Schatje, gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet lekker met z'n 4tjes. Sorry heb het toch te druk, probeer het zo veel mogelijk bij te houden, maar lukt toch niet echt sorry! Wel even een vraag, Een vriendin van mij waar ik morgen heen ga, heeft haar rug gebroken. Wat zou ik als cadeautje mee kunnen nemen? Zie het niet echt zitten om bloemen of fruit ofzo. Hoe is het verder hier? Groetjes en een fijne avond
Haha, Ise draagt veel tweede(derde/vierde?)hands die ik geleend heb van vriendinnen, dus dat is ook meestal uniek op het kdv
Woooow Carmen wat een geld :O daar koop ik half MP voor leeg Maar ik neem aan dat je het ook kunt betalen Al zou ik het willen ik kan het niet eens betalen... Heb je een foto van je dame in deze out-fit? Ben erg benieuwd nu @ Linka, wat een schatje zeg! En die kleertjes zijn toch prima bij die laarsjes? Laarsjes zijn niet mijn smaak maar staan wel leuk bij je meisje hoor!!! Hier op het menu, aardappelen, varkenslappie en bonen met kerrie en knoflook en wat madam Jeanet
4e hands?? 8) hier soms 6e hands, ben ik orgineler @ Chantico, ooei pijnlijk! Mss iets om haar lekker in te smeren? Goede cd? Zoiets? Bedsokken
Happy, Juud bedoelt jouw hierboven! Misschien een goed/leuk/spannend boek of een dvd ofzo om de tijd in bed mee door te komen? Al die merken van kinderkleertjes die jullie noemen, ik ken de helft niet 8)
oja haha bedoelde happy Ik ken ook maar een paar merken , Ik had een tijd terug een truitje in een zak gekregen kleertjes die ik als pyamatruitje wilde doen...blijkt ie van Christian Lacroix te zijn kost nieuw geloof ik 80 eurie hihihi
@ lique: en hoe bevalt de tv? Wij hebben een digitaal pakket van ziggo. Ze hebben verschillende keuzepakketten met film of sport. Wij hebben geloof ik sport. @ carmen: ik snap je punt meid, en hoop ook voor je dat ze hier niet moeilijk over gaan doen. Hopelijk voel je je over een paar dagen weer een stuk beter. leuk idee zeg! ga vanavond eens opzoeken hoe ver we moeten rijden om halverwege af te spreken en of daar dan iets leuks in de buurt is. Ik heb gisteren spruitjes gegeten, gebakken in knoflookolie. Nou ik kan je vertellen dat ik spruitjes echt niet te eten vind. Maar op deze manier waren ze ook nog erg lekker. Bedankt voor de tip Mijn moeder doet best wel veel met fayenna als ze oppast, maar ze blijft wel rondom haar huis. Dus alles wat op loopafstand is eigenlijk. Ze gaat niet graag met fayenna in de auto of op de fiets weg, dit durft ze niet. Mijn moeder heeft veel dieren dus daar is ze vaak samen met fayenna mee bezig, of in de speeltuin, wandelen met de honden, naar Intratuin, naar het winkelcentrum. Hier in het dorp is inderdaad het KDV als zorg en de peuterspeelzaal als voorbereiding op de basisschool. Beiden zitten in hetzelfde gebouw dus kinderen die hier al naar de kdv gaan worden intern op en neer gebracht naar de psz. @ Dwaze vader: de automatische deurvergrendeling is kapot, en voor 400,00 kunnen we weer op de afstandsbediening duwen zodat de deur open gaat. @ alieke: eerst kon je het altijd beter volgend he? Heb je het ergens drukker mee gekregen? @ chantal: een tijd geleden vroeg volgens mij alieke? Wie er in 2010 voor een kindje gaan. Ik heb toen in mini letters geschreven dat wij daar ook bij horen. Wil het eigenlijk niet zo aan de grote klok hangen. As iedereen steeds vraagt en?en?en? raak je alleen maar gefrustreerd van @ denice: fijn dat alles goed was op het CB met emy. Hoe wil je dat na de bevalling gaan doen met die cakejes? Ik zie je al in de keuken staan bakken als kraamvrouw met een babytje en emy om je heen @ arri: hoe gaat het nu met Hanne, is ze al weer beter? Heerlijk dat je zo van je meisje kunt genieten @ lauwie: die brief over q koorst hebben wij ook gehad. Houdt haar maar goed in de gaten, maar ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken Ben benieuwd of je het boek baby in de spiegel wat vind. Lijkt me wel een interessant boek @ mik: jeetje zeg wat zul jij geschrokken zijn zeg, gelukkig hebben jullie niks meegekregen @ juud: ik duim voor jullie meid @ setteke: linkje is www.marionpeetenfotografie.nl en dan links zwanger1 en dan foto 20 tm 24 @ Petra: heerlijk uit eten samen, geniet ervan @ QB: spannen je eerste opdracht! Wil je hier echt je werk van gaan maken of blijft het hobby? @ vogeltje: nou ja zeg wat een verhaal over de buurt bij jullie. Kan me voorstellen dat je hier alles behalve blij mee bent. Hoe gaat het met je man? Heb je een website van je cupcakes? @ schatje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje bradley! Heel veel geluk gewenst met jullie viertjes! @ rebbel: hopelijk kan de oteophaat helpen. Hoe gaat het je af met 2 kleintjes? En ben je zelf al weer volledig op de been?
shanai ik weet nog niet precies hoe, maar ik denk dat ik wel de tijd ga vinden daarvoor. me moeder komt ook een paar dagen hier om mij gezeldschap te houden overdag en ze vind het super leuk met die kleine dan erbij EN emy. dus dat gaat helemaal goed komen ik vind de tijd wel. zoveel werk is het niet. alles in een kom beetje mixen en dan uitrollen, uitsteken, op plakken suiker dingetjes uit de verpakking halen opplakken en klaar kenny is naar een uitzendbureau hahaha hele week heeft hij nog niet kunnen werken bij het verhuisbedrijf bij een andere uitzendbureau. en nu belde ze hem op van een ander uitzendbureau van zoek je nog altijd werk? kenny zo van ja nog altijd. dus die vrouw vertellen dat tie 40 uur kan werken in een magazijn hier in kerkrade ( dichterbij en het werk wat hij altijd al deed naast vrachtwagenrijden) is wel 2 ploegen dienst, hij krijgt meer betaald dus. ene week is van half 8 in de ochtend tot half 4 in de middag en andere week is van half 4 in de middag tot half 12 in de avond. nou ik vind het allemaal best als hij het wat vind dan mag hij beginnen morgen. bij het verhuisbedrijf kan die dan stoppen als hij wil ( is ook verder weg nog eens en de collega's doen nog altijd raar tegen hem) dus ja hij is nu daar om te kijken of er voordelen aan zijn. ben wel blij nu hihi.
Denice, hopelijk is dit werk meer geschikt voor 'm. Shanai, ik vind jouw reageeracties altijd zo knap. En ben benieuwd waar je mee aan komt voor meetoptie.
@Shanai, tv is top. kids zitten nu Bumba van youtube te kijken, op de tv. Dat is toch een mooie feature. @Happy, jemig rug gebroken, pff. Cd's, luisterboek, boek, tijdschriften. borduurset, pfff geen idee.
Heyyy @petra hoop dat jullie lekker gegeten hebben @Qb wat superr @linka hoop dat jullie ook lekker even weg kunnen @Lauwie hoest nu met Otje @Vogeltje jeetje wat een raar gedrag. en ook niet profesioneel pfff. en heerlijk he hoe ze gaan dansen. wow wat een super nieuwsss Schatje gefeliciteerd met je zoontje Bradley @chanal wat fijn dat je mannetje goed geslapen heeft. daar knapen ze ook altijd van op @Rebel hee wat leuk wat van je te horen. wat sneuw da je meisje zo'n last van krampjes heeft @FF geniet maar van je verlof 8) @lauwie vindt juist goed dat jet het zo gezegd hebt. alleen maar duidelijk. @Setteke ze zijn gaafff @Jenny goed plan van die hapjes. ik gaat even denken @chantico ik ben van mening dat het niet nodig is dat een kindje wat 2 dagen naar een kdv gaat dan ook naar een psp gaat. zodat het daar dingen bij leerdt. ze leren daar niet heel veel ander dinen als bij ons. (wij werken zelfs met de zelfe methodes en mappen en alles als de psps) @linka je zou nog steed mee mogen rijden hoor. alleen moet je dan wel in het midden tussen twee auto stoelen in. wel en ruimen auto. zeg het maar @testke Silver eet op haar brood smeerkaas smeer worst. plakjes wordt. geraspte kaas. apelstroop. tussen door bisckwietje soepstenge. (soms met kaas er op) rozijntjes. fruit voor al druifjes @linka wat een gave laarsjessss jeetje dames ben gewoon 1 uur bezig geweest met bij lezen8) ken het even minder ga nu eerst maar eens plassen
hahahaha ja dat is goed, ik ben in maart ook nog eens jarig! alleen doe ik daar niet echt aan, ik ontkom er net niet helemaal aan helaas ik ga morgen eens kijken naar een datum... eerst vanavond werken en morgen ook.... linka leuke fotos zeg en super die laarsjes... en dat knipje, leukkkk waar heb je die vandaan??
happy wat erg zeg je rug breken ja ik zou dan ook iets leuk willen geven. mischien een tijdschriftabbonement? daar heb je ook leuke cadeaubonnen van? of een leuke serie op dvd? als je daar van houd, maar ik merk op mijn werk dat dat echt een hit is op het moment. desperate housewives, gooische vrouwen, greys anatomy, the oc, prison break enz enz.... gegarandeerd uren kijkplezier
Ik heb trouwnes nog weer een paar dingen op mp gezed. waar onder ook zomer jasjes mt 86 Advertenties van sabrina uit Krommenie , Noord-Holland - Marktplaats.nl
wij hadden spaghetti op het menu.... nou ja ik niet want moest haasten eerst naar het ene werk en ben nu op het andere werk. en heb toch wel een beetje honger nu... half 10 ga ik dus aan de spaghetti
@ Happy, oh bah een gebroken rug lijkt me geen pretje! weet natuurlijk niet wat je uit wilt geven maar misschien is een leuke dvd een idee? @ Setteke, kan me voorstellen dat jullie het geld niet hebben voor die kleding. Is ook niets mis mee toch? Ik zou ook zeker genoegen nemen met minder als wij het geld niet zouden hebben, en Sil ziet er toch wel altijd naar je zin uit lijkt me? @ Linka, die lijn van de C&A staat die online ergens? Kom eigenlijk nooit bij de C&A namelijk en ben wel benieuwd. @ Menu, hier was het aardappels met spinazie en vissticks uit de oven. @ Chantico, haha nou nou Tess loopt er ook niet altijd als een 'goois meisje' bij hoor Mijn broertje zegt altijd.. Tess lijkt wel een voetbal vrouw en er word me ook regelmatig de zin 'beter verwend dan verwaarloosd' naar mijn hoofd geslingerd. Maar nogmaals.. tess heeft ook genoeg gewoon spul van bakkaboe in de kast hangen. En als je er geen problemen mee hebt dat je meisje in 2e hands kleding loopt is het toch prima? Ik zou het ook niet zo heel erg vinden (mits het mooi spul is) Mark vind het echter vreselijk en wil het dus ook niet hebben. @ Sjudith, heb nog geen foto van haar in die outfit. Ze krijgt het morgen aan dus zal dan even een foto maken Maar ook als je het zou betalen zou je denk ik wel andere kleding kopen of niet? Je hebt toch wel een iets andere smaak geloof ik @ Shanai, fijn dat je de spruitjes zo welk lekker vind! Vond je man ze ook lekker of heeft hij ze liever gekookt? Wel handig dat het kdv en psz in hetzelfde pand zitten, hier bied het kdv ook vroegschoolse educatie dus dan vind ik een psz niet nodig. Heb je het al over de gym gehad met je moeder? @ Denice, ik duim dat deze baan wat is en dat het door gaat! @ Binna, lekker geplast? @ Noura, hoe veel banen heb je? en wat doe je dan? ( 1 is in een videotheek toch?) Leuke knipjes hebben ze trouwens oa. bij Welkom | VILLA HIP Mijn schoonmoeder is morgen jarig dus heb vanmorgen als kado een digitale fotolijst gekocht. Heb net foto's uitgezocht om erop te zetten dus zo even het kaartje in de laptop en dan kado inpakken..klaar is klara. Tess is al de hele week met een kleurplaat bezig dus die rol ik straks even op, strikkie erom en dan heeft Tess ook een leuk kadootje ( hoe origineel.. )
leuk cadeautje hoor, alvast gefeliciteerd!!! haha ik werk in de videotheek, maar eerst hadden we 2 filialen en ik stond dus vaak in die ene die onze oud collega nu heeft overgenomen. maar hij wil ook wel eens vrij en ik vind het gewoon zo leuk om daar eens te staan dus af en toe pak ik daar een avondje mee ik ga morgen thuis even naar die knipjes kijken... vind leuke knipjes moeilijk te vinden
Carmen, niet linka, maar ik heb de link ook wel: Alle C&A kinderkleding - Kinderkleding - wehkamp.nl