Jenny, dikke knuf voor jou..wat erg dat je je paardje in moet laten slapen meis. Je moet natuurlijk zelf de keus maken of je er wel of niet bij wilt/kunt zijn maar ik zou je willen adviseren er wel bij te zijn. Je paardje zal het waarschijnlijk wat rustiger vinden en jij kan nooit spijt krijgen dat je er niet bij bent geweest. Verder heb ik niet echt bijgelezen. Tess heeft het gisteravond erg goed gedaan bij opa en oma en alle visite. Elke keer als er iemand binnen kwam stak ze haar handje uit om gefeliciteerd te worden met oma Ze lag er pas om 22.00 uur in en heeft het super volgehouden. Helaas was ze wel vannacht om 05.00 uur alweer wakker omdat ze moest overgeven dus ik kan 2 keer de boel gaan verschonen. Oh ja en ik heb toch nog dat leuke gilletjeding gekocht bij het winkeltje in Hengelo
ik vind otje heel zielig. ze heeft behalve die doorkomende kies (of kiezen) ook spruw en krentenbaard. vanochtend is mijn vriendin die ook ha is langsgeweest en hebben we 2 zalfjes gehaald bij de weekendapotheek. ze wil nog steeds graag vanalles eten, maar spuugt het meteen weer uit en huilt er hartverscheurend bij. die krentenbaard is ook nog eens heel besmettelijk (ik voel het dan meteen zelf overal ), dus ik heb ook het idee dat ik ongeveer achter haar aan moet poetsen. maar geen handen vrij want ze hangt aan mij. wordt een saai en zwaar weekend hier
tesske, ze mag gelukkig nog wel drinken bij mij, want dat is ongeveer het enige wat ze wel binnen krijgt op het moment. ik moet alleen ook die zalf smeren. toch ook een nadeel aan de bv dus, die spruw. de krentenbaard heeft ze waarschijnlijk van het kdv. ellendige tanden krijgen en de slechte weerstand die er bij hoort!
Wat een ontzettend verdrietig nieuws! Het valt niet altijd mee om van een dier te houden en een sterk baasje/verzorger te zijn helaas... Heel veel sterkte de komende tijd! En ik lees nu of je erbij zou willen zijn of niet... Ik kreeg 3 jaar terug een telefoontje toen ik op vakantie was dat de veearts er was en dat het nu echt niet meer ging met mijn paard. Mijn zusje heeft haar tot het laatst toe geknuffeld en vastgehouden, ik was er aan de telefoon "bij". Ik heb er later heel veel verdriet van gehad dat ik er niet bij ben geweest. Bij onze andere dieren, hond en katten, ben ik er wel bij geweest, terwijl ik echt geen held ben in dat soort dingen, maar ik heb daar achteraf minder last van gehad... Je moet natuurlijk wel doen waar jij je het beste bij voelt! Sterkt met het nemen van je beslissing...
week 10 sjorsje en woon in zutphen leuk als je ook komt jenny wat erg zeg..... en wat een moeilijke keuze die je maken moet. maar ik zou het toch proberen erbij te zijn, voor je paardje want dit is het laatste wat je hem geven kan. dikke knuffel voor jou petra ik dacht al berg, welke berg.... maar snap dat je de berg op haar hoofdje bedoeld. lastig is dat altijd miepie ik kwam bij de eerste 7 kilo aan, bij de 2e 18 bij saf boven de 20 en bij anissa denk ik ook wel het is allemaal weer weg moest gister een broek halen, een skinny en ik had niet veel keus want kleine maatjes waren er niet echt. heb nu maat 26 van jeans
haha wou al zeggen kom je net uit bed...... maar je zal wel opstaan uit je stoel bedoelen.. ben nu ook een taartje aan het maken, de oudste heeft natuurlijk zijn brommercertificaat en dat verdiend een taartje he
Bah meid, wat een vreselijk nieuws... Je hebt um zoveel liefde en aandacht gegeven en hij heeft zo goed volgehouden. Erg verdrietig nieuws... Hoewel ik snap dat je het heftig vind om er bij te zijn, denk je niet dat het misschien voor je paardje ook fijn is om in de ogen te kijken van iemand die van hem houdt? Het is je eigen keuze, maar ik denk wel dat je erbij moet zijn. Dikke knuffel!!!
@ miranda: oh wat leuk, ben benieuwd! @ carmen: hahaha, wat leuk van tess dat ze gefeliciteerd wilde worden met oma, hihihi..... Enschede is niets geworden vandaag... We zijn op fietse jacht geweest voor Sam en René is nu met hem en Isa naar Losser om te kijken naar een fiets... Mannetje ligt in bed... Wat sneu dat Tess heeft overgegeven... @ lauwie: sterkte meid...en beterschap voor otje @ miepie: hihihi, ja stiekem word ik wel een beetje druk, maar goed, dat is een goed voornemen van me geweest voor dit jaar, wilde meer en beter mijn sociale contacten onderhouden. Alleen steeds in Goor zitten is ook niet wat! @ Noura: heb jijzelf maat 26 van de skinny???? uhm, ga wat meer taarten bakken mens, en eet ze op.....pfoehhhh, jouw metabolisme gaat echt snel of niet? ik pas met een beetje geluk in een 31, whahahahahaha!!! oh, hahaha, lees nu net dat je ook al een taartje weer aan het maken bent voor je oudste met de bromcertificaat... Komt daar ook een scooter bij, hihihi???
Ik heb het gisteravond super supergezellig gehad!!! We zijn naar de bios geweest (met 2 meiden) up in the air, niet echt een happy ending film, beetje jammer Daarna zijn we bij een vriend van hun gaan WII-en... Bowlen en Karaoke, WAT LEUK!!!! Zo leuk, dat ik er accuut 1 zou kopen zeg!!! Toen ik thuiskwam, stond rene bij de voordeur (het was kwart over 1, ahum) " kom jij maar eens even hier!" En wat ik al vermoedde zoals hij het zei... Loop de deur binnen en wie zit daar op de bank me vrolijk aan te kijken.... Tygo! Die boef.... Hij was al de hele avond onrustig en voor hij uit bed gehaald werd lag hij al anderhalf uur te hummen en te mopperen... Hij heeft drinken gekregen die had ie bijna helemaal opgedronken, dus hij had in ieder geval dorst. Ik heb hem vervolgens weer naar bed gebracht, liedje voor hem gezongen en na even uhmen is ie gaan slapen tot 10 over 6.... Toen heb ik hem ook bij ons in bed gelegd en zijn we blijven liggen tot kwart voor 8. ---------------------------------------------------- Ben erg enieuwd hoe het met Juud en Shireen gaat, erg nieuwsgierig naar het resultaat ook!!!
hahaha chantal ja dat is leuk he een wii, wij hebben er ook 1, nou ja die is van mijn dochter. heeft ze een paar dagen voordat anissa geboren was gekocht. heb nog met dikke buik gewii`t zei al voor de grap, als ze morgen geboren word weten jullie waar het door komt maar goed. het is mijn werk dus moet ook wel een beetje op de hoogte zijn van het spul. wii is wel echt een verkoophit. maar ps3 spelers zijn weer heel andere types. dat hebben we ook thuis staan. haha ja dat meisje zei al met jou figuur moet je een mooie broek maar wel een kleine maat. vond het wel een compliment. maar goed. moet echt zorgen dat er nu niet meer afgaat hoor. het is niet altijd leuk oei om kwart over 1....... hihi zie het wel zo voor me en we eten vandaag taart en tortillaaaas
chantal, lekker avondje weggeweest dus! noura, wat voor taartje ben je aan het maken? sjorsje, is je taartenworkshop al geweest? hoe was het? tesske, balen dat tess moest overgeven! is zo'n feestje dan teveel? wel geweldig dat ze handjes schudt petra, schattig filmpje. succes komende dagen. je krijgt vast wel hulp van de oma's, toch? ik hoop ook dat shireen en juud een leuke dag hebben. hopelijk staat shireen niet verdrietig op alle foto's
@ noura: hihihi... rene gaat me vermoorden.... ik heb um net besteld, de wii..... kan me voorstellen dat het ook moeillijk is om op gewicht te blijven als je er niets tegen kunt doen... @ miran: ah wat schattig! Heel cute..... Als jij nou een leuke foto straks van iets meer afstand maakt en ik ook, kunnen we later er een leuke scrap van maken 'de boefjes' hihihihi.... @ lauwie: ja echt hoor! en vanavond wilden ze nog uit... heb gezegd dat ik dat even thuis moest overleggen... Ene kant wel zin, maar aan de andere kant.... pittig...!