Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik ben ook positief vertrouw hem alleen niet

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Kimm, leuk weer eens wat van je te horen. Ik begrijp dat je er met Hilbrand uit bent gekomen en dat hij morgen de kids meeneemt. Kan me goed voorstellen dat het pijn doet hoor, succes!! Ga je site even bekijken!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Begrijp ik, het is heel lastig!

4. Goedemorgen dames!

Even kijken of ik nog snel alles weet....

Schoentjes: heb er nog niet veel voor hoeven uitgeven aangezien Tygo nog niet liep. Gemiddeld aan de sportschoenen die ik voor Tygo kocht was de duurste denk ik 45 euro.... Maar weet ik niet meer zeker...
    Of ik 80 euro zou uitgeven aan schoenen.... Bij voorkeur niet, maar ik wil wel goede schoenen, dus als ze zo duur zouden zijn, dan is dat maar zo...!

Giro 555: Ik doneer niets. Moet zeggen dat ik dat eigenlijk bij dit soort rampen nooit doe, nog eerlijker gezegd kijk ik niet eens op tv naar dit soort dingen, want dat kan ik gewoon echt niet. Als kind heb ik al heel bewust nieuws en kranten buitengesloten omdat ik dat de hele dag mee kan dragen en van slag kan zijn. Toen ik nog iets meer geld had :)) Gaf ik geld een goede doelen voor dieren en ik geef altijd aan pink ribbon. Iedereen heeft denk ik een voorkeur voor zijn eigen goed doel.

@ schatje:balen meis dat het niet is doorgezet!!! Hopenlijk kan je snel verder...

@ rebbel: Veel beterschap met je meisje Luna!

@ linka: dankjewel!

@ denice: en heb je de eieren opgegeten?

@ juud en set: ik heb nu ook wel spierpijn aan mn scheenbenen... :( Oja en in mn billen, hahaha!!!

@ kimm: ik vind wel dat je jezelf heel erg het slachtofferrol toebedeeld. Ik weet niet de ins en outs van jou en bertram en daarom probeer ik mijn oordeel en mijn mening voor me te houden.....
    Maar ben het wel een beetje zat om steeds te lezen dat je ozo zielig bent omdat Bertram de kids wil of heeft.
    Ongeacht jouw gevoelens naar hem/ voor hem of zijn ouders, hij is hun vader en hij heeft het recht om ze te zien en jouw kinderen hebben ook het recht om hem te zien. Zij houden van hem, ongeacht wat er tussen jullie speelt. Dus ipv dat je loopt te klagen of miezeren, probeer voor je kinderen alles soepel te laten verlopen, zodat zij zo min mogelijk merken van de problemen die jullie samen hebben. Hiermee maak je je kinderen het gelukkigst.

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ lique

nee we zijn er nog steeds niet uitgekomen hoor. Bertram snapt en begrijpt veel dingen niet (of hij wilt het niet snappen en begrijpen). Hij heeft ivy woensdag even gezien en gisteren en vandaag hangt ze de hele tijd om me heen. heb geen 5 minuten rust. ook bij hem op de arm hele tijd kijken waar ik was. als ze even zelf ging lopen paar stappen en dan weer bij mij op de arm en hem amper aankijken.

ik ben van mening dat de kinderen recht hebben om hun vader te zien . omgekeerd ben ik er niet zo zeker van :oops:

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal,

@ kimm, wat leuk dat je weer eens wat van je laat horen, zal wel raar zijn zo zonder je lieve schatteboutjes om je heen.

@ linka, jeetje meid dat je nog steeds zo'n last van hoofdpijn hebt, heftig hoor! hoe gaat het met Jeslyn? Begint ze al een beetje met praten? Is myrna nog steeds zo gek op haar zusje?

@ Rebbel, tjongejonge wat een pech dat de kleine Luna in het ziekenhuis ligt. Ik zal voor je duimen dat ze heel snel beter word en jullie eens lekker een rustige periode mogen hebben

@ Sjorsje, geniet maar lekker van je meidendagje
    @ dv heel veel plezier

@ Denicepino, dat zal moeilijk zijn om nog een paar dagen te wachten op je 20 weken echo. Voel je je heel anders dan de vorige keer? Ik voelde me namelijk precies hetzelfde en bij Roos dacht ik zeker te weten een jongetje en bij Suze dacht ik het dus ook zeker te weten een jongetje

Roos heeft vanmorgen voor de allereerste keer in bad gepoept ;)
    Ze vond het zelf fantastisch, ik zat een partij moeilijk te doen en Andy kwam niet meer bij om mijn geklungel, dus:
    wat te doen als je kind in bad poept?

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Kimm, nou dat is vervelend. Maar maak het inderdaad zo makkelijk mogelijk voor je kinderen, ook al doet het jou pijn.
    Kan trouwens niet veel bekijken op je site, ben je veel aan het bijwerken? Zijn die badjasjes van mooie kwaliteit? En kan ik alle kleuren ook bekijken ergens?

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Petra, ach heerlijk als ze in bad poepen. Ik trek ze er altijd (gebeurd niet vaak hoor)gelijk uit, even afspoelen onder de douche en aankleden. Het is niet anders, haha!

9. @ petra: hahaha, die roos toch... !
    Tygo heeft het ook nog nooit gedaan, dus kan je niet zeggen hoe ik het zou oplossen, hoop ook niet dat ik er ooit een oplossing voor hoef te bedenken... :)
    Fijn zo'n kerel die je staat uit te lachen ipv te helpen ;)

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen,

heb niet echt veel bijgelezen :(

Het is rustig gebleven vannacht hier.. dus het is gewoon afwachten totdat de weeën terug komen of mijn vliezen breken..
    dit is echt helemaal niks..

Ben beetje teleurgesteld..
    en overal pijn van de weeën..

Hoop dat het snel weer op gang komt :)

kusjes

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik heb haar er nu ook uitgehaald en afgedroogd en even op de grond gezet (waar ze vrolijk verder ging terwijl ze luid: POEP, POEP riep)

@ Schatje, jeetje wat spannend zeg. Ik vind het erg fijn dat je ons op de hoogte houdt, slaap je nog wel een beetje?

12. @ petra: hihihi, lekker zo'n smeerdoos...
    HEb je de poep er met een netje uitgevist, hihihihi!!!

@ schatje: vervelend zeg... Lekker warm badje nemen? Helpt goed tegen een zeer lichaam...

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, lief dat je naar meiden vraagt, Jeslyn is helemaal dol op Myrna, als ze haar ziet gaat ze helemaal uit de dak! Prachtig! Myrna speelt ook heel graag met Jeslyn alleen af en toe heeft ze last van als Jeslyn steeds haar spullen pakt en ze wil ook rustig knutselen of op grond spelen met playmobil, maar dat gaat niet makkelijk, baalt ze wel ervan, kan ik me wel voorstellen, op dr kamer spelen is ook niet gezellig. Maar hoe ze samen omgaan, prachtig! Verder gaat goed met Jeslyn en hoofdpijn is idd niks, nu heb ik nog niks maar gisteren en eergisteren wel, ben benieuwd vanmiddag hoe me gaat voelen. tot nu gaat nog wel. Nu ik rustig aan doe gaat goed, afgelopen week druk bezig geweest, hoofdpijn gekregen, vaag he!

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schatje, nogmaals dikke knuffel. Kan me heel goed voorstellen dat dit het niet is, hopelijk komen de weeen snel weer terug. Alles al klaar in huis?

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Schatje, balen, ik ken dat....... heb 2 weken met 3 cm ontsluiting meegelopen.

Kimm, ik begrijp jou heel goed, maar misschien is goed voor Ivy als je haar bij Betram laat en jij lekker weggaan, als je erbij blijft blijft Ivy bij je hangen, probeer het maar om los te laten. Sterkte.

Ik heb vanmorgen bij peuterdans ingeschreven, leuk voor mij en Jeslyn. Ik moet proberen meer leuks doen met haar dan thuis zitten en ga ook proberen wat meer zwemmen. Heb nu nog ff tijd voor. Besef dat ik nog niet ff wil werken.......

16. @ linka: dat klinkt erg leuk, moet je ook doen, gezellige dingen met de meiden, super!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    En heb ook voor Myrna ingeschreven voor workshop voor kinderen. Wil ze dolgraag. Nou ben benieuwd allemaal!

18. schatje1

alles is klaar hier dus van mij mag het komen!
    Slapen.. we waren zo moe dat we gister avond om 20 uur in bed lagen en er vanmorgen om 9 uur pas uitkwamen.. en nog moe..
    haha

je slaapt wel wat lichter maar het lukt nog wel..

en helaas heb ik geen bad.. :(

kusjes

19. schatje1

nou meiden ik ga weer..
    ik hou jullie op de hoogte...

kusjes

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0