@ linka dank je wel . Ik kom morgen aan de dingen toe die ik anders al een aantal weken of dagen laat liggen. Ik hoop dat ze het in ieder geval gezellig hebben. heb begrepen dat ze gaan zwemmen en beiden vinden ze dat helemaal geweldig
Da;s fjn kimm! Kreeg mail binnen, Peuterdans is vanaf 2 jaar, iets wat ouder. Nou ja jammer! Ga gewoon zwemmnen of zo.
@ lique ben redelijk wat aan het veranderen kan zelf soms wel en soms niet overal bij... ik vind de kwaliteit goed niet al te dik zodat ze nog normaal kunnen bewegen... zal een plaatje zoeken van de kleuren
goedemorgen, ben net wakker. otje slaapt nog dus ik durf bijna niet op te staan. die wordt de laatste tijd al wakker van de trap. of ze pijn heeft weet ik niet, maar oververmoeid is ze zeker. rebbel, wat jammer dat luna toch opgenomen is, het leek eindelijk rust in huize rebbel. hopelijk alleen observatie en morgen weer terug! sjorsje & dv, veel plezier met de meiden/mannendag! kimm & schatje, sterkte. chantal, hoe is het bij jullie? ik kan ook niet naar die beelden kijken, daarom geef ik ook. mik en happy, hoe gaat t met jullie? en donique en janna? denice, spannend de 20weken echo! linka, leuk dingen met de meiden doen! leuk, naar de film! heb de geukkige huisvrouw wel gelezen, maar ik weet t niet meer. die film van tesske is geloof ik niets voor mij. doe mij maar een chick flick of een filmhuisfilm volgens mij wordt er hier 1 wakker, o nee toch niet. fijne dag allemaal! laters!
Petra, hier nog geen ervaring met badpoepers, haha. Kimm, kan me voorstellen dat het morgen heel erg wennen is voor je. Heeft Bertram nu al wel een eigen woning of zit ie nog bij zijn ouders? Linka, jammer dat peuterdans nog niet mag, maar zwemmen is toch ook leuk.
We zijn weer terug van de homeopaat, is een erg lieve vrouw. Ze heeft ook een kindje van 2 dus ze had wat speelgoed voor Tess klaargelegd en die heeft zich wel vermaakt. Ze wou erg veel weten van de geschiedenis; zwangerschap, bevalling en van de geboorte tot nu. Merk dat ik eigenlijk heel veel ellende van die tijd heb weggestopt en dat dat nu weer allemaal opgerakeld is. Hierdoor twijfel ik nu toch wel weer of we wel een 2 moeten willen Maargoed ze heeft een helder beeld van het probleem en van hoe Tess is. Ze gaat ruikertjes maken en die stuurt ze me op zodat we kunnen beginnen, bij koorts of toenemende benauwheid oid mag ik haar altijd bellen om te vragen of ze kan ondersteunen oid. Als we een week bezig zijn heb ik een telefonisch vervolg consult en 18 maart de volgende afspraak. @ Lauwie, de homeopaat gaf aan dat het vroeger en van korreltjes vaak eerst slechter word voordat er verbetering komt maar dat dat over het algemeen niet zo is met de ruikertjes dus we zullen zien.
@ Sjorsje wat leuk een mannen en een vrouwen dag! @ Schatje, wat frustrerend dat het niet doorzet meis.. ik hoop dat je snel je ukje in je handen hebt. @ Rebbel, ach arme Luna in het ZH.. ik hoop dat ze snel weer naar huis mag. Heeft Mylan ook last? @ Lauwie, wat lekker zo' n lang slaper zeg! Ik geef trouw iedere maand aan het astmafonds, kwf, ronald mc donald huis en aan collectes die aan de deur komen. @ Kimm, waar koop jij de schoenen van je kids dan? Ben ik nog iemand vergeten..? Ooh ja Petra hier ook een bad poeper, eigenlijk iedere keer als ze in bad gaat Ik doe standaard een boterhamzakje onder de stop zodat ik als ze gepoept heeft het water weg kan laten stromen en dan vangt het zakje de poep op
@Lauwie, gelukkige huisvrouw, gaat over Lea, ze krijgt een kind en raakt in een psychose en wil haar kind iets aandoen! @Tesske, wie niet waagt die niet wint!
@ lauwie: ja gaat wel goed bij ons, lief dat je het vraagt! Tygo is deze week heel erg druk, haast ADHD, maar wel heel schattig. Erg vrolijk, enthousiast en aanwezig. Kletst veel en heeft veel plezier. Heb ook erg behoefte aan het weekend om lekker tijd met mijn mannetje door te brengen. Ga vanmiddag eerder naar huis ook Hoop dat Otje nog lekker even doorslaapt... Hier ook liever een romantische film, comedy, nou ja eigenlijk gewoon alles wat onder 'feelgood' movie valt. Thuis mag het wel wat zwaarder zijn, maar in de bios wil ik met een prettig gevoel naar huis gaan! @ linka: jammer dat je de peuterdans nog niet kan doen.... @ tess: wat zijn ruikertjes dan?
Chantal de ruikertjes zijn eigenlijk gewoon glazen buisjes waar een vloeistof inzit van bepaalde kruiden. Door de aroma op te snuiven schijnt het een medicinale werking te hebben ofzo
Goedemorgen! Olivier is vandaag anderhalf jaar oud! (en stront-eigenwijs vandaag) @ Rebbel: Beterschap voor Luna! Hoop dat ze snel weer thuis is. @ Petra: Hihi een badpoeper... Hier nog niet gehad, zou ook niet weten wat ik zou doen hahaha... @ Schatje: Succes met wachten. Als je geen bad hebt, kun je dan niet lekker een voetenbadje maken en zo proberen te ontspannen? Alles beter dan niets toch? @ Binna: leuke foto's van Silver! @ Lauwie: wat een leuke foto's ook van Ottilie in de wandelwagenbak hahaha... @ Sjorsje: veel plezier met je meiden vandaag! @ Tess: Fijn dat die mevrouw zo goed begrijpt wat er met Tess is. Benieuwd of de ruikertjes gaan helpen! Ik vind dat soort dingen altijd reuze interessant! Ik ga met mijn eigenwijze dreumes nog een boekje lezen, hij heeft nu zo lief gespeeld nu ik op ZP zit. Druk weekend voor de boeg met veel verjaardagen, best gezellig maar pfff!
@Linka, dankje! Ben der zelf eigenlijk nog niet helemaal tevreden over.. kan maarzo zijn dat er morgen weer een andere banner staat, haha!
Tygo wilde vanochtend gewoon niet weg... Hij stond te trappelen bij de voordeur en en te jengelen dat ie niet naar buiten wilde.... Bij het kdv ging ie ook weer op de grond zitten en huilen natuurlijk toen mama wegging. Dus hij had er echt geen zin in vandaag! Vorige week ook al minder... Dus vanmiddag ga ik lekker op tijd naar huis, ff lekker douchen enzo en dan ga ik mijn mannetje op tijd ophalen. Vanavond mijn nagels laten doen en een verjaardag dus....