Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen ladies!

Jullie hebben zoveel gekletst! Voornamelijk over meisjeskleding, dat ik mij maar even onthoudt van een reageerpoging ;)

Ik heb wel even gekeken op de website van BellaRosa.....
    Het is maar goed dat ik geen meisje heb :D

Gister op gaan slapen (weliswaar op de bank ;)).
    Was al de 4de avond alleen en wilde niet alleen naar bed.
    Had enorme hoofdpijn en helemaal misselijk, dus was echt slecht te pas. Met mijn mannetje ging het best goed.... Gelukkig!

Hij is vandaag naar de KDV en lekker vrolijk aan het spelen toen ik wegging. Heb hem opgegeven voor de carnavalsochtend op 15 febr. bij de KDV, nu nog een verkleedoutfit vinden... :$

----------------------------------------------------------

@ Noura: is goed meid, ik hoor het wel....

@ Miepie: Bijna verlof, joepppieeeee!!!
    Heb je ook meer puf en tijd om te meeten en leuke dingen te doen hoop ik.... Ennuh, me heeft ook meer centjes in de pocket, dus wil best samen met jou en carmen kwijlen over de kleertjes van kiezel ;) , zal me centjes er alleen niet uitgeven dan, hahahaha!!!

Ik snap je werkgever wel hoor, als je nu dus gedeeltelijk gaat werken, kost je geld ipv dat ze het vergoed krijgen. Zijn ze gewoon zo verzekerd denk ik. Ach joh, geniet lekker van je rust!!!
    ---------------------------------------------------------

Ok, ik wil weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!

@ Carmen: je bent wel vaker hier te vinden he, nu je thuis bent :D

@ JUUD: SUCCES!!!!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie je is goed zal alles voor je klaar legen voor bij Shireen

@Chantal is je hoofdpijn nu wel weg

@lique hmm tja is toch wel moeilijk mischien lid worden van een club à vereniging

3. @ binna: nope.... maar het is nu lichtjes, moet me gewoon niet te druk maken vandaag, gaat het vast wel goed...

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Lekker bankhangen :D

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, succes vanmiddag!

6. zo ik ga vanaaf naar de bios met vriendinnetjes...!

7. Lauwie, hoe is het met otje?

Iemand tips voor verkleding in maat 80-86? Adresje om tekopen... Alles wat ik zo zie is vanaf 92 en meer

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, denk je dat 92 echt niet past? GEwoon even kijken bij Bart Smit en evt even innemen met veiligheidsspeld ofzo?!?! Leuk naar de film, welke? Ik ga volgende week zaterdag!

@Binna, het is ook lastig hoor. We zitten samen op bridge, maar hier is de gemiddelde leeftijd toch ook wat hoger ;) en ze heeft nog een eigen zaak, dus ook niet alle tijd van de wereld. Maar vanavond gaan ze de stad in, zal mij benieuwen, haha

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @DV: al het eten was bij mmijn schoonouders, ik kan zelf die ballen niet maken, denk dat ik hetzelfde krijg als jij ;)
    Dat kneien aan tafel ken ik hier ook ja, maar ik denk altijd... doekie er over en je ziet er niks meer van haha
    wat ik wel goor vind is dat mylan altijd als hij snot heeft dat hij het overal aan mij afsmeert. heb dan altijd vege over mijn shirt broek. zie er dan niet meer uit haha

@lauwie: haha ik ben van alles wat genomen, ik ben weer meer van de groenten en patat en de rest vreet de rest wel op haha

@juud: succes in het ZH

@binna; jij ook fijne dag

zo ben een beetje ziek, maar gelukkig vrij dus doe het heeeel ustig aan vandaag.
    hondjes zijn lekker opgehaald door de uitlaatservice aaaaaaaahhhh

10. @ lique: zou hij echt in verzuipen denk ik....

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, ligt er misschien aan wat je koopt, clownspak of iets, moet toch wel meevallen. Maar misschien bij Zeeman.

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Channie, ff googlen :p

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, heb je bij de hema geen kleinere maten? daar hebben ze ook leuke verkleedkleren

jenny, beterschap!

lig ik 15 min onder de zonnebank. weet de ha het net te presteren op dat moment terug te bellen..

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, en wat zei de HA?

Weet iemand een goedkoop idee voor een vakantie in sept?
    In Duitsland, Luxemburg, Frankrijk of Italië?

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo, boodschappen in huis gehaald en zonnenbank was heerlijk! En net buurvrouw getroost, haar vader is 2 weken geleden overleden, schrok ik wel ff, ze is 3 maanden zwanger van 2e. Ze mist hem zo en heb ik haar ff omgehelst. Is de kaart niet te laat of wel?

16. @ lique: nou als er iets is waar ik niet van houdt..... dan is het wel een clownspak... Zat te denken aan een boefje, brandweerman of iets dergelijks.

@ juud: googlen al gedaan, pfffff

@ lauwie: heme is in goor zo'n beetje de enigste winkel met verkleedkleding, dus waar zal het grootste gedeelte van het kdv in lopen..... :)

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: ja ik kwam net iets tegen in een blaadje, maar is wel een camping in frankrijk aar supercool. ga ff zoeken voor je. denk dat ik zelf misschien ook heen wil, maar heb nog niet op internet gekeken. of hou je niet van een camping?

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: wat een nepheid in het boekje zag het er heel cool uit, maar op de site Mwahh
    dus laat maar zitten haha

Deel Deze Pagina