Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    vogeltje: hier nog zo'n mini hoor, ik vind hem wel schattig haha
    denk ook dat hij nu 77 cm en weegt net geen 10 kilo
    ik zou wel mee gaan, het is nu vrijdag dus misschien gaat het morgen al veel beter

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ja hier ben ik vanaf de laptop...zal maar niet verklappen waarom ie niet aan wou :)

@ Sjorsje, jij hebt dus eigenlijk meer belang bij maatt 74? Daar heb ik nog niet heel veel ' oud' spul van want Tess draagt dat nog en er ligt een zak vol bij mijn nichtjes die ze nog even uit moeten zoeken.
    Zal vragen of ze daar een beetje haast mee kunnen maken.

@ Petra, maat 68..zelfde verhaal. Er ligt veel bij mijn nichtjes maar dat krijg ik terug als ze het uitgezocht hebben. Als er dan iets voor je bij zit kun je het krijgen.

@ Mik, pb gelezen..ga zo antwoorden.

@ Jenny, pb gelezen.. ga zo antwoorden.

@ Lauwie, wat zei de huisarts??

@ Chantal, heeft tygo niet een oudere spijkerbroek? beetje bleekwater erop en een scheur erin maken, leuk stoer wit shirt ( of een zwart/wit gestreepte) erop, rode boerenzakdoek om zn nek en een stoere hanekam. Met oogpotlood wat stoppeltjes op zijn baardje tekenen en dan is Tygo toch een vet stoere vent?

@ Vogeltje, wat een lekker iniminie.. gewicht is wel netjes toch met deze lengte? Ik bedoel hij is niet heel dun ofzo?

@ Zelf eten, Tess eet zelf en dat gaat eigenlijk altijd zonder knoeien. Ze eet met een lepel. Brood met een vorkje of met haar handjes.

@ Chantico, is inderdaad een andere stijl, ik hou wel van tuttig ( de dingen van gister) maar niet voor elke dag. Dan word Tess al snel zo' n stijf brits kostschool kind dus voor de afwisseling vind ik kiezeltje erg leuk

euh nog iets vergeten?
    Ik was even naar dat leuke winkeltjes in Hengelo gecrosst voor dat ding van Kiezeltje...was de winkel nog dicht. Is maar van 12.30 - 17.30 open. Om 13.00 moest ik tess ophalen dus dat ging me niet lukken..

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tesske: ah joh zeg ff dan kunnen wij ook lachen ;)

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ vogeltje, ik vind Toby er op jou profielfoto altijd zo vreselijk lief eruit zien, echt een leuk kereltje. Hij lijkt een beetje op een vriendje van Roos alleen die is heel erg wit en blond

@ Tesske, wel grappig he, we zijn allemaal (nou ja ik dan) "geschokt" over hoeveel je aan kleidng uitgeeft maar als er wat te halen zijn ben ik er als de kippen bij. Ik hoop dat je je daarom vereerd voeld en lekker blijft kopen wat jij wil en mooi vind

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    voor vogeltje, vind je Toby er ook niet op lijken, of zie ik het verkeerd

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Nou mijn lappie was leeg en dus had ik de lader eraan gedaan maar bleek dat de stekker niet in het stopcontact zat :D

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    haha Carmen, zoiets zou mij dus ook gebeuren.

Yosyp eet nog niks met 'n lepel of vork. Als ie niet gevoerd wil worden pakt ie alles met z'n handen. Af en toe probeer ik hem een lepel in z'n hand te drukken, maar die verdwijnt dan heel snel op de grond.

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    :D ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik met kleren blijf zitten haha

9.  
  10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ja hij lijkt er wel op alleen heeft hij een boller snoetje dan Toby

Hier de foto in het groot en dit alweer een halfjaar geleden

11. Whahaha, oh nou lees ik het, nog grappiger.... Blond!!!

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben even fruit-inspiratieloos, wat geven jullie behalve kiwi, banaan, appel, peer, mandarijn?

oooh Ik hoor Suze, die moet in bad want ik heb haar hoofd(je) in de olie gezet voor de berg

doeidoei

14. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Zal straks eens een foto maken van Toby nu

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    vogeltje, wat een schatje zeg, hoe ziet hij er nu uit?

nu ben ik echt even badderen met Suze

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Mooie foto Vogeltje. Ik denk dat Yosyp ook iets van 77cm is en vanochtend woog ie dus 9,6 kilo. Wat denken ze bij het cb dan te kunnen doen als ie niet durft te lopen?

17. @ carmen: jammer dat het winkeltje dicht was, heb je nog zo je best gedaan.... Misschien toch karma dan?
    Niet meer kopen dus :)

18. @ petra: ik geef ook wel zo af en toe zo'n pakje knijpfruit, hebben ze ook bij de aldi in verschillende smaken, staat gelijk aan 1 stuk fruit.

@ all: heb nog steeds geen oproep gehad van het CB...!

19. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Sjorsje dat vraag ik me dus ook af, hij zal dat toch zelf moeten doen. Denk namelijk niet dat iemand iets kan doen om hem dat vertrouwen te geven. We oefenen gewoon veel met hem hopelijk helpt dat.

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    petra: vind je die soorten fruit niet genoeg dan? ik vind mango's erg lekker, alleen die zijn slecht te krijgen

tesske: yep blond haha, nee hoor is mij ook gebeurd

Deel Deze Pagina