@ Carmen ja ik pak alles met mijn mond Haha o dan valt het hier nog mee met vingers in de waterbak van de katten, ze eet ook graag kattenbrokken (dat eet ze dan wel )
jenny, 38 gr, dus dat zal vanavond wel weer meer zijn. tesske, een paar dagen, maar ze lijkt zich nu slechter te voelen dan gisteren. na 20 min schrikt ze wakker en is ze ontroostbaar.
Ik heb hem besteld bij Het Feestbeest. Binnen een dag heb je het dan thuis. Het is maat 92 en past gelukkig prima.
De muur is gelukkig klaar. Hij is nu alleen behoorlijk wit, duskomt er tzt een kleurtje op. Zal eens proberen een duidelijke foto te maken.
Nou, wij zijn er bijna klaar voor. 2 Meiden zijn al helemaal klaar, de 3e ligt nog te slapen. haha Joëlle is Spaanse danseres en Dionne is een poesje. Ben vanmorgen dus al druk geweest met schminken en haren vlechten. Resultaat zal ik nogwel laten zien. Fijne middag allemaal.
juud, niet knuffelen is gewoon geen optie, ze is zo zielig. ze hangt en huilt de hele dag! bovendien drinkt ze met haar krentenbaard ook aan de borst (is ook het enige wat ze wil drinken) dus ik moet goed opletten dat ik het zelf niet krijg. ben de hele dag aan het ontsmetten
Hebben jullie me op een idee gebracht zeg. ga van de week eens kijken voor gewoon ondergoed. Hier nog steeds geen auto, daarom heb ik weinig tijd. Woon echt in een klein dorp dus als ik iets nodig heb of ergens naartoe moet ben ik minimaal een half uur aan het fietsen. Vanmiddag komen opa en oma fayenna en mij halen, mijn man is naar het voetbal. We gaan naar de jeugdcarnaval. Mijn neefje is prins geworden en heeft vanmiddag receptie. Ik ga fayenna zo verkleden als mini Mouse. Ik zal wat fotos van haar maken. @ petra: fayenna krijgt afwisselend aan fruit: appel, peer, banaan, dadels, gedroogde abrikozen, pruimen, ananas, mango, druiven, kiwi, kaki. Als fayenna verse ananas eet, dan moet ze trouwens binnen een half uur poepen. Misschien een tip voor de kindjes die slecht kunnen poepen? Wat een leuke foto van roos met finley! Kun je het trouwens nog goed combineren nu finley er een tijdje is? Wat heb je dat mooi gezegd dat stukje over het laten inslapen van een paard! Heel veel succes deze hele week alleen, maar ik weet zeker dat jij dat zonder al te veel moeite kunt doorstaan @ vogeltje: wat een mooi ventje is toby! @ carmen: nog gefeliciteerd met je schoonmoeder! Is het dit keer goed gegaan met je schoonfamilie? Heb je een voorbeeld van je meubels? Lijkt me erg mooi Moest wel lachen wat je schreef over tess die de waterbak van de honden over haar hoofd gooide @ Jenny: en hebben jullie al een vakantie gevonden? Jeetje zeg, wat vreselijk dat je paard ingeslapen moet worden. Ik hoop dat het beestje veel pijn hiermee bespaart blijft. Heel veel sterkte meid @ juud: ik duim nog steeds voor jullie en hoop dat het deze ronde raak is @ alieke: ik heb dat probleem ook een beetje. Kan het gewoon niet bijhouden, maar wil het wel heel graag. Waardoor ik vaak in een zeldzaam vrij uurtje overdag alleen maar aan het lezen en reageren ben om bij te blijven @ lauwie: het zit otje niet mee, arm meisje. hoop dat otje snel door het ergste heen is. Jij ook sterkte! @ miepie: had gemist dat jullie bij centerparcs zijn geweest? Waar zijn jullie geweest en hoe hebben jullie het gehad? Fayenna heeft nog niet alle tanden. @ setteke: Morgen gaan jullie heerlijk een midweek weg! Geniet ervan samen met je gezin! @ sjorsje: hoe vond lianna de kaboutergym? Heb je haar aangemeld? Nog nooit gehoord van parc asteric wat is het precies? @ Noura: lijkt me zo leuk om taarten te kunnen maken, maar lijkt me erg arbeidsintensief. Hoe lang ben je gemiddeld met een taart bezig? @ miranda: wat schattig zeg laureen in een boevenpakje @ juud?shireen: erg mooie foto. Ben benieuwd naar de rest. Leuk dat jullie ook nog een gezellige dag hebben gehad @ schatje: dat klinkt als een mooie bevalling voor zover dat kan bij een bevalling haha. Geniet van de kraamweek en heel veel geluk met zn viertjes! @ lique: wat is djim een knap mannetje! En ook een erg lieve lach heeft hij @ binna: hoe was het zwemmen? @ linka: fijne middag meid!
@jenny Dit zo een beetje kapsel alleen dan de achter kant lang. @lauwie ahh wat sneu voor jou en otje @carme Silver is juist uitheiniger als Steve er is. gek doen en overderven doen
@ binna: super mooie foto die onderwater foto! gemaakt met een onderwatercamera of zo'n wegwerpcamera? ik vind het ook een mooie kapsel! maar als je het zo wil hebben moet je je haren wel elke dag in model brengen anders ziet het niet uit
@shanai tja ik moet dat toch. want anders heb ik een ontplofte kop krullen en wij hebben een digitale onderwater camera
@ Shanai, wat fijn dat Fayenna zo veel fruit eet zeg! Giulia lust 3 hapjes appel en dat is het (ik lust ook niet echt fruit...)
Fayenna roept echt de hele dag door appel?appel?appel? Ze eet erg goed maar wil alleen eten wat ze zelf kan pakken. ben met het introduceren van eten toen ze 6 maanden was begonnen met de rapley methode en dat wil ze nog steeds niet loslaten. komt vanzelf en ze eet erg goed zo. eet giulia al wat beter? of heb je je erbij neergelegd en let je er niet meer zo op?