Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Chantico: ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel verschil is tussen psz en kdv.
    Ze leren er om in een kring te zitten, naar elkaar te luisteren, naar de juf luisteren, samen te spelen, op je beurt wachten enz.
    Denk dat veel van deze dingen ook bij een kdv aan de orde komen.

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Dwaze Vader, suc6 met je beoordelingsgesprek! Wilde dat ze die bij ons eens hielden zoals het hoort, en niet eens in de zoveel jaar... laatste gesprek was april, volgende zou toen in november worden... dus... het is februari. Of zouden ze dan november 2010 bedoelen? l;) :p

@Jenny, dankje! Ben alleen bang dat het weer veel te ver weg voor me is, waar woon je eigenlijk?

---

Nou, mijn vader komt vanmiddag niet langs, ligt nu thuis op de bank met een knallende koppijn.. ach, geeft niet, is geen haast bij, dat scheelt! Kan ik alles nog ff goed overdenken.. ;)

Xx

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn heeft maar 1 schoentje aan gehad om te passen, maar straks beiden (ik moest natuurlijk ff haasten om Myrna weg te brengen en nu ligt ze in dromenland) en maak zo foto natuurlijk :)

Als ik poepie ruik vraag ik aan haar ook met gebaartaal heb je gepoept en zegt ze poepiee! Haha!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daarom Miranda, vele ouders sturen kinderen niet naar PSZ als ze naar KDV gaan ;) (ik ken vele die naar KDV gaan en zoals hier Mamma Martine ook heeft, KDV en PSZ doen samen en ook BSO)

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    AAiii da's jammer QB, idd lekker goed erover nadenken en met hubbie erover hebben ;)

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Thanx voor je reactie! Ja, ik denk dat Ise dat op de opvang ook wel leert.

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    queenbee: ja cothen vlakbij utrecht

miranda: nou wilde er eigenlijk een vossenjacht van maken, met gps locaties enzo leuk man haha

ik zal iedereen een keer PBen

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Linka, tja, hubbie zegt dat ik het toch zelf moet beslissen. Ach, denk ook wel dat ik het doe hoor, en ik doe het dan toch alleen maar op de dagen dat ik vrij ben.

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Moet je vooral doen meis ;)

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik ook!!!:D

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Schatje: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bradley! Fijn dat alles goed is gegaan!

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    schatje van harte met jullie zoontje bradley, geniet er van met jullie gezinnetje!!!

haha bij mij in de leer, zeg maar wanneer hebben jullie zin om te komen?? gezellig! een kleine meeting is ook leuk, maak ik wel een taartje

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    .. jammer hoor! Zal best gezellig worden, zo'n 'mini'meeting!

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Set wat een leuke foto van sil met d'r laarsjes! Vind ze wel erg zilver hoor.. :$

QB, ik zou samen gaan doen met je vader..is een super aanbod als ik dat zo lees en jullie band is goed toch?

Lauwie, heeft de HA al terug gebeld?

Duster, zie je het zelf ook wel zitten om tot 41/42 weken door te lopen??

Miranda, zie je nou aan Laureen dat zij veel gedrag van haar zussen kopieert?

DV, hoe ging je jaargesprek?

Shanai, ik duim dat het deze maand raak is ( of had ik dat al gezegd..? ) wil je met ons delen wanneer je kunt testen?

Tess en ik zijn vanmorgen even naar de stad geweest, kwam nog een collega van me tegen met haar kleine meid dus daar nog even gezellig mee gebept.
    Daarna saampjes een broodje gegeten bij La place en weer verder geshopt.
    Dit keer eigenlijk alleen kadootjes voor anderen :D
    Ooh ja en een witte broek van Noppies voor Tess

15. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Mik: Jee wat schrikken zo'n ongeluk! Voel je je weer wat beter inmiddels?

@ Rebbel: Succes met Luna, ik hoop dat het geen Kiss is...

@ Chantal: Jeeeejjjj dat je weer in je broek past! En wij hebben ook niet aan babyzwemmen gedaan, gaan wel soms met hem zwemmen...

@ Setteke: Leuk laarsjes, leuke foto!

@ DV: Hoe was je gesprek?

@ Lique: Hoe was de vergadering?

@ Lauwie: Werkse!

@ FF: Hij geeft het heel soms aan. Laatst pakte hij al een luier en doekjes en legde dat op tafel en idd hij had een vieze luier...

@ Noura: Ja lijkt me leuk!

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chantal ik heb dinsdagmiddag de afspraak bij de longarts.

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Klinkt gezellig! En ik kan dat ook vaak niet laten hoor, "moet" ook altijd iets kopen;)

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Klinkt toch wel erg gezellig die meeting de 20e.. ik had me voorgenomen niet te gaan maar nu twijfel ik toch wel.:(

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi nou wie bij mij wil meeten is welkom hoor
    ik kan alleen op vrijdagen niet
    op andere dagen door de week normaal gesproken wel

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Erg he.. ik baal soms eigenlijk van mezelf.
    We willen graag met de keuken bezig en dus had ik met Mark afgesproken dat ik mijn loon daarvoor opzij zou zetten.
    Dus had afgesproken in ieder geval deze maand niets te kopen wat niet nodig is, maar dat ging me meteen vorige week al mis toen ik in de stad liep.
    Heb een jurkje gekocht van metro kids company u.s.a ( 87,50 ) een vestje van beebeelove ( 29.99) kniekousen ( 19.95) en laarsjes ( 80.00 ) voor Tess terwijl dat kind gewoon de kast bomvol met kleding heeft..zoveel dat ik genoodzaakt was om nog klerenhangers te kopen ( heb ik toch iets gekocht wat nodig was.. ;) )

Deel Deze Pagina