Schatje van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Bradley! Leuke naam hoor! Daar is hij dan eindelijk, nu dus lekker genieten! Heerlijk, ik lees over vakanties. Ik wil ook zo graag! Nog 2 weken werken dan is het voorjaarsvakantie! Heerlijk zeg een paar dagen thuis. Shanai, je vroeg waar ik het opeens zoveel drukker mee had gekregen. Ik denk vooral met veel cursussen de laatste tijd en veel vergaderingen. Ben gewoon moe als ik thuis kom en heb overdag echt geen tijd om bij te lezen. Heb het idee dat er tegenwoordig overdag veel gekletst wordt en ja als je dan pas om half 8 op de bank zit, dan lukt het echt niet meer om bij te lezen Tesske, Danique slaapt dan inderdaad wel de hele nacht door. Maar ik wil graag de avonden een beetje voor onszelf houden. Vindt het helemaal niet erg als ze iets langer op is hoor. Maar dit is heel vervelend. Ze blijft huilen in bed, dan maar weer naar beneden uit wanhoop en als ik het kan oplossen door haar middagslaapje over te slaan doe ik dat liever. Dan kunnen we 's avonds rustig bijtanken. Ik lees over de meeting; ik moet deze keer overslaan, maar wil wel heel graag een keertje weer meeten in ballorig of een ander pretparadijs voor kinderen. Dus maar snel weer een keer plannen maken Het is nu eindelijk weekend, vanmiddag nog cursus gehad en morgen geen afspraken. Zondag wel de ehle dag volgeboekt, maar wel met leuke dingen. En dan begint de nieuwe week alweer. Wij moeten vrijdag naar cb. Zijn er al meer geweest voor de controle? Wat moeten ze allemaal voor kunstjes vertonen ???
ik heb een vreetkick met chocola hahahaha heb net een mars naar binnen gewerkt en ben nu de "ik wil bolletje nogal lange koekjes melkchocola" aan het opeten hihi en dat alles met een lekker glaasje rivela jummie !!
linka, lief om een kaartje te sturen. sjudith en tesske, ik had mijn tel niet mee naar zolder dus ze had ingesproken. en daarna de voicemail van mijn vriend. kwam er op neer dat we in de gaten moeten houden of het beter gaat en anders na 3 dagen komen. chantal, haar koorts is beter, maar ze wil de hele dag hangen en kan nietssss hebben. pffff petra, ze eet meestal zelf maar als het niet snel genoeg gaat moeten we 'hewpe'. met een lepel gaat steeds beter dat ze m niet meer omdraait voor ze m in haar mond doet. met een vork prikken gaat nog niet altijd goed. toetje geven wij net als chantico kwark, dat blijft ook plakken als je de lepel omgedraaid in je mond stopt. ottilie is ook dol op druiven. is het gelukt met de berg weghalen? vogeltje, wat vreemd dat je over 2 maanden terug moet komen. ik zou me zorgen maken als hij geen kracht in zijn beentjes heeft. als hij nog niet durft dan komt dat vanzelf lijkt me. lastig of je hem mee zal nemen zondag. kan me voorstellen dat je wil dat hij het leert, maar als hij nu niet fit is is het misschien niet het moment. jij kent hem het beste,dus ik denk dat jij ook het beste kunt beslissen. wat is toby toch een mooi mannetje! juud, da's mooi! veel plezier nog vanavond soooo wat is een ziek kind soms vermoeiend. besef ik me weer eens hoe makkelijk ze normaal is. ze at nauwelijks, maar af en toe zei ze dat ze iets wilde eten. ik dat maken, spuugde ze de eerste hap al weer uit. en verder veel piepen en er niet tegen kunnen als ze haar zin niet kreeg. blij dat ze slaapt. ze laat duidelijk merken dat haar mond pijn doet (en dat ze daarom niet wil eten). beetje vroeg voor de volgende rij kiezen, maar de luiers en het gekwijl bevestigen wel mijn vermoeden.
Avond! Heb niet teruggelezen hoor, zag net wel dat Juud en Angelo het vanavond druk hebben.. BD-ze! --- Ben zooooooooooh blij dat het weekend is.. jeetje wat kan zo'n vrijdagmiddag op je werk dan voorbijkruipen zeg.. omg.. maar goed, heb het weer overleefd! Zo, en nu kiezen wat te doen... X-factor kijken, Uri Geller kijken, scrappen, foto's bewerken... of van alles wat... hmmzzz... Iedereen een hele fijne avond verder! Xx
hey dames! Ik moet voor 20 februari wel afzeggen.....Sorry shireen (zo schrijf je het toch?) Wil dolgraag komen maar ik zou in 1ste instantie met mn moeder en schoonmoeder naar de huishoudbeurs maar nu wil op eens mn schoonzusje ook mee....blegh.....is altijd zon zeur maar goed die kan dus alleen op zaterdag......shitzooi... Heerlijk aan het zwemmen geweest in centerparcs! Malou heeft zich supervermaakt daar! lique: hier alles goed! Ben tot nu toe 3,8 kilo aangekomen dus hoop dat ik niet over de 6 kilo kom zou wel fijn zijn zeg! All: zijn diegene die 2 kinderen hebben bij de 2e zwangerschap veel aangekomen of viel dat toen ook mee?? zelfstandig eten: malou kan het een beetje alleen is het met mie/rijst/pasta wel lastig en gaat ze vaak met handjes eten. Ze wil nog vaak haar lepel op de kop houden. juud/angelo: Succes vanavond!!!!!! Duim echt heel hard voor jullie! linka: kaartje is altijd goed! lief van je! lauwie: dus kiezen hoop voor je dat het snel beter gaat met otje! Hier zijn alle tanden en kiezen door! Nog meer kids die alles al hebben? vogeltje: ik zou het wel proberen hem mee te nemen. Tja tis lastig maar voor hetzelfde geldt gedraagt hij zich voorbeeldig! Malou krijgt alleen als ze slaapt een speen maar met zoiets neem ik wel voor de zekerheid een speen mee...... chantal: hier ook geen oproep voor het CB. Heb toch even gebeld en het blijkt dat ze bij ons de 18 maanden afspraak er uit hebben gedonderd t was te duur....dus hier pas weer met 2 jaar. chantal: wanneer wij daten? je krijgt het wel druk nu haha....Komende week nog niet maar daarna kan ik elke maandag en dinsdag! Leuk idee een workshop geven denk dat ze het wel super vind! denice: niet teveel chocola snoepen he! Zo ga ff bij mn mannetje zitten. kom zo wel ff weer!
Hallo Allemaal! Sjonge wat hebben jullie geluld zeg! Maar belangrijk: IK HEB VAKANTIE!!!! Dit weekend nog thuis en dan maandag op vakantie! @ Miepie, Tymen heb ik tot 36 weken gedragen en toen was ik 13 kilo aangekomen. Was voornamelijk vocht, want meneer woog maar 2380 gram. Silke heb ik tot bijna 41 weken doorgelopen en was ik 11 kilo aangekomen (Sil was 4460 gram).
@miepie: oh jammer meis, maar maakt niet uit volgende keer beter ik ga zelf de 21ste naar de HHbeurs Ik moet even uithuilen heb net telefoontje gehad over mijn paardje, hij moet ingeslapen worden. hij is weer gevallen en volledig kreupel, niet meer te redden. 17 februari waarschijnlijk zijn spuit. moet het even laten bezinken.. 2 jaar lang valideren, maar helaas niet goed genoeg dus. jemig
shireen! wat erg voor je meid zeg!!!!! Dikke knuffel! lauwie: ja ze heeft al 8 kiezen....voor zover ik in haar mond mag kijken is haar mond nu volgeboekt. haar laatste kiesje zijn namelijk nu net door sinds 2 weken.
ik ga natuurlijk zoveel mogelijk aar hem toe, maar erbij zijn als hij ingeslapen word vind ik wel heftig 8 kiezen al? sohee dat is veel hihi. die kan al aan de biefstuk haha
@Miepie, wat goed dat je nog maar zo weinig aan bent gekomen. Bij Sam ben ik 25 kilo aangekomen en bij Djim 21. Dus geen succes verhaal, haha!! jemig 8 kiezen,sam moet zelfd de laatste nog! kan maar doorzijn allemaal, toch? @Jenny, jemig meid, dat is heftig, dikke knuffel voor jou!
lique: ja ben blij dat alles door is! Malou heeft er veel last van gehad dus ben heel blij dat dat voorbij is! Zo das best veel zeg wat je bent aangekomen! Was je ook veel weer gelijk kwijt na de bevalling? Met malou ben ik 15 kg aangekomen en 7 kilo daarvan ben ik nog steeds niet kwijt...misschien na deze bevalling? Kan natuurlijk nog behoorlijk groeien de laatste weken......
ik ga lekker slapen! Heb trouwens voor malou zilverkleurige laarsjes gekocht van clic. Wel online dus ben benieuwd of ze passen!
Ik was de helft gelijk wel kwijt, maar heb lang gedaan over de rest. Was van sam ook niet alles kwijt toen ik zwanger werd van djim. Nog een paar kilo en ik ben weer wat ik was voor sam
jenny, kan me voorstellen dat het te heftig is, misschien nog ff nachtje over slapen. je hoeft het nog niet te bedenken toch. wel echt heel kut inderdaad. zeker nadat je 2 jaar hoop hebt gehad dat het goed zou komen.dikke knuffel voor jou! heb je de 20e wel zin in ons? we kunnen het ook verzetten he? miepie, jeetje al alle 8! hier ook een meisje dat er veel last van heeft. hoopte dat we na de hoektanden even rust zouden hebben. hoe lang heeft malou alles al? setteke, wat fijn vakantie. is dit het lange weekend dat jullie weg gaan? zo ja: veel plezier!!