Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @linka: ah leuk die laarsjes

@tesske: tussdoor rozijntjes, koekje, fruit. op brood: kaas, smeerkaas, vruchtenhagel, chocopasta, leverworst

menu van vandaag (bij mijn schoonouders), we konden kiezen uit
    - patat
    - shoarma
    - witlof met ham en kaas
    - sperzieboontjes met spek er om
    - hadgemaakte bitterballen
    - visticks
    - appelmoes

dit stond echt allemaal klaar haha erg hè

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oooh lekker zeg, die handgemaakte bitterballen klinken wel goed.
    heb nu een bus pringles losgetrokken

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
  4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Are you sure??? :p

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Carmen, wij hebben idd niet dezelfde smaak maar op foto's ziet Tess er wel cute uit. Als ik geld had zou ik vooral (te) dure punkrock kleertjes op Amerikaanse sites kopen

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Jup want het is allemaal pas vanaf maat 92 :D
    Er zit wel echt leuk spul tussen.. heb het Mark al even laten zien en die vind 't mooi dus dat word over een maand of 3 wel bestellen ;)

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Haha grappig he dat er zoveel verschil in kledingsmaak is.
    Ik zou dus bijvoorbeeld nooit punkrock of iets met print (dora, etc) kopen maar vind het Giulia wel leuk staan. Terwijl ik zo iets bij Tess dus niet vind passen :)

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihi, daar hebben Juud en ik het ook wel regelmatig over! We vinden elkaars meiden er leuk uitzien, maar zouden ons eigen kind meestal niet hetzelfde aantrekken. Hoe jij Tess kleedt vind ik leuk, maar dan weer niet voor Sil.

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Leuk is dat he.. zo heb ik vorige week dus een jurkje gekocht wat ik zo op het 1e gezicht voor ieder ander kind helemaal niet leuk zou vinden. Maar als Tess het jurkje aan heeft is het echt heel erg leuk, het is echt een Tess jurkje :) zal kijken of ik een plaatje kan vinden via de website van die winkel en dan morgen een foto plaatsen van Tess in dat jurkje.

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Deze maar dan in het zacht roze.
    Voorkant

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    achterkant

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    O Carmen dit vind ik dan wel erg leuk en zou zomaar in mijn kast kunnen hangen. Zo heb ik pas Bina en Set verbaasd doen staan met een jurkje wat ik voor Giuliaatje had gekocht! En Dora vind ik ok. Maar Disney en Winnie the Pooh oid gruwel ik van. Of nog erger Hello Kitty!

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    dames ik kan jullie echt niet meer bij benen met al dat geklets!:$:$:$:$:$:$:$:$

heb lang niet alles onthouden sorry....maar toch ff een reactie van mij:
    tess: jij hebt veel geld uitgegeven! Meid lekker toch als je het kan betalen! Wij hadden de 19e afgesproken of niet? kan ook wel eerder want heb vanaf dinsdag verlof!

op brood: smeerkaas, leverpastei, appelstroop, vruchtenhagel en bij hoge uitzondering een keer pasta of pindakaas.

drinken: hier vraag ik me soms ook wel af of ze niet teveel sap krijgt. Thee wil ze niet drinken en ze drinkt denk ik bijna 1,5 beker sap. (ongeveer 250 a 300 cc) Water wil ze ook niet echt hebben nog. Blijf het wel aanbieden.

Schatje: Gefeliciteerd met jullie zoon Bradley!!!!!!!!! Geniet er maar lekker van meid!

jenny: jammie zeg....krijg op eens zin in wat lekkers.....Zal ik arretjescake maken voor de 20ste?

miranda: rijden we samen die kant op naar Cothen?

noura: komen we gewoon met zn allen bij je op verjaardag! Mag je wel een gigantische stapeltaart maken!

............................................................

Teamleider heeft me vandaag gebeld en ik moet toch volledig in de ziektewet want mn werk heeft geen verzuimverzekering die gedeeltelijk ziektewet vergoedt alleen volledig. Snappen doe ik het niet maar goed. Ga maandag en dinsdag nog werken om alles af te ronden en dan begint mn verlof! Wel een beetje wennen allemaal nog!

Hier vandaag ook geshopt voor de beeb! En kon het niet laten om toen voor malou ook wat te kopen!
    Z8 wintercollectie 2008 - Kids (pagina 16)
    Ik heb dat setje met het gestipte rokje gekocht.
    Voor de beeb een lief setje van noppies en mn schoonmoeder had ook een setje van noppies gekocht. En nog een vestje van z8 voor de beeb.

Had gave schoenen voor malou gezien maar zijn wel 90 euries....twijfel een beetje want zal ze wel via internet moeten kopen want kan ze nergens vinden....Wat voor kleur zouden jullie doen? Wil namelijk wel iets hebben wat bij meerdere dingen past.
    Schoenen Shoemixx.nl: online schoenen
    Het gaat om de laarsjes van cliq en dan paars/zilver of blauw kleur

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Heb je een foto van dat jurkje juud?

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    miepie: ja ben beneiuwd hoe arretjescake smaakt ;)

16. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    leuk jurkje tess! Snap wel wat je bedoelt wat bij een kindje past.

17. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Zit heerlijk kinderchocolade te eten.....was eigenlijk een kadootje voor malou hihi....maar goed ze krijgt nog geen chocola van me.

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Haha indirect geef je het nu toch ook aan een kindje :p

19. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Jaaaaaa er is baby nieuws!!!!

@Schatje en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet lekker van elkaar!

Mijn man kijkt K1 :(:( echt verschrikkelijk. Ik ga dus maar lekker strijken. Kom zo nog wel even bijlezen

20. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ChantalCahannie: als het je doel was om ooit weer eens in die broek te passen dan is een complimentje voor die prestatie toch op zijn plaats?
    En de pijnbank: da's een beetje grof uitgedrukt eigenlijk. Je prestaties van het afgelopen jaar komen aan de orde en of je de doelen die aan het begin van het jaar gesteld zijn wel gehaald hebt. In mijn geval waren ze heel tevreden, en er is iets heel positiefs uitgekomen voor de komende jaren. Maar wat dat is voor mij en Sjorsje.

@QueenBee: bij ons zit er qua beoordelingsgesprekken wel stuctuur in, is de laatste jaren elke keer eind januari begin februari. Voorheen werden er eerst een hoop haleluja-verhalen afgestoken om vervolgens aan het eind niets positiefs voor jezelf tegen te komen, maar nu gaat het echt meer over jou en wat jij vindt. Hoe het bedrijf er in zijn algemeenheid voorstaat hebben we andere bijeenkomsten voor.

@Tesske& Puck2008: beoordelingsgesprek verliep prima! Maar ik ben wel iets vergeten te vertellen waarvan ik mogelijkheden zie voor het bedrijf.

@Tesske: soms vliegt dat geld er sneller doorheen dan je doorhebt, maar leuke kleertjes voor de koters is soms ook gewoon nodig.
    Ik (en Sjorsje) zijn er nu wel achter dat je voor leuke kleertjes ook heel goed kunt slagen bij Rosada (outlet centrum een kilometer of 15 verderop). Voor de koters hebben ze daar vooral merken die we in de buurt niet tot nauwelijke kunnen krijgen, dus zijn we van de ene kant niet echt héél veel kwijt, maar lopen ze er ook nog eens leuk bij. Persoonlijk heb ik een tic voor t-shirts met grappige opdruk, bij de Large (postorderbedrijf) kun je ze onder andere krijgen en op popfestivals tegenwoordig ook. Voor Lianna hadden we ooit een shirtje gekocht met de opdruk YAMAMA, in de stijl van YAMAHA. Onze motor is een Yamaha namelijk.
    Mooi strak jurkje trouwens.

@hoge nood: Jorja geeft het aan door ineens niet meer te drinken. Eerst moet haar blaas of endeldarm leeg eer ze weer een paar slokken kan hebben. Yosyp die poept en plast gewoon ongemerkt waar je bij staat en gaat vrolijk verder. Lianna zegt meestal "poepie" als ze iets gedaan heeft.

@Setteke: sterkte met Silke.

@broodbeleg: Favoriet bij Yosyp en Lianna is duo-pasta, maar smeerworst gaat er ook wel in. Yosyp is voor de rest niet echt kieskeurig, maar Lianna kan wel eens moeilijk doen. Wel heeft ze er een handje van om elke keer als ik uitgebreid ontbijt (en dat zijn dan crackers met kaas) ze altijd hapjes komt schooien. "HAP" zegt ze dan .

@tussendoortje: kleine koekjes krijgen ze wel eens, maar tegenwoordig zijn ze helemaal weg van krentjes. Zelfs een stukje gebakken gehakt noemt Lianna al "kentje". Banaan gaat er ook wel goed in bij die twee.

@Linka76: kijk Jeslyn eens lekker trots wezen met haar zilveren laarsjes.

@sjudith: voor kleding gaat ook de volgende spreuk op: Als je maar lang genoeg ouderwets blijft, word je vanzelf een keer modern. Daarnaast heb ik niet het idee dat wat het ene seizoen helemaal in is, het het volgende seizoen ineens hopeloos verouderd is.
    Punkrock lijkt mij Lianna ook geweldig staan. En dan Yosyp helemaal als Sid Vicious :D

@shanai: dat zo'n centrale vergrendeling zo duur is. Waar is de tijd gebleven dat de centrale vergrendeling gewoon midden op de achterbank zat? ;)
    Daarnaast maak jij er altijd wel heel veel werk van van je reacties. Als ik dat lettertype tegenkom weet ik meteen dat je goed je best hebt gedaan om zowat iedereen te beantwoorden.

@binnabinna: ik ken dat gevoel. Een hele tijd lezen en typen voor één berichtje. En als je op een paar verkeerde toesten drukt kun je helemaal opnieuw beginnen (als je niet zoals shanai in een extern programma alles uitwerkt).

@JennyS: is dat een beetje te doen, zelf bitterballen maken? Zou dat zelf wel een een keertje willen proberen namelijk, maar ben een beetje bang dat de ballen meteen als dat ze het vet zien spontaan uit elkaar vallen.

Zijn er van die dingen die je echt niet kunt hebben van je koters?
    Oké, kinderen moeten alles nog ontdekken, maken wel eens wat kapot en knoeien er lustig op los. Maar aan tafel vind ik het persoonlijk ronduit smerig dat Yosyp de neiging heeft om alles van zijn bordje op tafel te leggen, vervolgens weer op zijn bordje, en als er wat aan zijn handjes blijft hangen een hele tijd blijven wapperen tot het eraf vliegt. Ook presteert hij regelmatig om het bordje gewoon met inhoud en al om te kieperen en er vervolgens met zijn handjes doorheen te wrijven waardoor ik na het eten er lustig met multireiniger op los kan boenen om de tafel (en soms ook de grond) weer toonbaar te krijgen.
    Ik weet dat het erbij hoort bij het opgroeien, maar soms bederft het danig mijn eetlust.

Deel Deze Pagina