haha daar gaat carmen weer....shopverslaafde..... valt wel mee hoor mijn angst voor de bevalling ben er vrij nuchter onder...maar tis gewoon grappig als je ziet hoe het er bij sommige er aan toe gaat....
Ik weet nog dat ik na 3 keer persen bij Tess niet meer wou (terwijl ik toch een hele vlotte bevalling had en een iniminie kind haha). Ik had echt zo iets van bekiek ut als dat kind niet wil dan blijft het nog maar even zitten totdat het er zo uitfloept Toen nog 1 keer persen om de gyn zijn zin te geven en voila daar was Tessepes
pff zou er toch ook niet aan moeten denken om altijd hoogzwanger te zijn...haha dan weet ik wel een ding....dan ben ik gescheiden. Mark moet echt afzien nu met mij....
bij generatie 2010 wil een stel graag een badbevalling...dat lijkt mij ook wel wat maar goed met malou ben ik niet eens in bad geweest want het ging allemaal veels te snel.
Heb dat laatst een keer gezien bij 'de verloskundigepraktijk' zag er wel heel comfortabel en pijnloos uit. Mij lijkt het niets.. houd niet van badkleding
@ carmen, ik neem aan dat je geen badkleding aanhebt in dat bad....of er moet een open kruis inzitten
carmen: ik houd ook niet echt van badkleding maar heb mijn grote schaamte opzij gezet en ik ga geloof het of niet vanaf dinsdag op zwangerschapzwemmen.......... Nooit gedacht dat ik dat zou doen...hoop niet dat ik tussen die miepen zitten die aan een stuk door klagen..... Ik ga naar bedje toe! Kom morgen wel ff verder kletsen!
Haha vandaar de smilies juud! Trusten Miepie, en knap dat je op zwangerschapszwemmen gaat. Ik vind zwemmen an sich best leuk en Tess geniet ervan maar vind het zo zo vreselijk dat je zo schaars gekleed moet zwemmen. Het liefst ging ik in burka