Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Tesske, ze vonden 'm wel iets te zwaar ja, maar niet zorgwekkend ofzo. Ze zei alleen meteen dat je dat vaak ziet bij kindjes die niet te veel eten maar wel de hele dag sapjes drinken.

Hij mocht inderdaad de hele dag door lauwe thee of water drinken en af en toe een sapje.... Ik dacht dat er niet zoveel verkeerd was aan appelsap of sinaasappelsap...

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Chantal neem je dan een stukje taart mee naar het twentse land? Dan kom ik wel een latte drinken :D

Juud, lekker 3 dagen vrij! geniet ervan meis.

Tess ligt al ruim 1,5 uur in bed te kletsen/spelen.
    Ze begint nu te mopperen dus zal haar er maar uit halen, geen slaapje gedaan dus vandaag.. misschien dat het dan toch niet door de ruikertjes kwam?
    Bah krijg alweer hoofdpijn, komt vanuit mijn nek opzetten :(

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, lekker zeg! Wel van genieten he!

@ Tesske, als ze maar wel lekker rustig ligt en speelt heb je zelf in ieder geval wel even rust gehad :D Wesley is ziekjes en die slaapt al sinds ik uit m'n werk kwam. Hij zal het wel nodig hebben... Hij slaapt eigenlijk altijd wel overdag. Slaat Tess wel vaker d'r slaapje over overdag?

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oh, Wes word al wakker :D m'n man gaat 'm halen... Nou, dan ben ik weer weg. Ff knuffelen met m'n ventje.

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ delilah, pfff het is wel druk hoor deze dagen!
    Komt door Shireen :p :p hahaa :p
    Ik kan je niks zeggen over veel drinken, die van ons drinkt amper ;)

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, mooie cijfer en als ik dat zo hoor, moet ik me zorgen gaan maken denk ik... Djim is denk ik zwaarder en net zo lang. Maar hier geen sapjes... we zullen zien. Heb nog geen oproep gekregen, ze zijn niet zo snel hier denk ik!

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tess er komt een tijd dat je terugverlangt naar het spek! haha en hier ben ik bij saf blij als ik er wat in krijg

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Tesske, jazekers, daar is niks mis mee. Ga het ook wel doen denk ik.. ;) Enne, dat shoppen voor iedereen behalve jezelf.. erg herkenbaar hoor!

@Juud, you've got PB!

@Deli, Britt drinkt ook veel, voornamelijk roosvicee.. drinkt zo op een dag 3 bekers leeg, en de restjes van Jamie's drinken er nog bij..

@Vieze luiers, als Britt gepoept heeft, en ik vraag dat haar, dan zegt ze 'poep! ieuw!' en knijpt ze haar neus dicht..

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Tesske: ik hou ook wel van dure kleding maar heb hier natuurlijk 3 meiden om voor te shoppen.
    Dusssssss dat worden iets minder dure kleren. haha

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja dag juud, geef mij maar weer de schuld haha

delilah: misschien is zijn suiker laten testen? 13 kilo wow, had vanochtend mylan op de weegschaal en die muppet haalt nog steeds de 10 niet haha

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tess, wat een prijs zeg.....maar als je mooi vindt moet je ervoor gaan ;) Maar als Tess 3 of 4 of 5 jaar oud is en gaat buiten spelen en komt met kapotte kleren binnen, wat zou je dan doen? Is veel te zonde voor geld, maar ik snap je het wel dat je niet van houdt dat vele hetzelfde mee lopen. Ik ga voor Villa Hap, vind zo mooi daar en niet te duur en Name it ook. En Benetton, heerlijk! En ook H&M kom ik daar graag.

Juudje, hoe is het met jou?

Noura, leuk he om lesje te geven ;)

En ik heb foto's gemaakt van laarsjes, is wel beetje groot, maar ze vindt prachtig!

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Delilah: Laureen drinkt in vergelijking met de andere 2 meiden hier behoorlijk veel.
    Ze krijgt meestal roosvice of een klein beetje ranja door het water.
    En net zoals Britt, ook de restjes van overgebleven drinken. haha

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Silke drinkt volgens mij niet heel veel. Eens even kijken. Een fles melk met bambix erin, over de hele dag ongeveer 1,5 beker roosvicee (in haar beker past 200 cc) en een flesje yoghurtdrink waar ze tussen de 75 en 150 ml van drinkt. Tijdens het warm eten mag ze wat water als ze wil en dat drinkt ze ook wel. Maar dat is meer uitzondering dan regel. Weet je wat de pest is met sapjes? Die barsten van de suiker. Als je hem bijvoorbeeld liever iets anders geeft dan roosvicee dan zou je ook die pakken Roosvicee 50/50 kunnen geven. Daar zit niet veel suiker in. Of je verdunt vruchtensap met water. Nadeel van veel suiker is ook dat het de honger bederft. Mijjn broertje at vroeger ook bijna niks maar zoop wel zo een pak yoghi weg. Logisch dat hij geen honger meer had!

Arme Sil. Ze had net een bloedlipje. Ze wilde niet in de fietsstoel en tijdens het geworstel om haar erin te krijgen kwam ze met haar lip op het stuur. Eerst niks te zien, maar toen ik bij de PSZ kwam dus bloed. Maar deed blijkbaar niet veel pijn, gelukkig!

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Juud: geniet van je vrije dagen meid.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeslyn krijgt hele dag roosservicee en warme melk smorgens en savonds. En yoki, heel weinig, halve oefenbekertje per 2 dagen of 3 dagen. Of niks in 1 week!

Dus wel veel meer dan Myrna!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, knuff voor Sil!

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik vind Vingino, Barbara Farber, Mexx, Name It, Noppies, BFC heel mooi voor mijn meisje, maar dat kunnen wij echt niet betalen. Heel af en toe koop ik iets tweedehands. Dus ik shop wel bij winkels waar alle kindjes kleren van hebben. Gek genoeg kom ik nooit iemand tegen waarvan het kind in dezelfde kleren loopt als de mijne. Maar als ik geld heb zou ik er ook veel meer aan uitgeven.

Voor de Jottum-liefhebbers, C&A heeft nu een lijn die lijkt op Jottum. Veel betaalbaarder!

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ach die arme Silke.

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Arme Sil.

Lianna en Yosyp krijgen altijd diksap (of zoals Lianna zegt dikke pad).

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ze sliep eigenlijk al een hele tijd helemaal niet meer overdag.
    Nadat ze rs virus had gehad in december sliep ze weer in de middag maar dat was helaas na 2 weken ook al weer afgelopen.
    Nu heeft ze ruikertjes van de homeopaat en die lijken er ook voor te zorgen dat ze wat slaperig word want de afgelopen 3 dagen deed ze zowaar weer een dutje maar vandaag dus weer niet.
    Knuf voor Wesley!

Deel Deze Pagina