@Chantal, oja, dat zei je ja! Goed hoor die situps, doe je ze op de grond of op bed? Heb het ook wel gedaan, maar zakt weer weg @Schoenen aan binnen. Ligt aan het tijdstip, als ik weet dat we weggaan, gaan de schoenen gelijk aan en zitten ze zomaar de hele ochtend aan. Maar ook zomaar een hele ochtend niet. Verschil tussen zijn sloffen en schoenen is niet zo groot en alleen sokken vind ik te koud. Zo vergadering, gatsie, helemaal geen zin in
Dames waar kan ik goedkope goede ovulatietesten enz kopen, mijn vriendin wil dit aanschaffen, maar gewoon in de winkel, volgens mij kan het veel goedkoper!
@lique: ben 2 keer in 1 keer raak zwanger geworden door het setje van matcare van 12.95 zwemmen: mylan zwemt met oma ik kan niet zo goed tegen zo'n groep en dan elke week dezelfde liedjes haha schoentjes: binnen makkelijke, buiten iets stevigere. het liefts loopt hij op blote voeten maakt niet uit hoe koud het is
@ lique: ja goed he, over het algemeen op de grond, omdat ik het probeer overdag te doen, als ik het ben vergeten doe ik het alsnog in bed even met de knieën opgetrokken. @DV;dankjewel, wat attent van je! Hoezo op de pijnbank? @ DV en sjorsje: die foto trouwens van mams en jorja was erg leuk... Wat een lekkere bolle toet heeft ze! @ lique: zou het ook via internet doen, als je goedkoop ovulatietest ofzo intypt, vind je genoeg aanbieders...
Ik merk ook dat Tygo liever in de blote kont loopt, hahaha! Als ie dan in bad is geweest of nog moet, kan ie niet waarderen als ik hem later aankleed, hahaha!
Setteke, laarsjes zijn ook binnen, moest jij handtekening zetten? Ben zeer tevreden over! Ja die kaartje van webwinkel heb ik ook gehad, haha! Zwemmen, nou ja ik ga pas zwemmen als wij kunnen. Peuterzwemmen wil ik dolgraag doen, kwam steeds niet uit, gek he! En meeting, als ik vervoer heb kom ik en neem hapjes wel mee. Alleen met Jeslyn, maar Jenny heeft in jouw woonplaats dan een station?
geven jullie kindjes ook al aan dat ze hebben gepoept of moeten poepen?? Britt komt vaak naar me toe als ze moet drukken, ze voelt het dan echt aankomen, maar ben tot nu toe altijd net te laat voor het potje of de wc. Wel knap vind ik het.....en als ze stilletjes ergens heeft zitten drukken, komt ze het me daarna zeggen.....hihihi Ik hoop dan ook dat ik haar straks zindelijk heb, is wel jong toch????
De controle bij de GYN was weer goed. Zoals gisteren al duidelijk werd, gaan we dus een gewone bevalling proberen. Met als verschil dat ze me niet zo lang laten tobben als de eerste keer. Dus ziet het er naar uit dat het toch niet lukt, dan krijg ik een KS. Onze kleine is nog niet ingedaald en ze wilde niet kijken of er al iets aan de gang is, omdat ze hier in 't ZH voor de 40 of 41 weken toch niet ingrijpen. Blijft dus afwachten
ik ga hier afsluiten en gedag zeggen om 2uur ga ik lekkr naar huis tot vanavond en anders vast morgen wel toedeloe
Ik zie het aan Ise als ze bezig is (of ik ruik het als ze klaar is ) en dan vraag ik 'heb je een poepbroek?'. Soms zegt ze dan 'ja', maar ook niet altijd. Een tijdje terug dacht ik even dat ze het aan ging geven, toen kwam ze opeens een paar dagen achter elkaar aan naar me toe: 'poep!'. Maar dat is weer opgehouden. Zelf aangeven dat ze gepoept hebben is volgens mij wel stap 1 van zindelijk worden! Knap hoor!
Sil roept altijd keihard Neehee! als ik vraag of ze gepoept heeft. Ze loopt liever met een vieze broek dan dat ik haar verschoon.... Terwijl ze dondersgoed weet wat bah is! @ Linka, ja ik moest ook tekenen. Staan ze Jeslyn leuk?
Als ik Laureen vraag of ze gepoept heeft, kijkt ze achterom naar haar billen en zegt dan: NEE poepie!!!!!haha Dit doet ze bijna iedere keer. Ook als er wel een verrassing in haar luier zit. Ik zet haar wel regelmatig evenop de wc, en wachten we op een op een pasje. Die meestal komt als Laureen nog even zónder luier door de kamer loopt. haha
dat poepen geeft emy ook al een tijdje aan. en dan moet ik ook echt meteen reageren. anders dan is het te laat en dan zegt ze "bah poep stinke !!!"en haalt ze zo der neus op . maar meestal beland het in de wc toch en vind ze het super om door te trekken en te zwaaien ernaar hahahaha.