@ Shireen, Ach wat naar! Hoe moeilijk het ook is, ik denk dat het goed is dat je er wel bij bent als ze hem laten inslapen. Ik denk dat het voor je paardje vertrouwd is als jij bij hem bent. Bovendien is het voor het afscheid nemen en verwerking van je verdriet het beste om ook het laatste stukje samen met hem te doen. Misschien iets heel anders, maar wij hebben al eens een hond in moeten laten slapen. Ik vond het wel mooi om er bij te zijn en ik kon aan de ogen van het beessie zien dat hij het fijn vond dat we er allemaal waren.
Jenny wat erg. Ik denk dat ik er wel bij zou willen zijn. Tanden en kiezen: Yosyp heeft wel iedere keer dunne luiers en hij is strontvervelend, maar er komt niks bij. Hij blijft staan op 8 tanden. Aankomen tijdens zwangerschap: bij Lianna 10 kilo, bij Yosyp 8 kilo en bij Jorja 10 afgevallen.
Dat had ik nou ook zo erg, vond het zo moeilijk om te bepalen hoe ik haar nou het best kon "hewpe" en liet sommige regels wel los en andere weer niet en dat was toch wel verwarrend voor ons allebei Ik hoop dat ze snel opknapt en anders liever een keer teveel als te weinig naar de dokter, ik had ook nooit verwacht dat Roos een longontsteking zou hebben. De berg bij Suze heb ik helemaal weg gekregen, ik was elke keer te laks om het al eerder te doen maar goed, het is nu gelukt
jeetje zeg, wat vreselijk voor je. Met zulk soort dingen kun je maar beter geen keus hebben, maar wat zal het moeilijk voor je zijn zeg. Hij had het toch aan zn pezen? Ik ben er nu een paar keer bij geweest en het inslapen met een spuitje is eigenlijk helemaal niet "eng" . hij word slaperig en hangerig en dan komt er een stukje dat hij erg wankel gaat liggen, dan slaapt hij en dan zie je hem heel mooi echt weggaan. Ieder moet altijd voor zich weten of je erbij wilt zijn, maar ik denk altijd maar zo: je bent er in goede en in slechte tijden en niemand zou alleen dood moeten gaan heel veel sterkte
goedemorgen allen, Andy is vannacht naar de wintersport gegaan en ik ben dus de hele week alleen met de kabouters, de hond en het paard @ Miepie, beide keren ben ik een kilo of 10 aangekomen (die er nog aanzitten) Roos heeft 8 tanden en 4 kiezen
Goeimorgen @jenny Jeetje meis wat heftig hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen en vandaag kan genieten van de fotosesie @juud en chief hoop dat het gezelig wordt vandaag @seteke jeeeeeeeeeee vakantieeeee
Goedemorgen! @ Lauwie, wat gek zeg 3 dgn aankijken, jij weet toch als beste of je kindje wel of niet ziek is of zich anders gedraagt? @ Petra, zo een hele week alleen, pittig! Waarom ging jij niet mee op wintersport? Ik heb gigantische rugpijn en keelpijn....als ik maar geen griep krijg!
@Jenny; Een hele dikke knuffel! @Setteke; Alvast een hele fijne vakantie! @Miepie; Even terugkomend op het vorige. Tot 4 weken terug was ik pas 3,8kilo aangekomen, dus op het eind gaat het nu wel een stuk sneller.... @Petra; Succes de komende week.
Ik zou in eerste instantie wel gewoon meegaan, maar na mijn 3 dagen winterberg is wel duidelijk geworden dat ik een paar dagen snowboarden best leuk vind maar een hele week......mwa, leek me toch eigenlijk niet zo. Het is dan ook zo'n gedoe voor de kindertjes, op mijn werk is het lastig en eigenlijk lig ik liever te luieren op een strandbed Ik hoop niet dat je rugpijn en keelpijn hebt van het babydansen anders is het wel heel ruig geweest
@ Petra, ga jij dan niet een weekje naar de zon met de kids , kan je alleen niet luieren Zullen we binnenkort je paardje komen bekijken? En ik ben niet ziek van BD hoop ik
Goedemorge dames! Petra, succes, zal wel heftig zijn Shireen, sterkte en het is heftig ja! Knuff! Nou wij gaan nu ontbijten!
Goedemorgen, ik heb even "rust". Yosyp ligt op bed, Jorja ligt in de box stil te liggen en Lianna is met Ard naar de kaboutergym. Heb ik even tijd om nieuwe kleertjes uit te zoeken in de Neckermann gids.
Wat een rust hier bij de mama's, ik hoop dat iedereen leuke dingen aan het doen is. Ik ben net met de meisjes naar de manege geweest en Roos heeft op 2 paarden " gereden", was erg leuk
Heyy ik heb weer nieuw dingen op mp gezed. Advertenties van verkoopt en koopt graag uit Krommenie , Noord-Holland - Marktplaats.nl ook kleine maatjes @petra oo wat leuk. hoe vondt ze ?? en zijn dat kleine paartjes of ook grote? mijn schoonzus heeft een groot paart wil er ook nog eens heen met Silver
Heej! Kom alleen ff langs om jullie een fijn weekend te wensen! Denk dat ik morgenavond nog wel ff weer langskom! Knuffel voor iedereen! Xx
Ik kom ook weer even snel zwaaien. Zwaai zwaai. Ben eindelijk weer bijgelezen vanaf donderdag. Wat een pagina's zeg. Pfffffffff @ Jenny: dikke knuffel voor jou meid, je paardje in laten slapen is niet niks. @ Iedereen die ook een knuffel verdiend: KNUFFEL Haha weet dus eigenlijk niet meer waar ik op wilde regeren. Zo maar even een poging wagen.
Oja Chantal: ik heb voor Laureen ook een boefenpakje voor carnaval. Staat super schattig moet ik zeggen. 8) Zal zo even de foto proberen te plaatsen.