@ Schatje, toch wel soepel verlopen zo he? Ben erg benieuwd naar pics @ Lauwie, beterschap voor Otje @ Jenny, heb ik je aangestoken? Pfff snot loopt mijn neus uit Oja ga vd week weer kleertjes uitzoeken, nog interesse??
sjorsje, elke keer als ze er toch aankomt, snel haar handjes poetsen.. en nu ligt ze in bed rustig over haar kin en dan in haar ogen te wrijven moet er niet aan denken dat ze die infectie ook in haar oog of over haar hele gezicht krijgt. leuk maandag! heb je dan vrij genomen? ben benieuwd wat je gaat maken. juud & shireen, beterschap! dank meiden! ben sowieso een mietje en helemaal als het mijn dochter aangaat.
ik kom alleen ff zwaaien heb net alles ff bijgelezen en ga nu lekker bankhangen met mn mannetje! Iedereen fijne avond!
@juud: oh jouw schuld!!!! nee hoor was gister al verot haha en ja tuurlijk @lauwie: mietje?? ben je gek het is je alles
@Lauwie, die arme Otje!! Ik hoop dat ze snel opknapt!! @Jenny en Juud, klinkt als een gezellig dagje vandaag! Leuk die foto's nou hier is mijn lekkere mannetje dan in zijn mooie ondergoed, haha!! Bekijk bijlage 49661
Oooooh, die gaat ze prachtig vinden! Sil heeft ook al zo'n tuttig meisjesondergoedsetje, als ze het weer eens aan heeft zal ik een foto voor Djim maken!
Rompers zijn ook bijna niet meer te krijgen in maten vanaf 92. Ja, van die saaie lelijke... Dus ik denk dat wij overgaan zo gauw het weer wat warmer wordt.
hij leek het nog leuk te vinden, maar hier was hij al aardig over de zeik haha maar angelo heeft hem nog vrolijk gekregen