door jou gestress worden ze dan vaak juist onrustiger, dat is hier ook zo. Hier hebben ze na het eten allebei die brandweer sirene gekregen. FF een kwartiertje gek doen en toen hebben ze m allebei netjes op de kast gelegd om in bad te gaan. Ik was vanmiddag boos geworden op Thomas, maar we hebben de dag toch weer leuk af kunnen sluiten.

Ik ga lekker douchen en maar eens proberen om wat meer slaap te pakken dan afgelopen nacht. Ik heb verbazingwekkend geen echte dip gehad vandaag, dus dan zal de klap morgen wel komen.
    Fijne avond meiden!

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Morgen al naar huis Lique, goed nieuws!
    Alieke nog niet zulk best nieuws. Wat kun je zulke bercihten slecht hebben al je eenmaal mama bent he? Elk kinderleed raakt je.

Oh Lauwie: dat is lullig wil je goed/leuk doen gaat het mis bij naar bedje gaan. Dat is jammer. Inderdaad geen stress.
    Jort wel wat beter inmiddels?

Trusten Kim!

Heb je niks te vertellen Petra, en ij maakt nog wel van de aparte symposia mee? Valt daar niks over te vertellen?
    Zag gisteren op tv een heel stuk over dat gehandicapten stiekem gecastreerd werden en ouders het pas na afloop kregen te horen. In de jaren 50 of hoor maar toch bizar.

Jem: Je kind al in de hevermout gejopt?

Marleen: weltrusten, mss functioneer je wel beter op weinig slaap?

Sjorsje wat ben je stil, niks te beleven met je 3 apen?

Morgen ga ik de Efteling onveilig maken en klein kapitaaltje uitgeven aan verlenging van mn abonnement.

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het eerste symposium gisteren over alcohol en drugsgebruik bij gehandicapten was erg interessant. Er waren mensen uitgenodigd vanuit verschillende invalshoeken waarbij je goed kon netwerken en informatie overbrengen.
    Zeker met het niveau waar ik mee werk (LVG = licht verstandelijk gehandicapt) is het moeilijk balanceren tussen gewoon experimenteren, want die kans moeten mensen ook krijgen en verslaafd raken

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Silke had vanmiddag met de oppas afgesproken dat ze zou stoppen met de speen. Ze was er heel stoer over, tot het moment daar was! Drama! Krijsen, roepen etc. Na een kwartier gillen ben ik naar haar toe gegaan en heb haar op schoot genomen om te kalmeren, maar ondertussen wel vol blijven houden dat ze echt die speen niet zou krijgen. En verteld dat ik en papa ontzettend trots op haar zijn dat ze nu al zo groot is en geen speen meer hoeft en verteld wie er allemaal nog meer trots op haar zijn. En dat werkte, ze is nu al een uur stil... Heb een tiendagenkalender gemaakt, van de oppas krijgt ze een kadootje als ze tien nachtjes de speen niet heeft. Na die tien dagen sturen we de speen op naar Spanje naar het babypietje.

Ze heeft ook nog eens krentenbaard, dus het is sowieso beter om te stoppen. En haar tandjes zijn ook niet mooi recht. Nou weet ik van Tymen dat dat wel weer bijtrekt, maar goed, hoe eerder hoe beter...

Maar het breekt mijn mamahart wel hoor, mijn dochter die me smeekt om haar speen....

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Naar bed gaan was geen stress hoor. Ik dacht alleen ze luistert niet totdat ik me besefte dat het tempo te hoog lag voor haar.
    De stress begon pas daarna. Het was om iets voor 22u pas stil hier en zelfs dat was van korte duur. Hoop dat ze nu echt allebei gaan slapen! Jort huilde en ot kon er ook niet van slapen en was ineens bang voor alles en ik was alleen thuis. Moest er na 2u gejank en ellende van janken en toen zei ot heel lief ik ben ook wel eens verdrietig terwijl ze over mijn wang aaide.

Hele avond niks kunnen doen van al mijn plannen. Ga nu dus ff wat doen.

Deel Deze Pagina