Augustus 2008 mama's deel 14

Discussie in 'De mama's' gestart door lique80, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Goedemorgen,

Puck, dat is jammer dat het haar maat niet is.

Petra, ja maar nog erger vind ik dat ik dingen schrijf over mijn kinderen (hoe ze zijn, wat ze doen, wat zezeggen, wat voor kwaaltjes ze hebben) die daar niet voor kiezen. Ik voel me eigenlijk wel schuldig daarover. Chantico had het ooit al over als je kind later beroemd wordt of er op een andere manier iemand alles over je kind te weten wil komen. Dan kom je dus een heel eind met naam en geboortedatum.. Daarom zou ik het ook zo fijn vinden om besloten te schrijven.

Veel vroege kindjes vandaag!

Meeters, veel plezier! En voor de rest ook fijne dag met heerlijk weer! Ik denk aan jullie op mijn werk ;)

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Juud kun jij je adres even pb'en?

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, pff, nou dan hoop ik maar dat mijnes niet beroemd worden, haha! En jij bent toch bijna niet te traceren! WAt zie je er prachtig uit zeg!!! En nog 5,5 kilo, je kunt het!!! Bikini? wat is dat ;)

@Binna, ahh wat naar van die wrat. Kon hij niet aangestipt worden? Wij hadden een aanstip afspraak voor Sam staan, maar vlak daarvoor viel hij er vanzelf af?? Nog nooit van gehoord, maar het gebeurde echt..

@Broeken, geen tips, hier een slanke den.

@Afvallen, ahhhhhh ik moet ook een hele harde schop onder mijn kont. Zit weer 1 kilo boven mijn onderschrift. Ach eigen schuld heb de sportschool al 2 weken niet van binnen gezien en gisteren voor het eerst weer gewandeld!

@Setteke, ohh wat heerlijk dat je dat kwijt bent zeg. En groot gelijk, nooit meer eraan. Prachtig huis krijg je!

@Juud, ohh wat fijn dat het lijkt te werken. Hopelijk wordt het alleen maar beter! Wanneer moet je weer te werk? Heb je al inzicht in dat zelf invulrooster gehad?

@PEtra, veel plezier vandaag.

@Meeters, heel veel plezier vandaag!

Jeeehhh ze hebben er deel 14 van gemaakt.

Verder gaat alles goed hier. Druk druk. Lekker in de tuin bezig. Met de hoge drukspuit stenen enz weer mooi maken. En dan is het zaterdag klaar en dan is het geen buiten weer meer, hihi!!

4. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik werd vanmorgen wakker en aan 1 kant stond mijn haar helemaal omhoog hihi, dus het wordt zo'n dag dacht ik gelijk...

Ik ga nog even wat in huis doen. En over een uurtje spullen pakken en naar Juud en de kids!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Mmm ik zie dat Juud niet meer online is. Iemand die het adres van Juud heeft?

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, je hebt PB

@Marleen, zo zit mijn haar altijd, hihi ;)

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Lique: het was vanmorgen wel heul erg hihi!

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    have fun meiden

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even ego:

Wat een heerlijk weer!! Manlief werkt thuis vanwege wisselstoring kon hij niet met ov dus da's gezellig. Na het eten gaan we samen op stap om inkopen te doen; helemaal zin in!

Wesley was vanmorgen heel vervelend en moest voor straf naar z'n kamer en inmiddels ligt hij al 2 uur te slapen, arm mannetje :( Thyrza ligt al vanaf 10 uur te slapen dus mama heeft de hele boel beneden al op de kop gehad en schoon en buiten de boel schoon. Boven ook bijna zover; heerlijk! Als ze zo wakker zijn lekker even rustig aan :D

Ik hoop dat jullie genieten van deze prachtige dag! En dat het super gezellig is (geweest) bij Juud, maar dat zal vast wel :D ik ga straks even lezen/reageren.

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik ben weer thuis!

Elio is echt een mooi ventje! En nog zo heerlijk klein!
    Giulia is echt een wijsneus!

We zijn lekker naar de kinderboerderij gegaan, maar Jasper was een beetje mieperig. Hij is ook in de auto in slaap gevallen, maar helaas met overleggen wakker geworden. Dat was dus een hazeslaapje!
    Jasper heeft het nog steeds over Leonie is lief en Giulia moest eigenlijk met ons mee naar huis haha!

@ Juud: Mijn tel is kapot dus kan niet meer whatsappen. Vanavond hopelijk een nw schermpje erop en dan weer bereikbaar...hoop ik!

Ik ga nog even lekker van de zon genieten!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wij zijn ook weer thuis. Yosyp en Jorja hebben ook heerlijk liggen slapen in de auto (Jasmijn trouwens ook, maar die moest er al wat eerder uit). Yosyp vroeg trouwens net wel waar dat andere meisje gebleven was.

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hebben jullie ook foto's?????

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo het was erg gezellig en lekker op de kinderboerderij geweest de kids konden even lekker rennen!
    En wat een prachtig weer was/is het!!!

De fotos komen nog ;)

@pp thnx voor de kleertjes echt keurig! Me happy :D

@sjorsje ben ook zeeeeer blij met je luiers :D

@mar ik ga vanavond de viooltjes (bloemetjes) buiten zetten haha! En wat heb je gedaan met je scherm?

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Juud: Hij was al gebarsten en ik heb een nieuw scherm bestelt. En met het eraf halen brak hij af. Mijn neefje repareert m hopelijk vanavond! (ik dacht dat natuurlijk zelf wel even te kunnen...).

@ Miranda: Als mijn tel het weer doet heb ik foto's haha!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad! Ben benieuwd naar de foto's!!!!

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wat leuk dat het zo gezellig was, ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!

Tess moest vanmorgen voor haar maandelijkse controle naar het ziekenhuis.
    Ze was niet aangekomen maar ook niet afgevallen dus dat was al heel positief want de afgelopen maanden viel ze alleen maar (verder) af.
    De longetjes klinken nog iets geïrriteerd maar al wel beter dan bij de controle de vorige maand.
    Medicatie afbouwen is helaas nog geen optie maar als het zo goed blijft gaan mogen we de controle van April overslaan :) !!!

17. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Nou Carmen dat is wel een beetje goed nieuws, wat kun je blij zijn met een maand geen ziekenhuis he? Heel herkenbaar!

Zo ik ben nu pas weer thuis. Meiden waren ook in slaap gevallen maar bij oma stond een aquaplay klaar en dat was dikke pret natuurlijk! Heerlijk 2 uurtjes in het zonnetje met water gespeeld.
    Vanmorgen was hartstikke leuk, genoten van een klein (roodharig) mannetje. De kids waren allemaal hartstikke lief en van kinderboerderij en gelukkige kids worden toch alle mamma's blij!? Ga deze fijn (poetsloze) dag afsluiten en op tijd naar bed van al die buitenlucht ben ik stiklui.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @carmen wate en fijn nieuws zeg!!

@pp ja ik ben ook dood op zeg!

De fotos zijn niet heel bijzonder hoor :p
    Heb ze even vlug bekeken, heb er hier 1 van rennende/spelende kindjes :D

Bekijk bijlage 232411

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  20. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Nou jaaaa wie dat grietje met dat spijkerrokje nou,...
    Ik heb ook nog foto's zal zo es kijken.
    Jasper en Leonie lachen man, die 2 hadden wel een klikje.

Ohhh Juud je poppies, zo lief!!

Deel Deze Pagina