Augustus 2008 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Kindjes zijn eindelijk naar boven, alleen willen ze niet slapen. Nou ja, heb ik toch beneden even rust. Bij Lianna moest ik ineens d'r bed verschonen omdat er een natte plek inzat, terwijl ze zelf niet nat was. Vreemd. En Jorja had ik even in d'r luier in bed gelegd, omdat Lianna was gevallen en moest huilen, kom ik terug ligt ze dwars in bed en was d'r luier half af. En ze had natuurlijk geplast en die d'r bed moest ik toen ook verschonen. Ze kan nu trouwens bijna van lig naar buik draaien.

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @queenbee: inderdaad alle beetjes helpen ;)

@miranda: hè kasteel?? haha veels te koud haha... Cothen, vlakbij ballorig ;)

@lauwie: oh moet maar niet zeggen dat zijn kamer af moet zijn de 20ste haha dan gaan mijn vriend straks als een achtelijke klussen haha, maar geen idee zou leuk zijn maar hoeft niet hoor van mij

@sjudith: ja op hakken, niet echt iets voor jou zeker haha

@rebbel: ah wat zieliig voor haar zeg, beterschap

@kimm: haha ja dat kan ook haha slimmerd

@petra: poepen in bad hihi, wat te doen? kind er uit en onder de douche haha
    zou hier niet mooi zijn als hij in bad poept, want wij hebben zo'n bad die je kan verwarmen ook met bubbels.. dan zitten alle leidingen ook vol poep haha

@schatje: lieverd kan me voorstellen dat je teleugesteld bent, maar het is toch beter dat tie er in blijft zitten meid hoe zwaar het ook voor je is. wil je niet horen, weet ik maar is wel waar.

Ik ben eigenlijk vrij vandaag maar moet thuiswerken (voor het eerst, is wel gek) heb veel data van testen die ik moet verwerken, moet namelijk een wetenschappelijk praatje houden in het engels voor het eerst en voor 40 man..oeps

3. hihihi, jenny, leuk, succes... allemaal in hun nakie voorstellen he, je weet het he...

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha nou spreken vind ik niet erg, maar engels... gewoon engels is wel te doen, maar wetenschappelijk is een hele andere hoek. met veel worden waar je bek van uitelkaar pleurt haha

maar je collega's in hun nakie voorstellen haha jak, moet wel mijn pies op kunnen houden hè ;)

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Heb net nog 'n keer gebeld voor m'n nieuwe droger en waarschijnlijk komt ie eind volgende week bij hun binnen. Duurt dus nog wel even voor ik 'm heb.

@Jenny, zou dus echt niks voor mij zijn. Zowel spreken voor zo'n grote groep als het engels.

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik zou niet zonder mijn droger kunnen hoor, dus ben blij voor je haha

@chantal: worden moest zijn woorden hè, maar Jou Understanding Mij hè haha

7. @ sjorsje en jenny: ik ook niet hoor, zou niet weten waar ik de was meot laten, in de zomer kan het nog maar nu...

@ jenny: I begrijp jou perfectly!

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    wouw wat stil hier in huis zeg als madammetje leg te snurken in der bed :p ik zit al 3 kwartier met open mond hier ik hoor helemaal niets. geen auto's geen laag vliegende vliegtuigen .. lijkt wel alsof iedereen in de straat weg is joh !

9. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    of ik heb gewoon weg het alarm net niet gehoort en is er een of ander giftig gas hier of een ontruiming geweest waar ik niks van weet. :)

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    denice: waar woon je dan, dat je zoveel herrie normaal om je heen hebt?

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik woon in 15 km zone :p dus veel kinderen ook en gek genoeg altijd auto's hier die heen en weer rijden. dan heb ik een drankhandel hier om de hoek zitten en een visboer en regelmatig moeten ze met de vrachtwagen hier door de straat heen op een of andere manier . het vliegtuig is zo ene van die metingen doet ofzo zo heel grote die abnormaal laag vliegt over stuk limburg/duitsland. ik kom even niet op de naam. is een hele rel over geweest omdat dat ding om de 10 minuten over kerkrade kwam vliegen. zelfs de vogels houden vandaag hun mond dicht...
    en meestal hoor ik de vogels van ons 2 dwergpapagaaitjes maar ook die zitten waarschijnlijk te slapen of zijn nu dood op de bodem van de kooi kan ook natuurlijk. ik heb de twee ff naar boven verbannen omdat ze zo'n herrie maakte en schreeuwde steeds. maar ik woon dus in zuid limburg ( kerkrade 1 straat verwijderd van de duitse grens) :p

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh levende buurt dus haha

13. zo het is rustig hier, heb net even een broodje frikandel met mayou weggewerkt... Van het lijnen is niet veel gekomen deze week.... :(

14. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal FOEI!! hahahahaha :p

tess ja erug levend maar vond het vorig jaar zomer daardoor ook wel gezelliger zo een buurt met kindjes overal enzo. is ook leuk voor emy straks. :)

aghjee kleinkind van de buren is er net.. en die is aan een stuk door nu aan het huilen en zooooo zielig huilen van ik heb het helemaal niet naar me zin ( 6 maand oud)

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, nog even genieten van het weekend en dan maandag weer vol goede moed? Ik moet zo naar de sportschool van mijzelf, heb namelijk alleen woensdag gezwommen en anders komt er weer niks van.

@Denice, klinkt gezellig hoor!

@Schatje, wil je even in mijn bad? Heb met bubbels!!

16. @ denice: ja en vanavond eten we ook patat, ahum...

@ lique: idd, maandag weer vol goede moed, rene heeft ook een slechte week in dat opzicht dus...
    ik kan maar niet het juiste tijdstip vinden om te sporten... alle lessen beginnen of om 19.00 uur of om 18.00 uur waardoor ik Tygo dan helemaal niet zou zijn op zo'n avond.
    Dat vind ik dan weer niet leuk.
    Jammer want ik sportte eigenlijk altijd wel.
    Heb een periode echt 6 dgn in de week gesport, heerrrlijk. Was ik ook vrijgezel toen, maar toch...

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

nog niks hier hoor...

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, was het maar zo! het is vroeg de laatste tijd. om 6u gevoed en teruggelegd en om 7u was ze weer wakker en wide ze eruit. afgelopen week was het tussen 6.30 en 7u. ik hoefde er niet uit vandaag want mijn vriend heeft haar pap gegeven en om 8u heb ik haar er weer ingelegd . morgen mag mijn vriend dus uitslapen.
    poep in bad hebben wij ook weleens gehad. ot eruit, afspoelen onder douche en dan nog het bad en alle speeltjes schoonmaken. bah!
    oh otje zit nu in bad en zegt poep...

goed, dat was dus het einde van het bad. wij gaan ff aankleden en van het lekkere weer genieten. ik kom later reageren!

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantal: ik broodje hotdog ;)

Deel Deze Pagina