Wat een drolletje is Toby zeg..ben heel benieuwd naar een recente foto! Petra, ananas, perzik, meloen, druiven, aardbeien
o ja, ananas is wel een goed idee! meloen lust ik zelf niet dus dan koop je het niet zo snel ik zal blij zijn als er weer aardbeien zij
@Vogeltje, ik blijf het zeggen, wat een heerlijke foto!! Wat een moppie heb je toch! Ja en ik wil die foto zien van nu!! @Petra, qua fruit geef ik niet veel meer hoor. Van de zomer pas weer, soms annanas. Oja en druiven @Chantal, hier ook nog geen oproep binnen van CB, heb net een mailtje naar ze gestuurd, wanneer ik iets kan verwachten. Ook gelijk maar even gemaild wanneer je moet opgeven voor de BSO, nadat ik het CB had gemaild.
@Chantal, troost je, ben ook gewoon aan het werk!! Hoe is het met die leuke uitdagende spannende klus?
vogeltje: oh wat een lekker jong chantal: kom op meid, je kan het neem een bak koffie ga ik ook nu doen
Silver eet als fruit. Apel Peer banaan mandrijn druifen meloen annenas mango kiwi aardebei perzik. Alles eigelijk. Aar druiven zijn favoriet
Thuis heb ik meestal banaan en appel als fruit, maar volgens mij lusten ze alles. Op het kdv hebben ze meer afwisseling. M'n schoonmoeder had vorige week nog ingevroren aardbeien meegegeven en daar had ik een smoothie van gemaakt, ook erg lekker. Kop op Chantal, hopelijk vliegt de tijd voorbij.
@ lique: nou die leuke spannende klus heel veel werk voor verzet is een aanbieding voor gemaakt en toen werd het bij de collega die mij om ondersteuning heeft gevraagd, uit handen genomen omdat het hem teveel tijd kostte en hij met sales bezig moest zijn. Dus het is inmiddels aan een projectmanager gegeven, die vervolgens door heeft gekregen van de klant, dat het weer helemaaaaal anders moest... Die dame weet niet goed wat ze wil, dus nu zit hij met de gebakken peren zeg maar... Ik heb ondertussen wel weer andere leuke dingen gekregen en ben een stuk drukker, maar dat is echt weer ff wennen, hahahah!!! @ jenny: kop koffie, goed plan! Ga ik nu doen...! @ vogeltje: ah wat een droppie....
damn ik zit thuis, te snotteren en met 2 honden die al denken dat het avondeten er aan komt. echt vermoeiend eigenlijk zou ik willen slapen maar beetje rare tijd haha
Carmen wat doe je morgen? Ga denk ik morgenmiddag naar enschede want heb bertus workel gemaild of die kleine maatjes had en hebben ze wel geven ze aan.... Effe Douwe Egbertsen?
stelletje kletskouzen veel ste veel gepraat nou kan ik het niet meer bij houden kenny naar zn nieuwe werk geschopt hihi... maar nu ben ik wel helemaal alleen... weten jullie misschien of er iets leuks op tv komt ofzo vanavond leuke film of serie ofzo een of ander programma? moet me eigen toch een beetje bezig houden vanavond als emy slaapt en ik zit te wachten tot kenny om kwart over 12 thuis komt. en ja anders dan moet ik hier maar zitten kletsen en hyves en msn hihih
hm nu wilde ik net nog iets toevoegen lukt het niet .... wilde nog zeggen lekker douwe egberts koffie hebben wij hier ook lekker koppie koffie ook zetten ken ik ook aan de koffie hier.
sjorsje nog nooit gezien.... zal eens op internet kijken waar het precies over gaat.. misschien ga ik het ook wel leuk vinden
chan sms me maar ff als je in town bent. Ik ga er vandoor, tess omkleden, mezelf een beetje opknappen en dan naar hengelo. Mijn schoonmoedr is jarig dus we eten daar.
@Denice, flikken maastricht 20.30 ned 1. En je kan natuurlijk uitzendinggemist of iets vanalles opzoeken....