oh leuk, gaan we met zn allen @ linka: zou ik kiezen voor een sterkte kaartje ofzo of een dikke knuffel, geen gecondoleerd kaartje meer, maar dat is mijn gevoel erbij. zielig voor je buurvrouw...
ik zit te kijken op vacansoleil en die hebben ook stacaravans enzo is ook wel lekker september is volgens mij wel een goede tijd op MP verhuren ze ook veel huisjes over, misschien dat daar wat tussenzit
@ jenny ik vindt vacancesoleil vrij duur, ben je iets van 300 kwijt voor een caravn dan moet je reis en je eten er nog bij :O
shit.... zit op kleertjes.com te kijken en die heeft wel erg leuk spul.... zie ook iets van noppies, nooit zo'n fan van, maar nu errug leuk....
juud, heb jij nog wat internetadresjes voor een beetje rock kleding? en die ene site voor sportschoentjes, was ook zo leuk?
@Chantal, hebben jullie geen BartSmit en of Zeeman enof Blokker? Nog verkleedskleren van Noppies gevonden @Juud, als ik wat zie zal ik het mailen!!
@ Chan, welke ene site hahaha ROckkleding is wel duur he meid? Alleen hier gaat het wel: BABYSTUFF | Large Popmerchandising hét bedrijf voor: Bandmerchandise (T-shirts, longsleeves, caps, back-packs, wallets, enz), cd's, lp's, video's, dvd's, boeken, posters, vlaggen, kleding, fun-items, gothic, horror, magic&mystery en celtic gerelateer
Oo zo fout we gaan zo patat eten. Daar gaat me lijn @Chantal hmm kleertjes.com is soms zo leukkk @linka zou iderdaat voor een gewoon sterkte of knufel kaartje gaan @ juud hmm denk dat lastmiut dan toch het handigst is. En jullie gaan zekker met het vliegtuig ??
je hebt toen voor giulia als ik mij niet vergis van die stoere gympen gehaald, volgens mij stonden daar ook skechers op en k-swiss nog zo'n ander merk waar ik niet op kan komen, maar een beetje van die aparte gympen.... weet je nog? @ lique: geen bart smit nee... Blokker trouwens wel, heeft die ook?
Voor skechers moet je in duitsland zijn, daar hebben ze veel meer keus dan in nederland zag ik op de site.
Hier bestel ik ook wel eens wat: Kinderen Lifestyle Baby Schoenen bij Plutosport.nl - De grootste online sportwinkel van Nederland